Η ελληνική αντιπροσωπεία της Kia ανακοίνωσε τις τιμές διάθεσης και τα εξοπλιστικά επίπεδα του ΧCeed, που ξεκινά την εμπορική σταδιοδρομία του στην αγορά αυτοκινήτου της χώρας μας.
Η προτεινόμενη λιανική τιμή εκκίνησης του μοντέλου στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου ορίστηκε στα 20.590 ευρώ, με το επίπεδο εξοπλισμού Launch Edition I και τον 1000άρη turbo κινητήρα των 120 ίππων. Με τον ίδιο κινητήρα και το επίπεδο εξοπλισμού Launch Edition II η τιμή του μοντέλου ανέρχεται στα 21.190 ευρώ, ενώ με το επίπεδο εξοπλισμού Launch Edition III και πάντα με τον 1.0Τ των 120 ίππων η προτεινόμενη λιανική τιμή ορίζεται στα 22.300 ευρώ. Η «οροφή» του μοντέλου στην παρούσα φάση, με το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1.4 λίτρων, απόδοσης 140 ίππων, καθορίζεται στα 25.990 ευρώ (στα επισυναπτόμενα αρχεία pdf στο τέλος του άρθρου μας, θα βρείτε αναλυτικά τα τρία επίπεδα εξοπλισμού του μοντέλου, καθώς και τις τιμές πώλησης που σας προαναφέραμε).
Όπως είναι ήδη γνωστό από προηγούμενες αναφορές μας, το Kia XCeed έρχεται να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στο Ceed και το Sportage, αλλά και να ενισχύσει την αναβαθμισμένη εικόνα της Κορεατικής εταιρείας. Το νέο μοντέλο της Kia εκπροσωπεί την εταιρεία σε μια σχετικά νέα υποκατηγορία των SUV, όπου ο σχεδιασμός έχει τον πρώτο λόγο και η οποία απευθύνεται σε ένα κοινό που αναζητά μια πιο ενδιαφέρουσα προσωπικότητα από εκείνη ενός οικογενειακού SUV. Αντίθετα με άλλους κατασκευαστές, η Kia δεν ακολούθησε τη λύση της υπερυψωμένης εκδοχής του μικρομεσαίου μοντέλου της, του Ceed, με το οποίο το εξαρχής σχεδιασμένο αμάξωμα του XCeed μοιράζεται μόνο τις μπροστινές πόρτες. Η εταιρεία χαρακτηρίζει το XCeed σαν ένα urban crossover utility vehicle (CUV) και το προσδιορίζει ως μια πιο σπορ παραλλαγή σε σχέση με τα παραδοσιακά SUV.
Το Kia XCeed, όπως άλλωστε και το Ceed, στοχεύει αποκλειστικά στην ευρωπαϊκή αγορά, κατασκευάζεται στη Ζίλινα της Σλοβακία μαζί με το 5θυρο, το Sportswagon και το ProCeed και σχεδιάστηκε στο σχεδιαστικό κέντρο της εταιρείας στη Γερμανία. Βασισμένο στο δάπεδο του Ceed, διαθέτει το ίδιο μεταξόνιο (2.650 χλστ.), εντούτοις έχουν αυξηθεί οι πρόβολοι εμπρός και πίσω κατά 25 και 60 χλστ., (4.395 χλστ. το συνολικό μήκος) ενώ κατά 26 χλστ. αυτξημένο είναι και το πλάτος του αμαξώματος. Οι διαφοροποιήσεις αυτές ήταν επιβεβλημένες προκειμένου το κατά 42 χλστ. υψηλότερο αμάξωμα, σε σχέση με το Ceed, να δείχνει ισορροπημένο, αλλά και για να εξασφαλιστούν οι απαραίτητοι εσωτερικοί χώροι. Όσο για το χώρο αποσκευών, η χωρητικότητα των 426 λίτρων (χωρίς ρεζέρβα), βρίσκεται στα επίπεδα των παραδοσιακών SUV της κατηγορίας και 31 λίτρα μεγαλύτερος σε σχέση με του Ceed. Η πρακτικότητα της κατασκευής ενισχύεται από τη διαιρούμενη πλάτη του πίσω καθίσματος σε αναλογία 40:20:40 και το αυτόματο άνοιγμα της πίσω πόρτας με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα (Smart Power Tailgate).
Στον τομέα της μετάδοσης, που γίνεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, υπάρχουν οι επιλογές ανάμεσα σε χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή 7άρι διπλού συμπλέκτη, το οποίο όμως δεν διατίθεται στη μικρότερη βενζινοκίνητη έκδοση.
To XCeed είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που διατίθεται στην Ευρώπη με το σύστημα τηλεματικής UVO που συνδυάζεται με την οθόνη των 10.25” και χρησιμοποιώντας μια eSIM προσφέρει για 7 χρόνια δωρεάν υπηρεσίες συνδεσιμότητας, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται η ενημέρωση για την κυκλοφορία, τον καιρό, ή τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης κλπ, αλλά και διαγνωστικές πληροφορίες για το αυτοκίνητο και τις διαδρομές. Ο οδηγός θα μπορεί ακόμα μέσα από το κινητό του να προγραμματίζει το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου και να ελέγχει την τοποθεσία που βρίσκεται το τελευταίο. Τέλος, τo Kia XCeed διατίθεται με μια πληθώρα ενεργών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, ενώ στον προσφερόμενο εξοπλισμό συγκαταλέγεται επίσης ηχοσύστημα της JBL
Πλήρη δοκιμή του νέου κορεατικού μοντέλου σε ελληνικό έδαφος μπορείτε να διαβάσετε στους 4Τροχούς Νοεμβρίου.