X
Πωλήσεις

To Ford Fiesta ST στην ελληνική αγορά

Διαθέσιμο είναι πλέον στην ελληνική αγορά το Fiesta ST των 182 ίππων, στην τιμή των 18.974 ευρώ με απόσυρση.

Διαθέσιμο είναι πλέον στην ελληνική αγορά το Fiesta ST των 182 ίππων, στην τιμή των 18.974 ευρώ με απόσυρση (20.320 ευρώ χωρίς απόσυρση). Το νέο Fiesta ST είναι το ταχύτερο Fiesta παραγωγής όλων των εποχών, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα. Ο βενζινοκινητήρας 1.6 EcoBoost που διαθέτει παράγει 182 PS με ροπή 240 Nm. Διαθέτει μάσκα τύπου Aston Martin, δυναμική σχεδίαση προβολέων και πίσω διαχύτη, καθίσματα Recaro, καθώς και λεπτομέρειες ST.

Το νέο Fiesta ST είναι το ταχύτερο και δυναμικότερο μικρό αυτοκίνητο παραγωγής της Ford στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων, με κινητήρα και πλαίσιο ρυθμισμένα για την οδηγική εμπειρία. Η Ford Team RS προετοίμασε τα συστήματα κινητήρα, ανάρτησης, διεύθυνσης και φρένων με στόχο τη βέλτιστη οδική συμπεριφορά και λανσάρισε συστήματα γνωστά από μεγαλύτερα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, όπως το αναβαθμισμένο Torque Vectoring Control (eTVC) και το τριών ρυθμίσεων Electronic Stability Control (ESC). Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το αυτοκίνητο φέρει πίσω δισκόφρενα. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται σε 138 γραμ./χλμ. (μείωση ρύπων 20% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Fiesta ST), παρά την αυξημένη κατά 20% ισχύ σε σχέση με το δίλιτρο κινητήρα του μοντέλου πρώτης γενιάς. Στο ανανεωμένο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα καθίσματα Recaro, ενώ ένα νέο αντηχείο Sound Symposer μεταφέρει τον ήχο του κινητήρα στην καμπίνα, συνοδεύοντας την οδηγική εμπειρία και παράλληλα προσφέρει το SYNC και την τεχνολογία MyKey.

Ηλεκτρονικά βελτιστοποιημένο πλαίσιο

Το eTVC ασκεί πίεση πέδησης στον εσωτερικό εμπρός τροχό του Fiesta ST όταν στρίβει για να βελτιωθεί το κράτημα και να μειωθεί η υποστροφή χωρίς να επηρεάζεται η ταχύτητα. Νέο λογισμικό ελέγχει την ισορροπημένη απόκριση του Fiesta ST στις εντολές του τιμονιού κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, ενώ το ESC προσφέρει 3 προγράμματα λειτουργίας (πλήρη επέμβαση, περιορισμένη επέμβαση για αυξημένη ολίσθηση και πλήρη απενεργοποίηση). Και τα δύο συστήματα υποστηρίζουν ένα νέο εμπρός ακραξόνιο, τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα με ειδική ρύθμιση για μειωμένες κλίσεις αμαξώματος, τις ρυθμίσεις ελατηρίων και αποσβεστήρων μπροστά και πίσω και το χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 15 mm για βελτιστοποιημένη οδική συμπεριφορά και οδηγική ποιότητα. Το Fiesta ST είναι η πρώτη πλατφόρμα Fiesta που χρησιμοποιεί πίσω δισκόφρενα και λανσάρει μεγαλύτερη αντλία φρένων για βελτιωμένη απόδοση πέδησης.

Ο κινητήρας EcoBoost συμβάλλει στη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά με τεχνολογίες όπως υπερσυμπίεση, άμεσος ψεκασμός καυσίμου υψηλής πίεσης και Twinindependent Variable Cam Timing. Ο κινητήρας και η κλιμάκωση του νέου εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου βελτιώθηκαν σε τμήματα της πίστας του Nürburgring Nordschleife, καλύπτοντας το αντίστοιχο 100+ γύρων στο σιρκουί των 21 χλμ. Η Ford αύξησε την παραγωγή του νέου Fiesta ST, μετά τον διπλάσιο από τον αναμενόμενο αριθμό παραγγελιών στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο της κυκλοφορίας του στην αγορά, στα μέσα του 2013. Για να μπορέσει να ικανοποιήσει τη ζήτηση, η εταιρία αποφάσισε να αυξήσει την παραγωγή κατά 15%, στα 60 οχήματα την ημέρα, στο εργοστάσιο της Κολωνίας.

Η ζήτηση για το νέο Ford Fiesta ST ήταν υψηλότερη στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου καταγράφηκε το 56% των πωλήσεων από το σύνολο της Ευρώπης και ακολουθούν η Γερμανία και η Ελβετία. Αυτές οι τρεις αγορές συγκεντρώνουν πάνω από το 87% των Ευρωπαϊκών πωλήσεων.

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!