Το 52,2% των 58.364 νέων επιβατικών αυτοκινήτων που διατέθηκαν την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2021 (30.487 μονάδες) καταλαμβάνουν οι εταιρικές ταξινομήσεις. Πρώτη εταιρεία στο κομμάτι αυτό της αγοράς είναι η Peugeot, με πιο εμπορικό μοντέλο το Opel Corsa μέχρι στιγμής.
Εκτός απροόπτου, τους επόμενους μήνες οι εταιρικές πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων θα διατηρήσουν την πρώτη θέση έναντι των λιανικών, για να υποχωρήσουν από το φθινόπωρο και μετά. Και πάλι όμως, δεν μπορούμε εύκολα να προβλέψουμε από τώρα τον νικητή της χρονιάς που διανύουμε, καθώς όποια από τις δύο μεθόδους τελικά επικρατήσει θα το κάνει με «βραχεία κεφαλή».
Δώδεκα εταιρείες ξεπέρασαν τις 1.000 εταιρικές ταξινομήσεις, με δεκατέσσερα μοντέλα να ξεπερνούν τις 500. Πρώτη εταιρεία σε εταιρικές ταξινομήσεις είναι η Peugeot (4.253 μονάδες) με το μερίδιό της στην συγκεκριμένη αγορά να φτάνει το 14%. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Toyota, με 3.043 αυτοκίνητα, καταλαμβάνοντας το 10% του συνολικού μεριδίου των εταιρικών ταξινομήσεων. Την τριάδα κλείνει η Opel με 2.484 αυτοκίνητα και μερίδιο 8,1%. Στις τρεις επόμενες θέσεις βρίσκονται η Volkswagen (2.273 μονάδες, μερίδιο 7,5%), η Citroen (2.195 μονάδες, μερίδιο 7,2%) και η BMW (1.657 μονάδες, μερίδιο 5,4%). Aκολουθούν η Mercedes (1.557 μονάδες, μερίδιο 5,1%), η Fiat (1.440 μονάδες, μερίδιο 4,7%), η Hyundai (1.383 μονάδες, μερίδιο 4,5%) και η Kia Motors (1.305 μονάδες, μερίδιο 4,3%).
Στο «στρατόπεδο» των μοντέλων, επικεφαλής του σκληρού ανταγωνισμού της τρέχουσας χρονιάς είναι το Opel Corsa με 1.657 μονάδες. Στη δεύτερη θέση και σε μικρή σχετικά απόσταση βρίσκεται το Peugeot 208, με 1.531 ταξινομήσεις. Η τριάδα κλείνει με το Citroen C3 με 1.492 αυτοκίνητα και στην τέταρτη θέση είναι το Toyota Yaris με 1.218 μονάδες. Peugeot 2008 (1.108), Renault Clio (916), Peugeot 3008 (833), Mercedes A-Class (771), Toyota Aygo (746) και Fiat Panda (693) κλείνουν την κατάταξη των δέκα πρώτων.