Με μείωση 5,2% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά oλοκληρώθηκαν οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων τον Μάρτιο του 2022 στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με τα πρώτα στατιστικά στοιχεία.
Στο χρονικό διάστημα από τις 1 έως τις 31 Μαρτίου του 2022 ταξινομήθηκαν σε όλη την ελληνική επικράτεια 8.418 νέα επιβατικά αυτοκίνητα, αντί των 8.984 του αντίστοιχου μήνα του 2021. Αυτό μεταφράζεται σε μείωση, της τάξης του 6,3%.
Με βάση τα πρώτα στατιστικά στοιχεία, το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς παρουσιάζεται μειωμένο κατά 4,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του παρελθόντος έτους (Ιανουάριος-Μάρτιος 2022: 22.435 μονάδες, Ιανουάριος-Μάρτιος 2021: 23.439 μονάδες). Στον ανταγωνισμό μεταξύ λιανικών και εταιρικών ταξινομήσεων για το ίδιο χρονικό διάστημα, το ποσοστό των πρώτων βρίσκεται στο 52% και των δεύτερων στο 48%.
Συνολικά 19 εταιρείες έχουν ξεπεράσει τις 500 ταξινομήσεις στη χρονιά που διανύουμε. Η Τοyota, με τέσσερα μοντέλα μέσα στα δέκα πρώτα, είναι ο επικεφαλής της ελληνικής αγοράς νέων επιβατικών αυτοκινήτων από πλευράς εταιρειών.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ 2022
ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Toyota 3.411
2. Ηyundai 2.187
3. Peugeot 1.696
4. Opel 1.664
5. Volkswagen 1.459
6. Citroen 1.085
7. BMW 944
8. Ford 906
9. Mercedes 879
10. Kia 860
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ 2022
TA 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1. Toyota Υaris 1.171
2. Peugeot 208 819
3. Opel Corsa 735
4. Toyota C-HR 732
5. Toyota Corolla 693
6. Citroen C3 672
7. Hyundai i10 657
8. Toyota Yaris Cross 569
8. Volkswagen T-Roc 543
10. Ford Puma 516