Το Suzuki Vitara είναι πλέον διαθέσιμο και στη χώρα μας με το νέας γενιάς υβριδικό σύστημα Strong Hybrid, που πλαισιώνει την ήδη γνωστή μας τετρακίνηση All Grip, καθώς και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AGS.
Το Vitara Strong Hybrid διαθέτει τετρακίνηση All Grip, η οποία είναι πάντα διαθέσιμη και δεν εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης. Γεγονός που σημαίνει ότι η τετρακίνηση στο Vitara είναι στη διάθεση του οδηγού ακόμη αν και η υβριδική μπαταρία είναι εντελώς άδεια. Το αυτοκίνητο λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά όταν εκκινεί από στάση, όταν κινείται με χαμηλή ταχύτητα, όταν κάνει όπισθεν και σε συνθήκες οδήγησης με σταθερή ταχύτητα. Συνδυάζει την υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία με στόχο τη βέλτιστη τιμή κατανάλωσης καυσίμου 5,3l t/100km.
Ο νέος κινητήρας 1.5 λίτρων Dualjet προσφέρει υψηλή οικονομία καυσίμου, χαμηλές εκπομπές ρύπων, ισχυρές επιδόσεις και άφθονη απόδοση ροπής. H κορυφαία απόδοση καυσίμου επιτυγχάνεται μέσω διαφόρων χαρακτηριστικών. Κοντά στις βαλβίδες εισαγωγής τοποθετούνται διπλά μπεκ ψεκασμού καυσίμου και ο λόγος συμπίεσης αυξάνεται για αποτελεσματικότερη χρήση καυσίμου. Οι θερμοκρασίες καύσης μειώνονται και η απώλεια άντλησης μειώνεται από το σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR). Ζύγωθρα έχουν τοποθετηθεί για μείωση τριβής. Επιπλέον, ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής βελτιστοποιείται με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT).
Το νέο ισχυρό, συμπαγές και ελαφρύ σύστημα Strong Hybrid προσφέρει υβριδική κι ηλεκτρική οδήγηση. Αποτελείται από τον 1.5 κινητήρα Dualjet, έναν ηλεκτροκινητήρα (MGU), αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AGS και την μπαταρία ιόντων λιθίου 140V. Ο υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρας MGU επιτρέπει την ηλεκτρική οδήγηση (EV) τροφοδοτώντας το όχημα και βοηθώντας τον κινητήρα να επιταχύνει. Επιτρέπει επίσης την ηλεκτρική οδήγηση (EV) με όπισθεν και προσθέτει επιπλέον ροπή κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων προκειμένου να επιτυγχάνεται η πιο ομαλή επιτάχυνση. Όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα, ο ηλεκτροκινητήρας MGU χρησιμοποιεί την ισχύ του κινητήρα για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια (φορτίζοντας την μπαταρία) προκειμένου να επεκταθεί το εύρος και η συχνότητα της ηλεκτρικής οδήγησης και να επιτευχθεί μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αθόρυβη οδήγηση. Κατά την επιβράδυνση, πραγματοποιείται ανάκτηση κινητικής ενέργειας η οποία εξασφαλίζει την επαναφόρτιση της μπαταρίας και τη διατήρηση της επαρκούς ισχύος της.
Το αυτόματο κιβώτιο AGS προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός χειροκίνητου αλλά κι αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων παρέχοντας ταυτόχρονα αίσθηση άμεσης αλλαγής ταχυτήτων και την ευκολία των αυτόματων αλλαγών. Οι έξι ταχύτητες και οι βέλτιστες σχέσεις μετάδοσης συμβάλλουν στην εξαιρετική οικονομία καυσίμου.
To Suzuki Vitara Strong Hybrid μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με την ηλεκτροκίνηση σε μέγιστη απόσταση έως 4,5 χλμ, αναπτύσσοντας ταχύτητα έως 60 χλμ/ώρα. Η μέγιστη ταχύτητα με ηλεκτρική ενέργεια ανέρχεται στα 80 χλμ/ώρα, ενώ κατά την επιβράδυνση με ταχύτητες κάτω των 135 χλμ/ώρα ενεργοποιείται το EV mode. Όσο για την φόρτιση της μπαταρίας, επιτυγχάνεται με δύο τρόπους: Ανάκτηση κατά το φρενάρισμα ή αφήνοντας το πόδι από το γκάζι. Όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης κινεί το όχημα χωρίς ιδιαίτερο φορτίο, δίνει κίνηση και στον MGU για φόρτιση της μπαταρίας.
Oι τιμές πώλησης του Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid είναι οι κάτωθι