Η ελληνική αντιπροσωπεία της Audi ανακοίνωσε την διάθεση στη χώρα μας των ηλεκτρικών μοντέλων Q4 e-tron Sportback, e-tron GT και RS e-tron GT.
To Audi Q4 e-tron Sportback έχει διαθέσιμες δύο εκδόσεις μπαταρίας και τρεις ισχύος. Η μπαταρία για το Q4 35 e-tron έχει καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 52 kWh (μικτή: 55 kWh), ενώ οι τιμές για τη μεγάλη μπαταρία στα Q4 40 e-tron και Q4 50 e-tron quattro είναι 77 kWh (μικτή: 82 kWh). Το Q4 35 e-tron και το Q4 40 e-tron έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς με απόδοση 170 και 204 ίππους, αντίστοιχα. Η κορυφαία έκδοση Q4 50 e-tron quattro έχει δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 299 ίππων, η οποία εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,2 δευτερόλεπτα και ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 180 χλμ./ώρα. Για μεγαλύτερο βαθμό ενεργειακής απόδοσης, ο κινητήρας στον εμπρός άξονα ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται υψηλή ισχύς ή μεγαλύτερη πρόσφυση. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας στην εξοικονόμηση ενέργειας κατά την οδήγηση είναι η έξυπνη ανάκτηση, η οποία ενσωματώνει στοιχεία πλοήγησης και τοπογραφικά δεδομένα.
Q4 Sportback e-tron: εκδόσεις και τιμές πώλησης
Q4 Sportback e-tron 35 47.000 ευρώ
Q4 Sportback e-tron 40 54.200 ευρώ
Q4 Sportback e-tron 50 quattro 60.550 ευρώ
Βασισμένο στα μηχανικά μέρη της Porsche Taycan, αλλά με λιγότερο καθαρόαιμο προσανατολισμό, το Audi e-tron GT αποτελεί την ηλεκτρική ναυαρχίδα της Audi. Πρόκειται για ένα gran turismo που συνδυάζει μια ισχυρή ηλεκτρική καρδιά με υψηλή απόδοση και έναν πρακτικό χαρακτήρα στην καθημερινή οδήγηση. Το αμιγώς ηλεκτρικό αυτό gran turismo κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις, ως e-tron GT quattro και ως RS e-tron quattro. Το πλήρως ηλεκτρικό gran turismo της Audi προσφέρει δυναμική απόδοση και στις δύο εκδόσεις κινητήρα: Το e-tron GT quattro επιταχύνει από τη στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ., ενώ η έκδοση RS χρειάζεται 3,3 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα αντίστοιχα να διαμορφώνεται στα 245 και 250 χλμ./ώρα. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας στο e-tron GT quattro αποδίδει 238 PS και ο πίσω κινητήρας 435 PS. Αθροιστικά παρέχουν 476 PS, ή 530 PS για 2,5 δευτερόλεπτα στη λειτουργία boost mode με την ενεργοποίηση του launch control. Αντίστοιχα η συνολική ροπή διαμορφώνεται στα 630 Nm. Στο RS e-tron GT, ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας διαθέτει επίσης 238 ίππους, ενώ ο πίσω 456 PS, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 598 ίππους (646 PS σε boost mode) και τη συνδυαστική ροπή τα 830 Nm. Και στις δύο περιπτώσεις ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μεταφέρει την κίνηση μέσω ενός κιβωτίου δύο σχέσεων, με την πιο κοντή να επιλέγεται στη λειτουργία launch control.
e-tron GT: εκδόσεις και τιμές πώλησης
e-tron GT quattro 108.100 ευρώ
RS e-tron GT 148.700 ευρώ