Τον Ιούλιο του 2024 ταξινομήθηκαν στη Γερμανία 238.263 νέα επιβατικά αυτοκίνητα, 2,1% λιγότερα από τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους.
Μεταξύ των γερμανικών εταιρειών η BMW πέτυχε τη μεγαλύτερη αύξηση των ταξινομήσεων κατά 12,0% με μερίδιο στις νέες ταξινομήσεις 8,9%. Η Mercedes αυξήθηκε κατά 7,7% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, με μερίδιο 9,7%. Τα στατιστικά στοιχεία ταξινομήσεων για τις άλλες γερμανικές εταιρείες τον Ιούλιο έδειξαν διψήφιες μειώσεις για τις Smart (-66,2%/0,2%), Mini (-42,4%/1,1%), Porsche (-30,2%/0,9%), Ford (-17,8%/3,7%) και MAN (-16,8%/0,1%). Η VW (-4,3%/17,4%), η Audi (-2,5%/8,2%) και η Opel (-2,3%/5,2%) σημείωσαν μονοψήφια πτώση. Η Volkswagen κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο των νέων ταξινομήσεων με 17,4%.
Μεταξύ των εισαγωγικών εμπορικών σημάτων με μερίδιο στις νέες ταξινομήσεις τουλάχιστον 1%, η Volvo πέτυχε τη σημαντικότερη αύξηση των ταξινομήσεων κατά +66,4%, με μερίδιο 2,3%. Η Citroen (+50,2%/1,8%), η Skoda (+37,4%/7,9%), η Peugeot (+29,2%/2,2%), η Toyota (+14,4%/3,6%) και η Dacia (+8,2 %/2,5%) σημείωσαν επίσης θετική εξέλιξη στα στοιχεία των ταξινομήσεων κατά τον υπό εξέταση μήνα. Αντιθέτως, οι Renault (-45,8%/1,4%), Tesla (-36,7%/1%), Hyundai (-16%/3,8%), Fiat (-15,4%/2,5%), Kia (-12,5%/2,7%), Mazda (-7,3%/1,3%) και Seat (-5,6%/5,2%) κατέγραψαν πτώση. Η Skoda αποδείχθηκε η εταιρεία εισαγωγής με το υψηλότερο μερίδιο (7,9%).
Με μερίδιο 30,8%, τα SUV (-0,4%) ήταν η ισχυρότερη κατηγορία, ακολουθούμενη από την κατηγορία των compact, το μερίδιο της οποίας ανήλθε στο 17,3% μετά από αύξηση 2,4%. Τα μικρά αυτοκίνητα (11,6%/+0,0%) και τα SUV (10,9%/+0,8%) πέτυχαν επίσης διψήφια μερίδια. Η ανώτερη μεσαία κατηγορία (4,8%), από την άλλη πλευρά, πέτυχε τη σημαντικότερη αύξηση με +69,5%, ακολουθούμενη από τα μεγάλα φορτηγά (+28,5%/2,7%), τα αυτοκινούμενα (+12,9%/3,0%), τα μίνι βαν (+12,9%/0,6%) και τα βοηθητικά (+8,6%/4,1%). Τα μίνι (-54,2%/2,8%), τα σπορ αυτοκίνητα (-42,3%/0,7%), τα πολυτελή (-16,7%/0,9%) και τα μεσαία (-15,6%/9,1%) ήταν και πάλι μειωμένα σε σχέση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους.
83.405 επιβατικά αυτοκίνητα ήταν εξοπλισμένα με κινητήρα βενζίνης. Πρόκειται για αύξηση 0,1% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Το μερίδιό τους ήταν 35%. 43.107 νέα αυτοκίνητα ήταν πετρελαιοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση κατά 1,4% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Το μερίδιό τους ήταν 18,1%. 79.870 νέα αυτοκίνητα είχαν υβριδική κίνηση τον Ιούλιο του 2024, αντιπροσωπεύοντας μερίδιο 33,5% (+18,4%), περιλαμβανομένων 14.811 plug-in υβριδικών (6,2%/+3,2%). Το 12,9% των νέων ταξινομήσεων ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV). Με 30.762 νέα αυτοκίνητα, αυτός ο τύπος κίνησης ήταν -36,8% πίσω από το αποτέλεσμα του ίδιου μήνα του προηγούμενου έτους. Υπήρξαν 1.078 νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων με υγραέριο (0,5%/+8,8%) και 3 αυτοκίνητα με φυσικό αέριο (0,0%/98,6%).
Οι μέσες εκπομπές CO2 των νέων ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 7,2% και ανήλθαν σε 121,0 g/km. Στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, μόνο τα λεωφορεία και τα πούλμαν (+19,7%) σημείωσαν αύξηση. Όλα τα υπόλοιπα σημείωσαν πτώση, η οποία ήταν εντονότερη για τα τρακτέρ με ποσοστό 39,3%. Τον Ιούλιο του 2024 ταξινομήθηκαν 22.811 ολοκαίνουργιες μοτοσικλέτες, 5,9% λιγότερες από ό,τι τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Συνολικά ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά 294.708 μηχανοκίνητα οχήματα (μηχανοκίνητα οχήματα) (-2,7%) και 26.148 ρυμουλκούμενα μηχανοκίνητα οχήματα (+4,3%).
Η αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων κατέγραψε θετικό αποτέλεσμα για όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Συνολικά 698.193 μηχανοκίνητα οχήματα (+14,8 %) και 42.059 ρυμουλκούμενα μηχανοκίνητα οχήματα (+9,2 %) άλλαξαν ιδιοκτήτη.