Η βενζίνη είναι με άνεση πρώτη, τα ήπια υβριδικά συστήματα σε συνδυασμό με βενζινοκινητήρα αυξάνονται, ενώ οι ταξινομήσεις των diesel κινητήρων μειώνονται.
Το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς καταγράφηκαν 22.543 ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων. Από αυτές, οι 10.254 χρησιμοποιούν ως καύσιμο τη βενζίνη (ποσοστό 45,5%, που ήταν 45% τον Φεβρουάριο του 2022). Στη δεύτερη θέση τοποθετούνται τα υβριδικά μοντέλα με ήπιο υβριδικό σύστημα και αυτά που συνδυάζουν βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα, με 6.046 μονάδες (ποσοστό 26,8%, που ήταν 27% τον προηγούμενο μήνα).
Την πρώτη τριάδα κλείνουν τα μοντέλα με κινητήρα diesel, που την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022 κατέγραψαν 3.396 πωλήσεις (ποσοστό 15,1%, που ήταν 17,7% τον Αύγουστο του 2021). Στη συνέχεια, στην τέταρτη θέση από πλευράς αγοραστικών επιλογών κατατάσσονται τα plug-in υβριδικά βενζινοκίνητα μοντέλα, με 1.211 ταξινομήσεις και μερίδιο 5,4% (που ήταν 5,1% τον Φεβρουάριο του 2022).
Στην πέμπτη θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών βρέθηκαν τα μοντέλα που συνδυάζουν βενζίνη με LPG, με 684 μονάδες (ποσοστό 3%, που ήταν 2,1% τον Σεπτέμβριο του 2021). Ακολουθούν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα με 508 ταξινομήσεις και μερίδιο 2,3% (από 1,6% τον Φεβρουάριο του 2022) επί του συνόλου των ταξινομήσεων του πρώτου τριμήνου.
Την έβδομη θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών καταλαμβάνουν τα μοντέλα CNG με 195 μονάδες (μερίδιο 0,9%, που ήταν 1% τον Αύγουστο του 2021). Την όγδοη θέση καταλαμβάνουν τα υβριδικά που χρησιμοποιούν diesel (182 μονάδες, ποσοστό 0,8%). Η κατάταξη του πρώτου διμήνου ολοκληρώνεται με τα plug-in υβριδικά μοντέλα που συνδυάζονται με πετρελαιοκινητήρα, τα οποία κατέγραψαν 65 ταξινομήσεις, συγκεντρώνοντας ποσοστό 0,3% επί του συνόλου της περιόδου Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022.