Η BMW ανακοίνωσε την τιμή στην οποία θα διατίθεται – για όσους τυχερούς – στην Ελλάδα η νέα M4 CSL.
Η νέα BMW M4 CSL δεν είναι μια οποιαδήποτε Μ4. Κι αυτό γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε όχι απλώς με την κορυφαία παραλλαγή του Βαυαρικού κουπέ, αλλά για μια απόλυτη μηχανή οδηγικής απόλαυσης που θα κατασκευαστεί σε μόλις 1.000 αντίτυπα ενσωματώνοντας στα σωθικά της κορυφαίες τεχνολογίες.
Χάρη σε επιλεκτικές επεμβάσεις, το συνολικό βάρος της νέας Μ4 CSL είναι 1.625 κιλά, τιμή που της εξασφαλίζει μια αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 2,95. Τα M Carbon καθίσματα με τα οποία εξοπλίζεται εξοικονομούν 24 κιλά σε σχέση με την Μ4 Competition, ενώ επιπλέον 21 κιλά «εξαφανίζονται» χάρη στην απεγκατάσταση των πίσω καθισμάτων και των αντίστοιχων φυσικά ζωνών ασφαλείας. Από εκεί και πέρα, η ένδειξη της ζυγαριάς έχει κατέβει κατά 21 επιπλέον κιλά χάρη στα κεραμικά φρένα, τους ειδικά σχεδιασμένους τροχούς και τα διαφορετικά ελατήρια και γόνατα της ανάρτησης.
Η ελαχιστοποίηση της ποσότητας ηχομόνωσης έχει επιφέρουν επιπλέον μείωση του βάρους, της τάξης των 15 κιλών, ενώ η χρήση εξαρτημάτων κατασκευασμένων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) αφαίρεσε περίπου 11 κιλά. Για παράδειγμα, εκτός από την οροφή, το καπό και τα κάλυμμα του πορτμπαγκάζ της νέας BMW M4 CSL είναι επίσης κατασκευασμένα από το ελαφρύ αυτό υλικό. Επιπρόσθετα, ο σιγαστήρας από τιτάνιο του συστήματος εξαγωγής έρχεται να «ψαλιδίσει» ακόμα 4 κιλά. Τέλος, επεμβάσεις στη μάσκα, τα πίσω φώτα, τα πατάκια και τον κλιματισμό «κλέβουν» άλλα 4 κιλά.
Στην καμπίνα της μοναδικής αυτής δημιουργίας της BMW M το βλέμμα μαγνητίζεται από τα carbon καθίσματα. Που σημειωτέων έχουν «σταθερή» πλάτη, με τους αποκλειστικά δύο επιβάτες να ρυθμίζουν μηχανικά τη θέση τους ως προς τον διαμήκη άξονα. Η ρύθμιση ύψους μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο στο συνεργείο χρησιμοποιώντας έναν βιδωτό σύνδεσμο τριών σταδίων. Τα δε προσκέφαλά τους είναι αποσπώμενα, ενώ εφικτή είναι η εγκατάσταση ζωνών ασφαλείας τριών σημείων.
Στο πίσω μέρος, και με δεδομένη την απουσία καθισμάτων, οι εμπρός επιβάτες μπορούν να αποθηκεύσουν τα κράνη τους, ενώ χαρακτηριστική είναι η Alcantara M επένδυση στο τιμόνι, τα σήματα «CSL» στα καθίσματα, καθώς και οι λωρίδες από carbon. Από εκεί και πέρα, μέσω του… μαγικού κουμπιού Μ Setup o οδηγός έχει άμεση πρόσβαση σε πολλές ρυθμίσεις του οχήματος, ενώ τα δύο κουμπιά M στο τιμόνι επιτρέπουν την αποθήκευση των προτιμώμενων διαμορφώσεων.
Η καρδιά της νέας M4 CSL δεν είναι άλλη από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 6κύλιδρου εν σειρά 3λιτρου κινητήρα της BMW M. Εν προκειμένω, η μονάδα διαθέτει αυξημένη στα 2,1 bar (από 1,7 bar) πίεση υπερπλήρωσης για τους δύο mono-scroll υπερσυμπιεστές της, με αποτέλεσμα να αποδίδει πλέον 550 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 650 Nm σταθερά από τις 2.750 έως και τις 5.950 σ.α.λ. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, η νέα Μ4 CSL είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,7 και 10,7 δλ.
Στη χώρα μας νέα BMW M4 CSL κοστίζει 243.200 ευρώ (σ.σ.: η τιμή προ φόρων είναι 148.739,90 ευρώ).
H απλή ΒΜW M4 κοστίζει 126.300 ευρώ, η Μ4 Competition 131.800 ευρώ και M4 Competition M xDrive 138.000 ευρώ.
Διαβάστε εδώ τον πλήρη τεχνικό φάκελο της νέας M4 CSL.