X
Αγορά

Ποιο είναι το φθηνότερο Toyota της ελληνικής αγοράς;

Το φθηνότερο Toyota της ελληνικής αγοράς είναι ένα σύγχρονο crossover πόλης, που πέρα από την χαμηλή τιμή του, είναι ελκυστικό και για την πληθώρα των ξεχωριστών στοιχείων που διαθέτει.

Χρόνια τώρα η Toyota είναι η ηγέτιδα δύναμη της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, με το επιτυχημένο supermini της (Yaris) να αναγορεύεται best-seller μοντέλο στο τέλος κάθε Δεκεμβρίου, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Επίσης, τα μοντέλα που εκπροσωπούν την ιαπωνική εταιρεία στην Ελλάδα σε κάθε κατηγορία αμαξώματος, πολύ συχνά καταλαμβάνουν την πρώτη θέση στο segment που ανήκουν (πρόσφατα παραδείγματα, η Corolla και το C-HR). To ίδιο συμβαίνει και στην ολιγομελή κατηγορία (μόλις δύο μοντέλα τη στοιχειοθετούν) των μίνι crossover πόλης, όπου το Toyota Aygo X είναι το μοντέλο που με 1.177 ταξινομήσεις «σέρνει το χορό» έναντι του Suzuki Ignis (896 μονάδες).

Η βασική έκδοση του Aygo X, που είναι το μικρότερο σε διαστάσεις crossover στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας, έχει το προνόμιο να είναι το φθηνότερο προϊόν που διανέμει η Toyota στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Και φυσικά, μιλάμε για την έκδοση «X-Play», που στα κύρια εξοπλιστικά χαρακτηριστικά της περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οθόνη αφής επτά ιντσών, ρύθμιση κατά ύψος στο κάθισμα του οδηγού, ατσάλινες ζάντες 17 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες και κάμερα οπισθοπορείας. Η συγκεκριμένη έκδοση κοστίζει 16.270 ευρώ και η τιμή αυτή την καθιστά το φθηνότερο Toyota που πωλείται αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Το Τοyota Aygo X προσφέρεται στη χώρα μας σε εννέα συνολικά εκδόσεις, με ακριβότερη όλων την πλουσιότατη έκδοση «X Undercover» με το αυτόματο κιβώτιο (22.100 ευρώ).

Το Toyota Aygo X είναι διαθέσιμο με έναν κινητήρα και δύο συστήματα μετάδοσης. Πιο συγκεκριμένα, και με γνώμονα την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων (από 4,7 λίτρα/100 χλμ. και CO2: από 107 γρ./χλμ.), κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 998 κ.εκ. με 12 βαλβίδες, προδιαγραφών Euro 6D, οποίος αποδίδει 72 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ.

Η συγκεκριμένη μονάδα συνοδεύεται, για πρώτη φορά στην κατηγορία Α, από κιβώτιο τύπου CVT (ή S–CVT όπως επίσης το αναφέρουν, 7 προεπιλεγμένων σχέσεων και με χειριστήρια στο τιμόνι) ή από μηχανικό 5 σχέσεων. Tο Aygo X ζυγίζει από 940 έως και 1.015 κιλά και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 158 χλμ./ώρα (151 με CVT), ενώ η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 14,9 δλ. (14,8 με CVT).

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!