X
Αγορά

Peugeot 3008: Τι είναι αυτό που το κάνει το Νο1 SUV

Το 3008 κυριαρχεί στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, με το SUV της Peugeot να αναδεικνύεται στο απόλυτο best-seller το 2023.

Με εμφάνιση που εντυπωσιάζει, ένα εσωτερικό που σε κερδίζει από την πρώτη ματιά και ιδιαίτερα αποδοτικούς κινητήρες, το SUV της Peugeot δεν βρίσκεται τυχαία στην κορυφή των πωλήσεων. Η γαλλική φίρμα, με το 3008 έχει καταφέρει να πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά, με χιλιάδες υποψηφίους αγοραστές να το επιλέγουν ως το βασικό αυτοκίνητό τους.

Για του λόγου το αληθές, τον Μάιο, το 3008 ήταν το Νο1 στην εγχώρια αγορά, στην κατηγορία του, ξεπερνώντας σημαντικά ανταγωνιστικά μοντέλα, όπως τη Mercedes GLA, τη BMW X1 και το Nissan Qashqai. Ειδικότερα, το SUV της Peugeot επέλεξαν τον περασμένο μήνα 267 οδηγοί, έναντι 258 της GLA και 257 της X1.

Στο τετράμηνο του 2023, το 3008 παραμένει πρώτο με 1.323 μονάδες και μερίδιο αγοράς 12,5%. Στη δεύτερη θέση φιγουράρει η BMW X1 με 1.002 μονάδες και τρίτο είναι το Nissan Qashqai με 680 πωλήσεις. Από τις 1.323 μονάδες του γαλλικού οχήματος, οι 536 αφορούν τις πωλήσεις λανικής και οι υπόλοιπες 787 τις εταιρικές.

Τι κάνει τόσο επιτυχημένο το 3008

To 3008 στην ανανεωμένη εκδοχή του προβάλει περαιτέρω τον δυναμισμό του αμαξώματος και το ξεχωριστό στυλ. Οι διαστάσεις του είναι ιδανικές για τα ελληνικά δεδομένα και το σαλόνι ακόμη πιο εκλεπτυσμένο, αναδεικνύοντας μια premium αύρα χάρη στα υψηλής ποιότητα υλικά και την υποδειγματική συναρμογή τους. Αυτό που κάνει τη διαφορά δεν είναι άλλο από το i-Cockpit με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη νέα οθόνη αφής High Definition των 10 ιντσών.

Οι λειτουργίες συνδεσιμότητας και ελέγχου είναι απλές και γρήγορες, με τους διακόπτες τύπου «πλήκτρου πιάνων» κάτω από την οθόνη να παρέχουν ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση. Οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, γεγονός που εκτιμάται δεόντως από τους υποψηφίους αγοραστές, ειδικά τους οικογενειάρχες.

Το πιο βασικό στοιχείο του μοντέλου της Peugeot ωστόσο, είναι η γκάμα των κινητήρων. Οι Γάλλοι, το έχουν εξοπλίσει με έναν από τους πιο αποδοτικούς βενζινοκινητήρες, τον 1.2 Puretech με τους 130 ίππους που συνδυάζεται είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, είτε με το αυτόματο 8 σχέσεων και τον οικονομικότατο 1.5 Blue HDi των επίσης 130 ίππων με το ΕΑΤ8. Οι παραπάνω εκδόσεις προσφέρονται και με σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Grip Control, για ασφαλή κίνηση σε ολισθηρές επιφάνειες.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του Peugeot 3008 1.5 Blue HDi

Επίσης, υπάρχει και το plug-in hybrid στη δικίνητη έκδοση Hybrid 225 e-EAT8 και στην τετρακίνητη Hybrid4 300 e-EAT8. Αμφότερες, εξασφαλίζουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων, απαλλάσσοντας τον κάτοχο από τα τέλη κυκλοφορίας. Όσο για την ηλεκτρική αυτονομία, κυμαίνεται από 56 έως 59 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!