Με το 2008 η Peugeot εκμεταλλεύτηκε την εμπειρία που απέκτησε από το crossover 3008, ώστε να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο για την μικρομεσαία κατηγορία.
Με το 2008 η Peugeot εκμεταλλεύτηκε την εμπειρία που απέκτησε από το crossover 3008, ώστε να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο για την μικρομεσαία κατηγορία.
Το νέο crossover της Peugeot είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας, που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες πολλών και διαφορετικών αγορών. Έχοντας σκοπό να διαγράψει επιτυχημένη πορεία στην παγκόσμια αγορά, το 2008 δίνει στη γαλλική φίρμα νέα δυναμική, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την εξέλιξη μιας πλήρους γκάμας crossover μοντέλων. Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4,16 μ., συνδυάζει τα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός κλασικού πεντάπορτου με τη δύναμη ενός SUV. Επίσης η καμπίνα του προσφέρει χώρο για τους επιβάτες, άνεση και ευελιξία διαμόρφωσης. Στο εσωτερικό συνδυάζονται η πρακτικότητα με την εργονομία, στοιχείο στο οποίο συμβάλλει και η έξυπνη οθόνη αφής 7ʼʼ στο κέντρο του ταμπλό. Το ρύγχος του αυτοκινήτου υιοθετεί τους τελευταίους σχεδιαστικούς κώδικες των μοντέλων της Peugeot. Εφοδιασμένο με το σύστημα Park Assist το 2008, προσφέρει άνετες μετακινήσεις. Παράλληλα, χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το σύστημα Grip Control (διαθέσιμο σε ορισμένες εκδόσεις) που συνδυάζεται με ελαστικά για λάσπη και χιόνι (M+S), το 2008 εκπλήσσει και με τη δυνατότητα του να κινείται σε εδάφη χαμηλής πρόσφυσης.
Κινητήρες
Διαθέσιμοι είναι τόσο οι τελευταίας γενιάς 3κυλινδροι βενζινοκινητήρες PureTech χωρητικότητας 1,2 λίτρων, όσο και οι πετρελαιοκινητήρες HDi 1,4 και 1,6 λίτρων, που συνδυάζονται και με το μικρο-υβριδικό σύστημα (e–VTi, e–HDi). O αεροδυναμικός σχεδιασμός, το χαμηλό βάρος και οι εξελιγμένοι κινητήρες έχουν σαν αποτέλεσμα το 2008 να επιτυγχάνει χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου (1,2 e–VTi ETG -4,8λίτρα/100χλμ. & 1,6 e–HDi -3,8λίτρα/100χλμ.), και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές CO2 (1,2 e–VTi ETG –99γρμ./χλμ. & 1,6 e–HDi – 98γρμ./χλμ.)
Το νέο Peugeot 2008 στην Ελλάδα
Ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά, διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σε εκδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και τιμές που ξεκινούν από τις 13.640 ευρώ (εκδόσεις βενζίνης) και τις 15.440 ευρώ (εκδόσεις Diesel). Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος της κρατικής απόσυρσης, καθώς και το Bonus της Peugeot.