X
Πωλήσεις

Πανευρωπαϊκό συνέδριο after sales Suzuki

Στα πλαίσια της διαρκούς προσπάθειας για τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρει μετά την πώληση, η Suzuki πραγματοποιεί τρεις φορές το χρόνο συνέδριο τεχνικών διευθυντών, που εκπροσωπούν τις 12 μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές. Η επιτροπή αυτή, η οποία συντονίζει την πολιτική after sales και προτείνει δράσεις για τη βελτίωσή της, είναι γνωστή στα πλαίσια της Suzuki με την επωνυμία  SER-12 (Suzuki European Renaissance).
Φέτος, για πρώτη φορά, ένα από τα τρία αυτά συνέδρια πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας, στις 22 και 23 Ιουνίου 2006.
Το ξενοδοχείο «Τhe Margi» στη Βουλιαγμένη και το τεχνικό τμήμα της Σφακιανάκης ΑΕΒΕ υποδέχτηκαν για δύο ημέρες τους 18 συνέδρους που συμμετείχαν από Αυστρία, Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ουγγαρία, Ισπανία και φυσικά από Ελλάδα. Επίσης παραβρέθηκαν στελέχη της Suzuki Motor Corporation από Ιαπωνία και της Suzuki International Europe από Γερμανία.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ο διευθυντής του τεχνικού τμήματος της Σφακιανάκης ΑΕΒΕ κ. Κωνσταντίνος Δημητριάδης παρουσίασε το ελληνικό «μοντέλο» εξυπηρέτησης πελατών, το οποίο αποτελεί πρότυπο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ αναλύθηκαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος σε αμιγώς τεχνικά ζητήματα, αλλά και υποστήριξης γενικότερα.
Το διήμερο έκλεισε με την παράθεση δείπνου στο εξοχικό κέντρο «Μαϊστράλι», στη Βουλιαγμένη, παρουσία του γενικού διευθυντή της Σφακιανάκης ΑΕΒΕ κ.  Δημήτρη Χούντα και του διευθυντή ανταλλακτικών κ. Ιωάννη Πατηράκη.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!