X
Πωλήσεις

Opel Corsa: πανευρωπαϊκή καμπάνια

Μία τηλεοπτική πανευρωπαϊκή καμπάνια για το νέο Opel Corsa, με τη ροκ μπάντα «The C.M.O.N.S» και το MTV, θα κλιμακωθεί στα Ευρωπαϊκά Μουσικά Βραβεία MTV 2006.

«Απολαυστικό, στιλάτο και στο πνεύμα της εποχής: αυτά είναι τα βασικά χαρίσματα του νέου Corsa», λέει ο Alain Visser, εκτελεστικός διευθυντής ευρωπαϊκού μάρκετινγκ Opel.

Για να παραμείνει πιστή σε αυτές τις αξίες της μάρκας και να προσελκύσει ένα κοινό ηλικίας 20+ (τους λεγόμενους Eurbanites), η Opel ξέφυγε από τις κλασικές καμπάνιες που συνήθως χρησιμοποιούνται για το λανσάρισμα νέων μοντέλων και έκανε μία
συνεργασία με το MTV, η οποία θα κλιμακωθεί με τα Ευρωπαϊκά Μουσικά Βραβεία MTV 2006 (Europe Music Awards) στις 2 Νοεμβρίου, στη Κοπεγχάγη, όπου το νέο Corsa είναι το επίσημο αυτοκίνητο.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!