Το νέο Hyundai Kona είναι έτοιμο για το ντεμπούτο του στην ελληνική αγορά διαθέτοντας στη φαρέτρα του μια πολυσχιδή γκάμα κινητήριων συνόλων.
Η Hyundai γυρίζει μια ακόμα σελίδα για το επιτυχημένο της B-SUV, που φυσικά δεν είναι άλλο από το Kona. Το εφ’ όλης της ύλης αναβαθμισμένο μοντέλο της Hyundai θα είναι διαθέσιμο σε τρεις παραλλαγές όσον αφορά τις μονάδες κίνησης που θα το κινούν. Η πρώτη θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, η δεύτερη αυτοφορτιζόμενη υβριδική ενώ το «παρών» θα δίνουν και εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης.
Εκτός από τις μονάδες κίνησης και τον νέο σχεδιασμό στον οποίο πρωτοστατεί η διαμήκης φωτεινή μπάρα (η Hyundai την βαφτίζει με την φαντεζί ονομασία Seamless Horizon Lamp) και το καπό τύπου clamshell, σημείο αναφοράς στο νέο Kona είναι οι μεγαλύτερες διαστάσεις του, γεγονός που το κάνουν να… απομακρύνεται από τα λημέρια της κατηγορίας Β. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του πλέον φτάνει τα 4,355 μ., τιμή αυξημένη κατά 150 χλστ. σε σχέση με τον προκάτοχό του. Επιπρόσθετα, στην ηλεκτρική έκδοση το πλάτος εμφανίζεται αυξημένο κατά 25 χλστ., ενώ… επεκτατικές τάσεις παρατηρούνται και στο μεταξόνιο που έχει μεγαλώσει με τη σειρά του κατά 60 χλστ.
Στο εσωτερικό τα άλματα προς τα εμπρός είναι εξίσου εμφανή. Όπως και οι επιρροές από την οικογένεια Ioniq της Hyundai. Οι διπλές οθόνες των 12,3 ιντσών και η πλωτή κονσόλα προσδίδουν μια αίσθηση υψηλής τεχνολογίας, ενώ ο νέος φωτισμός περιβάλλοντος βελτιώνει την εμπειρία και την ευκολία του χρήστη.
Οι κινητήρες του νέου Hyundai Kona
Η γκάμα των κινητήριων συνόλων του νέου Hyundai Kona προτάσσει μια σειρά λύσεων και προτάσεων που έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο εύρος αναγκών. Όπως και στο παρελθόν, την αφετηρία ορίζει η βενζινοκίνητη έκδοση του 1,0 λίτρου, με τον 3κύλινδρο κινητήρα των Κορεατών να αποδίδει 120 ίππους υποστηριζόμενος από ήπια υβριδικό σύστημα 48V – και χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Η παλέτα εξακολουθεί να προσφέρει την επιλογή της αυτοφορτιζόμενης υβριδικής έκδοσης, την οποία συνθέτει ένας κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρων και ένας ηλεκτροκινητήρας που σε αγαστή συνεργασία αποδίδουν 141 ίππους, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Για όσους επιθυμούν τετρακίνηση, προσφέρεται στην έκδοση με τον 1.600άρη κινητήρα απόδοσης 198 ίππων. Όσο για την κορυφαία έκδοση Ν που κοσμούσε την γκάμα στο απερχόμενο μοντέλο, δεν θα είναι διαθέσιμη στο νέο.
Ασφαλώς, το highlight της γκάμας του νέου Hyundai Kona είναι οι δύο ηλεκτρικές εκδοχές Standard και Extended Range, οι οποίες εξακολουθούν να τροφοδοτούνται με έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς αποδίδοντας αντίστοιχα 156 και 204 ίππους. Η μπαταρία, στην πρώτη εκδοχή, θα έχει χωρητικότητα 48,4 kWh και στη δεύτερη 65,4 kWh, εξασφαλίζοντας με μια πλήρη φόρτιση αυτονομία της τάξης των 340 και 490 χλμ.
Η διάθεση του νέου Hyundai Kona θα ξεκινήσει εντός των επόμενων εβδομάδων σε τιμές που αναμένεται να ανακοινωθούν εντός των επόμενων (λίγων) ημερών.