Το νέο Ford Ranger είναι το pick-up με την πληρέστερη γκάμα εκδόσεων, κινητήρων και αμαξωμάτων που έρχεται να καλύψει κυριολεκτικά κάθε απαίτηση. Ακόμα και την πιο extreme!
Το Ford Ranger ειναι το ακούραστο pick-up της αμερικανικής εταιρείας που δικαίως έχει κερδίσει την καρδιά αλλά και την προτίμηση των αγοραστών σε Ευρώπη και Ελλάδα.
Τεχνολογικά προηγμένο, επιβλητικό σε σχεδίαση, πρακτικό σε κάθε επαγγελματικό καθήκον του ανατεθεί, ανθεκτικό στη σκληρή χρήση και με άπλετους χώρους στο εσωτερικό που παραπέμπει σε επιβατικό αυτοκίνητο, το νέο Ranger είναι το pick-up με την μεγαλύτερη γκάμα εκδόσεων, κινητήρων και παραλλαγών σε ότι αφορά τον τύπο του αμαξώματος.
Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πελατών για ακόμα περισσότερες επιλογές όσον αφορά την ισχύ και τη ροπή των μονάδων κίνησης και με στόχο την απρόσκοπτη ρυμούλκηση βαρέων αντικειμένων και την κίνηση ακόμα και στις πιο ακραίες off-road συνθήκες, η Ford εξοπλίζει τώρα το νέο Ranger με τρεις επιλογές πετρελαιοκινητήρων, πέραν ασφαλώς του κορυφαίου βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6, ο οποίος τροφοδοτεί το σκληροτράχηλο και αγωνιστικών προδιαγραφών Ranger Raptor.
Πιο συγκεκριμένα, η Ford προσφέρει τώρα το νέο Ranger με τον 4κύλινδρο κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue, ο οποίος διαθέτει μονό στροβιλοσυμπιεστή αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 170 ίππων (125 kW) στις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 405 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.500 σ.α.λ. Για ακόμα πιο αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue με διπλό τούρμπο. Σε αυτή την περίπτωση, η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 205 ίππους (151 kW) στις 3.750 σ.α.λ., με τη ροπή να ανεβαίνει στα 500 Nm, τα οποία αποδίδονται στις 1.750-2.000 σ.α.λ. Στην κορυφή της πυραμίδας των διαθέσιμων πετρελαιοκινητήρων, η Ford προσφέρει επιπρόσθετα τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 3.0L EcoBlue V6 που αποδίδει ισχύ 240 ίππων (177 kW) στις 3.250 σ.α.λ. και εντυπωσιακή ροπή 600 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.250 σ.α.λ.
Ο κινητήρας 2.0L EcoBlue των 170 ίππων είναι διαθέσιμος με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ τόσο ο 2.0L EcoBlue των 205 ίππων όσο και ο 3.0L EcoBlue V6 των 240 ίππων συνδυάζονται κατ’ αποκλειστικότητα με το προηγμένο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της εταιρείας, το οποίο αποτελεί επίσης στάνταρ εξοπλισμό στο κορυφαίο Ranger Raptor που με τη σειρά του παίρνει κίνηση από τον πανίσχυρο βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6 των 292 ίππων της Ford.
Ford Ranger: Τρεις τύποι αμαξώματος και οκτώ εκδόσεις
Με στόχο να καλύψει πολλές αλλά και διαφορετικές συγχρόνως μεταφορικές απαιτήσεις, το νέο Ford Ranger διατίθεται σε τρία αμαξώματα: τα Single Cab και Rap Cab με τον ντίζελ 2.0L EcoBlue 170 PS και το διπλοκάμπινο Double Cab, το οποίο συνδυάζεται με όλες τις διαθέσιμες μονάδες κίνησης της Ford.
Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, οι επιλογές είναι έξι και αφορούν τα επίπεδα XL, XLT, Limited, Wildtrak, Wildtrak X, Platinum, MS-RT και Raptor.
Ήδη από τη βασική έκδοση, το νέο Ford Ranger περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων τα εξής:
– Φρενάρισμα μετά από πρόσκρουση (Post Impact Braking)
– Intelligent Speed Assistance (ISA) – Έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας
– Lane Keeping Aid (LKA) – Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
– Adaptive Cruise Control (ACC) – Αυτορρυθμιζόμενο σύστημα σταθερής ταχύτητας
– Speed Sign Recognition (SSR) – Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας
– Aυτόματη ενεργοποίηση των φρένων κατά την όπισθεν χωρίς Traffic Alert (HNYAD) (όχι στο Chassis Cab)
– Κάμερα οπισθοπορείας και θέασης 360 μοιρών
– Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης πίσω
– Αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί, οροφής, γονάτων οδηγού και συνοδηγού
– Αερόσακος οδηγού τύπου far side
– Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μεσαίας σκάλας προβολέων (Auto High Beam)
– Πίνακας οργάνων οδηγού με ψηφιακή οθόνη LCD
– Κεντρική ψηφιακή οθόνη αφής 10″ πολλαπλής λειτουργίας με Ford SYNC IV
Ford Ranger: Με προηγμένη τετρακίνηση σε όλες τις εκδόσεις
Στις εκδόσεις του νέου Ranger που τροφοδοτούνται με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0L EcoBlue 170 PS, η Ford χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης, με το οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει κίνηση στους δύο ή στους τέσσερεις τροχούς μέσω ενός πρακτικού περιστροφικού επιλογέα που βρίσκεται εγκατεστημένος στην κεντρική κονσόλα του οχήματος. Στην προκαθορισμένη (default) θέση η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (RWD).
Τόσο οι κινητήρες ντίζελ 2.0L EcoBlue 205 PS και 3.0L EcoBlue V6 240 PS, όσο και ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας 3.0L EcoBoost V6 292 PS διαθέτουν ένα έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ώστε να αποδίδουν αστραπιαία την απαιτούμενη δύναμη έλξης ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης. Το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο μεταφοράς 2 ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ροπή on-demand που παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οχήματος προκειμένου να παρέχει αυξημένο επίπεδο απόδοσης. Το σύστημα προσφέρει στον οδηγό τις επιλογές 2H, 4A, 4H και 4L.
Όταν επιλέγεται η λειτουργία 4Α, το σύστημα μεταβάλλει συνεχώς τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα για βέλτιστη απόδοση σε κάθε είδους συνθήκες και αποτροπή ολίσθησης των τροχών, φροντίζοντας αυτόματα για το που θα πρέπει να κατανεμηθεί η ροπή, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να παρέμβει εκ νέου. Ανεξαρτήτου επιλογής κινητήρα, είτε στην επιλογή 4H είτε στην 4L, το σύστημα «κλειδώνει» μηχανικά την τετρακίνηση, επιτρέποντας την ίση κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες του νέου Ranger (50/50). Οι επιλογές 4H και 4L χρησιμοποιούνται κυρίως σε off-road συνθήκες ή ολισθηρά εδάφη, όπως χιόνι, άμμος ή λάσπη. Όταν επιλέγεται η λειτουργία 4L, παρέχεται υποπολλαπλασιασμός της ροπής για ακόμα πιο απαιτητικές συνθήκες, όπως βαθιά άμμος, απότομες πλαγιές ή ρυμούλκηση αντικειμένων με αυξημένο βάρος.