X
Πωλήσεις

Νέα Shell V-Power

Η Shell αντικαθιστά την υπάρχουσα V-Power. Το νέο καύσιμο έχει σαφώς αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά, προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις στο αυτοκίνητο αλλά και εξασφαλίζοντας μακροζωία στον κινητήρα.

Η Shell μπορεί να θεωρηθεί από τις πλέον… ανήσυχες εταιρείες πετρελαιοειδών, διότι μας έχει συνηθίσει στην παρουσίαση καυσίμων που στην αγορά έχουν την επωνυμία «διαφοροποιημένα». Με λίγα λόγια, δηλαδή, καυσίμων με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, πάνω από 95 οκτάνια. Όλοι, άλλωστε, θυμάστε στο παρελθόν το λανσάρισμα της V-Power Racing (που είναι εισαγόμενη) αλλά και της V-Power (2002). Τι καινούργιο, όμως, έχει να προσφέρει η νέα Shell V-Power, που πλέον διατίθεται σε όλα τα πρατήρια ανά την Ελλάδα; Σύμφωνα με την εταιρεία, τρία είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της:
Αυξημένος αριθμός οκτανίων
Το νέο καύσιμο έχει μίνιμουμ 97 οκτάνια. Στην πράξη περιορίζεται το ενδεχόμενο της αυτανάφλεξης, που προκαλεί τα γνωστά μας «πειράκια». Πλέον, το καύσιμο που έρχεται σε επαφή με τον αέρα έχει καλύτερη καύση, κάτι που συνεπάγεται πιο εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα.

Μείωση των τριβών
Στόχος της Shell ήταν επίσης να αξιοποιηθεί βέλτιστα το ποσοστό της ενέργειας (περίπου 25%) που προκαλείται από την καύση του καυσίμου και χρησιμοποιείται για την κίνηση του αυτοκινήτου (το υπόλοιπο ποσοστό είναι απολεσθείσα ενέργεια, που μεταφράζεται σε θερμότητα, στην άντληση και στις τριβές). Με τις νέες τεχνολογίες, οι τριβές μειώθηκαν προς όφελος της ενέργειας για την κίνηση. Επίσης, μειώθηκε περαιτέρω το ποσοστό της απολεσθείσας ενέργειας, με τον εξής τρόπο: Το καύσιμο πλέον καίγεται στο επάνω μέρος του πιστονιού. Για να επιτευχθεί αυτό, γίνεται καλύτερη λίπανση των δακτυλίων του πιστονιού που απομονώνουν το θάλαμο καύσης με αυτόν που περιέχει το λιπαντικό (κάτω μέρος) στο εσωτερικό των κυλίνδρων. 

Καθαρισμός των βαλβίδων
Με τον καιρό και ανάλογα με τη χρήση του αυτοκινήτου, οι βαλβίδες στο επάνω μέρος τους «πιάνουν» κατάλοιπα από την καύση. Τα κατάλοιπα αυτά, εάν τα μεγεθύνουμε σημαντικά, θα δούμε ότι μοιάζουν με σφουγγάρι. Το πρόβλημα που επιφέρουν είναι ότι απορροφούν καύσιμο, με σαφείς αρνητικές συνέπειες στην απόδοση και, κυρίως, τη μακροζωία του κινητήρα. Τα πρόσθετα που περιλαμβάνει η νέα Shell V-Power έχουν ως στόχο τον καθαρισμό αυτών των ιζημάτων. Η Coral AE, που αποτελεί τη συνέχεια της Shell Hellas AE όταν αυτή μετονομάστηκε τον Ιούλιο του 2010, σε συνέχεια της εξαγοράς της από τη Motor Οil Ελλάς ΑΕ, διευκρίνισε ότι το νέο καύσιμο θα διατίθεται στην ίδια τιμή με το απερχόμενο. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!