X
Αγορά

Νέα μοντέλα 2023: Τι περιμένουμε στην ελληνική αγορά μέχρι το καλοκαίρι

Τα νέα μοντέλα που θα προστεθούν στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου μέχρι και τον Ιούλιο της χρονιάς που διανύουμε, εμπλουτίζοντας περαιτέρω τις επιλογές των υποψηφίων αγοραστών.

Μεταξύ των φίλων της Αυτοκίνησης, μια συζήτηση περί των νέων μοντέλων που πρόκειται να έρθουν στη χώρα μας και πότε, είναι διαχρονικά γοητευτική (πάντα σε γοητεύει το καινούργιο, τόσο ως εικόνα, όσο και ως τεχνολογία). Από εκεί και πέρα για όσους έχουν αποφασίσει και μπορούν να το πάνε παρακάτω, βγαίνουν τα μολύβια και αρχίζουν οι υπολογισμοί. Για τους υπόλοιπους, η συζήτηση συνεχίζεται. Μπορεί να μοιάζει άνευ αντικειμένου, αλλά δεν είναι έτσι: Από τις κουβέντες αυτές διαμορφώνονται τα γούστα, οι μακροχρόνιες προτιμήσεις που καθορίζουν τις επιλογές, αλλά και όποια άλλα στοιχεία «κτίζουν» τον μελλοντικό αγοραστή, που αν όλα του πάνε καλά θα κάνει κάποια στιγμή τα σχέδιά του πράξη.

Εικοσιπέντε νέα μοντέλα, λοιπόν, πρόκειται να κάνουν την είσοδό τους στην αγορά μας, από τώρα μέχρι να φύγετε για τις καθιερωμένες καλοκαιρινές διακοπές σας. Να μια ευκαιρία να τα γνωρίσετε καλύτερα!

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΟΝ MAΡΤΙΟ

Audi Q8 e-tron
Το νέο Audi Q8 e-tron αποτελεί την «επόμενη μέρα» του e-tron, του μοντέλου με το οποίο η εταιρεία εισήλθε στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης το 2018. Χρησιμοποιώντας για αυτό το μοντέλο την ονομασία «Q8», και όχι την απλή «e-tron», η Audi κάνει μια σαφή δήλωση, ξεκαθαρίζοντας ότι το νέο Audi Q8 e-tron είναι το κορυφαίο μοντέλο μεταξύ των ηλεκτρικών SUV και crossover προτάσεών της. Άμεσα αναγνωρίσιμο ως πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο με την πρώτη ματιά, το νέο Q8 e-tron, θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση Sportback.

Citroen C4 X
Στα βήματα του ολοκαίνουργιου Citroen C5 X, η σχεδίαση των νέων Citroen C4 X και e-C4 X αμφισβητεί τους παραδοσιακούς ορισμούς των compact αμαξωμάτων, για να προσφέρει κάτι διαφορετικό, που συγκεντρώνει στοιχεία από fastback, SUV και sedan προτάσεις. Το C4 X θα είναι διαθέσιμο με τους γνωστούς κινητήρες βενζίνης και diesel: Οι υπερτροφοδοτούμενoι PureTech 1.2 με απόδοση 102 και 131 ίππων και μετάδοση με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και αυτόματο 8 σχέσεων αντίστοιχα και το 1.5 BlueHDi, με απόδοση ισχύος 131 ίππων και το αυτόματο 8άρι κιβώτιο.

DS 3 FL
Το ανανεωμένο DS 3 αναμένεται το επόμενο διάστημα στην ελληνική αγορά. Αν δυσκολεύεστε να το ξεχωρίσετε, τότε δεν έχετε παρά να ρίξετε μια δεύτερη ματιά στο όνομα και στα φώτα ημέρας. Aπό την ονομασία απουσιάζει πια ο χαρακτηρισμός «Crossback», ενώ εμφανισιακά οι αλλαγές επικεντρώνονται στον εμπρός προφυλακτήρα, με το νέο DS 3 να αποκτά την υπογραφή LED DRL «DS Wings». Πέρα από την ανανεωμένη σχεδίαση, το DS 3 αποκτά περισσότερα στοιχεία τεχνολογίας και μια νέα, πιο ισχυρή ηλεκτρική έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία. Aυτή θα πλαισιώνεται με τις ήδη γνωστές εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ, με τον 1.200άρη κινητήρα PureTech να αποδίδει 100 ή 130 ίππους, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 8 σχέσεων αντίστοιχα, και τον 1.5 BlueHDi να παράγει 130 ίππους, επίσης σε συνδυασμό με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Lexus RZ
Το νέο Lexus RZ 450e είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας. Το νέο EV αξιοποιεί όλες τις τεχνολογικές δυνατότητες και ευελιξίες της πλατφόρμας e-TNGA, την οποία μοιράζονται το ομογάλακτο Toyota bZ4X αλλά και το Subaru Solterra. Με τη διαφορά βέβαια ότι το νέο RZ 450e υιοθετεί μια πιο έντονη και premium σχεδιαστική προσέγγιση σε σχέση με αυτά. Ειδικά στο εμπρός μέρος, όπου η χαρακτηριστική «spindle» μάσκα της Lexus δίνει τη θέση της σε μια πιο μινιμαλιστικές γραμμές με έντονες ωστόσο ακμές.

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ

Alfa Romeo Tonale PHEV
Η διάθεση της Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της γκάμας του νέου μοντέλου, το οποίο εισάγει την ιταλική μάρκα στην εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης. Η κορυφαία έκδοση της Tonale εκφράζει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη τη μεταμόρφωση της Alfa Romeo, συνδυάζοντας μέγιστη αποδοτικότητα και παράλληλα σπορ χαρακτήρα. Με περισσότερα από 80 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας σε αστικές συνθήκες και συνολική αυτονομία που ξεπερνά τα 600 χλμ., έχει μέσες εκπομπές CO2 μόλις 26 γρμ./χλμ., στοιχείο που εκτός των άλλων της εξασφαλίζει ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Alfa Romeo Giulia & Stelvio
Οι νέες Giulia και Stelvio θα είναι διαθέσιμες με μια αποδοτική γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ που σε κάθε περίπτωση συνεργάζονται με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Στην περίπτωση της Giulia διαθέσιμος είναι ο 2λιτρος Turbo βενζινοκινητήρας απόδοσης 280 ίππων που μεταφέρει τη δύναμη του και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Q4, ενώ διαθέσιμο είναι και το Turbo Diesel σύνολο των 2,2 λίτρων σε δύο εκδόσεις, με απόδοση 160 ίππων και κίνηση στους πίσω τροχούς και 210 ίππους με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Τα ίδια κινητήρια σύνολα εφοδιάζουν και τη Stelvio, με την 2.2 TD 160 hp να είναι η μόνη επιλογή με κίνηση στους πίσω τροχούς και τις υπόλοιπες εκδόσεις (2.0ΤΒ 280hp και 2.2TD 210hp) να συνδυάζονται αποκλειστικά με το σύστημα τετρακίνησης Q4.

BMW Σειρά 7 PHEV
Η Σειρά 7 της BMW εμπλουτίζεται με δύο plug-in hybrid εκδόσεις, με συνδυαστική ισχύ 490 και 571 ίππων. Τα συστήματα κίνησης που χρησιμοποιούνται στα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα συνδυάζουν έναν 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα βενζίνης με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Και στα δύο, η ισχύς που παράγεται από τις δύο μονάδες κίνησης και περνά στο δρόμο μέσω του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive. Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας που τοποθετείται και στα δύο μοντέλα αποδίδει 197 ίππους και στις δύο εκδόσεις PHEV, ενώ το εύρος στροφών του έχει διευρυνθεί, φτάνοντας τώρα τις 11.500 σαλ.

BMW XM
Η XM επεκτείνει την προϊοντική ατζέντα της BMW M, αποτελώντας μια ξεχωριστή πρόταση με αρκετές πρωτιές. Εκτός από το γεγονός ότι πρόκειται για το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο του M Division, είναι παράλληλα και η πιο ακριβή σε κόστος πρόταση των Βαυαρών, αλλά και η πιο ισχυρή, καθώς η κορυφαία παραλλαγή της αποδίδει 748 ίππους. Η εξωτερική σχεδίαση της XM αποτελεί μια δήλωση αποκλειστικότητας, έντονης παρουσίας και υψηλής απόδοσης. Oι χαρακτηριστικές αναλογίες ενός σύγχρονου οχήματος SAV, η δυναμική στο σύνολό της σιλουέτα, τα τυπικά σχεδιαστικά στοιχεία M και το έντονο προσωπείο, προδίδουν στη νέα XM εξωστρεφή αύρα.

Hyundai Ioniq 6
Tο Ioniq 6, το οποίο προανήγγειλε το 2020 το κομψό και εξαιρετικά χαμηλό Prophecy concept, είναι η πρώτη επέλαση της Hyundai στην αγορά των ηλεκτρικών σεντάν. Με μήκος 4.855 χλστ., πλάτος 1.880 χλστ. και ύψος 1.495 χλστ., με μεταξόνιο 2.950 χλστ., είναι κοντά στο μέγεθος του Model 3, καθώς επίσης και των Polestar 2 και BMW i4. Όπως και το Ioniq 5, το Ioniq 6 χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική «skateboard» E-GMP του ομίλου Hyundai Motor Group, η οποία υποστηρίζει επίσης το Kia EV6 και το Genesis GV60. Το Ioniq 6, το οποίο η Hyundai περιγράφει ως Electrified Streamliner, είναι αεροδυναμικά σχεδιασμένο και κάνει καινοτόμο χρήση βιώσιμων υλικών για να αντικατοπτρίζει τις αξίες όσων επιλέγουν όχημα μηδενικών ρύπων.

Mercedes A-Class
H ανανεωμένη A–Class θα ξεκινά από τα σχεδόν 40.000 ευρώ, με την Α200 των 163 ίππων να διαθέτει στάνταρντ: ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V που συνεισφέρει 13 ίππους (περιορίζοντας παράλληλα κατανάλωση και ρύπους), αυτόματο κιβώτιο και όλα τα επιπλέον εξοπλιστικά στοιχεία που συνεπάγεται η ανανέωση (ενδεικτικά να αναφέρουμε τον αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος και τη μεγαλύτερη οθόνη του infotainment με κάμερα οπισθοπορείας). Η Α200 είναι και η μοναδική εκδοχή με μικρό κινητήρα, αφού όλες οι υπόλοιπες βενζινοκίνητες εναλλακτικές είναι 2λιτρες, αυτόματες και τετρακίνητες, με αποκορύφωμα τις εμβληματικές εκδόσεις AMG, Α35 και Α45 S.

Mercedes B-Class
Η νέα B-Class ακολουθεί την οδό των ήπιων σχεδιαστικών διαφοροποίησεων σε σχέση με το παρελθόν, διατηρώντας εν πολλοίς τον πολυμορφικό της χαρακτήρα, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει το τεχνολογικό της προφίλ με σημείο αναφοράς την τελευταία γενιά του συστήματτος πολυμέσων MBUX του Γερμανού κατασκευαστή. Η γκάμα βενζινοκινητήρων της νέας B-Class έχει επίσης ανανεωθεί και εξηλεκτριστεί. Με επιπλέον 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα και αυξημένη ισχύ κατά 10 kW, υποστηρίζονται σημαντικά οι λειτουργίες κατά την εκκίνηση. Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της ανανεωμένης B-Class (Β 250 e) εξοπλίζονται με μία βελτιωμένη μπαταρία υψηλής τάσης.

Skoda Kodiaq RS
Το νέο Skoda Kodiaq RS είναι η κορυφαία έκδοση του «μεγάλου» SUV μοντέλου της τσέχικης εταιρείας, το οποίο τροφοδοτείται από έναν 2λιτρο κινητήρα TSI με μέγιστη ισχύ 245 ίππων και ροπή 370 Nm. Yποστηρίζεται από το στάνταρ σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβλητή υποβοήθηση, σε συνδυασμό με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις (DCC). Ο οδηγός διαθέτει επίσης το σύστημα Dynamic Sound Boost, που εμπλουτίζει τον ήχο του κινητήρα που φτάνει στα αυτιά του. Οι επιδόσεις για την κορυφαία έκδοση RS αναφέρουν επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ. και ανώτατη ταχύτητα 234 χλμ./ώρα.

Toyota Corolla
Η νέα Corolla διαθέτει την πέμπτη γενιά του αυτοφορτιζόμενου, πλήρως υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος της Toyota. Όπως και με το απερχόμενο μοντέλο, διατίθεται με τα υβριδικά συστήματα κίνησης των 1,8 και 2,0 λίτρων, ενώ αμφότερα επωφελούνται πλέον από σημαντικές αλλαγές. Η συνολική ισχύς στην Corolla Hybrid 1.8 είναι πλέον 140 ίπποι, επίδοση που «κατεβάζει» κατά 1,7 δλ το «0-100» που πλέον διαμορφώνεται στα 9,2 δευτερόλεπτα. Παρά την αύξηση αυτή των επιδόσεων, οι εκπομπές CO2 αναμένεται να παραμείνουν αμετάβλητες, στα 102 g/km. Για το 2λιτρο υβριδικό σύνολο, η συνολική ισχύς έχει αυξηθεί στους 196 ίππους και το «0-100» κατά σχεδόν μισό δλ φτάνοντας πλέον τα 7,5 δλ.

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ

BMW M2
Η BMW M2 δεύτερης γενιάς γυρίζει επιδεικτικά τις πλάτες στο δόγμα της ηλεκτροκίνησης και μέσα από «παραδοσιακές» επιλογές και λύσεις, ποντάρει στην εύνοια των απανταχού οπαδών των απόλυτων επιδόσεων και φυσικά της πίσω κίνησης. Σε αντίθεση με την πρώτη γενιά, η νέα M2 βασίζεται σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, που δεν είναι άλλη από την Cluster Architecture του BMW Group, την οποία συναντάμε στη Σειρά 8 αλλά και στη νέα Χ7. Ο 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 3 λίτρων αποδίδει μέγιστη ισχύ 460 ίππων στις 6.250 σ.α.λ. (+90 ίππους σε σχέση με την προκάτοχό της) και μέγιστη ροπή 550 Nm, η οποία παράγεται μεταξύ 2.650 σ.α.λ. και 5.870 σ.α.λ.

BMW M3 CS
H νέα BMW M3 CS παραμένει πιστή στο σκληροπυρηνικό δόγμα του M Division προτάσσοντας περισσότερη ισχύ, ειδικές ρυθμίσεις για χρήση στην πίστα, «ενισχυμένο» παρουσιαστικό αλλά και χαμηλότερο βάρος σε σχέση με την αδελφή Μ3 Competition. Η ισχύς στη νέα Μ3 CS προέρχεται από μία αναβαθμισμένη έκδοση του 6κύλινδρου εν σειρά κινητήρα M TwinPower Turbo της BMW που με χωρητικότητα 3 λίτρων αποτελεί επίσης τη βάση για τον κινητήρα με τον οποίο η BMW M4 GT3 διεκδίκησε για πρώτη φορά και κέρδισε τον τίτλο του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού το 2022.

Honda Jazz e:HEV
Όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου Jazz e:HEV διαθέτουν ουσιώδεις αλλαγές στο αυτοφόρτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης, που αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες και έναν θερμικό 1.5 κινητήρα με άμεσο ψεκασμό. O βασικός ηλεκτροκινητήρας έχει αυξημένη ισχύ κατά 14 ίππους, φτάνοντας πλέον τους 122 ίππους. Ισχυρότερος είναι και ο κινητήρας-γεννήτρια (+8 kW), που τώρα αποδίδει 106 ίππους. «Τονωτικές ενέσεις» έχει δεχθεί και το θερμικό σκέλος του συστήματος (+7 kW), αποδίδοντας τώρα 107 ίππους – η ροπή του παραμένει στα 131 Nm. Το αυτόματο κιβώτιο έχει επίσης βελτιωθεί, με τις εκδόσεις Crosstar, Elegance και Advance να ξεχωρίζουν τώρα για τη διαφορετική απόκριση που επιτείνει την αίσθηση επιτάχυνσης.

Mercedes EQE SUV
H νέα Mercedes EQE SUV συμπληρώνει την γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων του Γερμανού κατασκευαστή, που ολοένα πληθαίνουν. Πρόκειται για την SUV εκδοχή της EQE, όπως συνέβη και με την αντίστοιχη της μεγαλύτερης EQS. Όπως η τετράθυρη, έτσι και η νέα EQE SUV, «πατά» στο δάπεδο EVA2 της Mercedes, το οποίο χρησιμοποιούν και τα μεγαλύτερα ηλεκτρικά αδέλφια της. Στην Ευρώπη οι διαθέσιμες εκδόσεις του μοντέλου θα είναι αρχικά οι «350+», «350 4Matic» και «500 4Matic», ενώ από το μενού δεν λείπουν και οι κορυφαίες «43» και «53» που φέρουν την υπογραφή της Mercedes-AMG. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι τα νέο E-SUV των Γερμανών θα κατασκευάζεται στις ΗΠΑ, και συγκεκριμένα στην Αλαμπάμα, μαζί με την μεγαλύτερη SUV EQS.

Opel Astra GSe
Η Opel εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο λανσάροντας την υπο-μάρκα GSe και ως πρώτα δείγματα γραφής της, τα νέα, plug-in υβριδικά Astra GSe και Astra Sports Tourer Gse με δυνατότερο, ως προς την απόδοσή τους σύστημα μετάδοσης κίνησης, που θα αποδίδει μέχρι 300 ίππους. Η Opel αναφέρει ότι τα νέα Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe θα διαθέτουν πιο σπορτίφ προσανατολισμό σε σχέση με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, του τιμονιού και των φρένων, ενώ χαρακτηριστικό είναι και το χαμηλότερο κατά 10 χλστ. ύψος τους. Για την περίσταση, τα αμορτισέρ φέρουν την υπογραφή της KONI υιοθετώντας την τεχνολογία Frequency Selective Damping, η οποία επιτρέπει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης ανάλογα με τις συνθήκες.

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ

Hyundai Kona
Η δεύτερη γενιά του ηλεκτρικού Hyundai Kona έχει μεγαλύτερες διαστάσεις και μπαταρία, περισσότερη ισχύ και νέο σχεδιασμό εντός και εκτός. Έξι χρόνια μετά την πρεμιέρα της πρώτης γενιάς, παραδίδει τη σκυτάλη σε ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, στο οποίο η ηλεκτρική έκδοση έχει τον πρώτο λόγο. Ωστόσο και η νεότερη εκδοχή του κορεατικού B-SUV της Hyundai θα συνεχίσει να διατίθεται με γκάμα συστημάτων κίνησης που θα περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης και υβριδικές, πέραν της ηλεκτρικής. Το Kona EV θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, όσον αφορά τη απόδοση των ηλεκτροκινητήρων και την χωρητικότητα της μπαταρίας. Η πρώτη εξοπλίζεται από έναν συσσωρευτή ενέργειας με ενεργειακό περιεχόμενο 48,4 kWh (από 39 kWh που ήταν πριν) και έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 156 ίππων και ροπή 255 Nm.

Opel Astra Εlectric
Διαθέσιμο από την άνοιξη του 2023 και μετά σε 5θυρες και στέισον βάγκον εκδοχές, το νέο Opel Astra Electric αξιοποιεί όλες τις πρόσφατες κατακτήσεις και καινοτομίες του ομίλου Stellantis στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πρόσφατα είδαμε να υιοθετούνται από τα ομογάλακτα και επίσης ηλεκτρικά Peugeot e-308 και Peugeot e-208. Την κίνηση παρέχει για την περίσταση ένας ηλεκτροκινητήρας ο οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 115 kW, που μεταφράζονται σε 156 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή της μονάδας, από τις 0 ασφαλώς στροφές, φτάνει τα 270 Nm.

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ

Abarth 500e
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Abarth, το 500e, εφοδιάζεται με μπαταρία 42 kWh (σ.σ.: η μέγιστη ισχύς φόρτισης φτάνει τα 85 kW, επιτρέποντας σε κατάλληλο δίκτυο την ανάκτηση αυτονομίας περίπου 40 χλμ. σε μόλις 5 λεπτά, ενώ η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει το 80% σε μόλις 35 λεπτά) και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 113,7 kW (155 ίπποι) που εξασφαλίζει δυναμικές ρεπρίζ και επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7 δευτερόλεπτα. Την ίδια στιγμή οι υψηλές επιδόσεις συνδυάζονται με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Mercedes GLE
Η Mercedes GLE, καθώς και η Coupe εκδοχή της, ανανεώνεται αισθητικά και αποκτά ακόμα πιο προηγμένες τεχνολογίες με όλες τις εκδόσεις της να είναι πλέον τετρακίνητες και υβριδικές. Χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V και τα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, οι ανανεωμένες GLE και GLE Coupe είναι πλέον εξηλεκτρισμένες σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις τους. Οι plug-in hybrid εκδόσεις διαθέτουν έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 100 kW εξασφαλίζοντας συνδυαστικά ισχύ έως και 280 kW και 750 Nm. Με ελαφρώς αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία, που τώρα φτάνει έως και τα 109 χλμ, οι περισσότερες καθημερινές διαδρομές μπορούν να καλυφθούν αμιγώς ηλεκτρικά.

Mercedes CLA
Η ανανέωση της Mercedes CLA, μετά από εκείνη των A-Class και B-Class, ήταν απλά ζήτημα χρόνου. Επί της ουσίας και εδώ ο Γερμανός κατασκευαστής ακολουθεί το δρόμο της εξέλιξης, και όχι της επανάστασης, σε σχέση με το παρελθόν, με τις στοχευμένες επεμβάσεις να έχουν διορθωτικό χαρακτήρα και πρόδηλο σκοπό την αναβάθμιση των εκδόσεων Coupe και Shooting Brake σε επίπεδο αισθητικής, απόδοσης και τεχνολογίας. Όλοι οι βενζινοκινητήρες είναι εξηλεκτρισμένοι με mild hybrid σύστημα που προσθέτει ισχύ 10 kW, αλλά και 4κύλινδροι, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCT 7 ή 8 σχέσεων (επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο δεν υφίσταται). Η βασική έκδοση είναι η «180», που αποδίδει με τη βοήθεια ενός 1.3 λίτρων κινητήρα ισχύ 136 ίππων.

Peugeot e-308
Για το νέο e-308 η Peugeot προχώρησε στην αναβάθμιση της ηλεκτρικής μονάδας καθώς και τη μπαταρία. Εν προκειμένω, την κίνηση παρέχει ένας νέος ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 156 ίππων και με ροπή 260 Nm. Νέα είναι και η μπαταρία, που έχει ονομαστική χωρητικότητα 54 kWh και ωφέλιμη 51 KWh. Σημαντικό επίσης είναι ότι υποστηρίζει ηλεκτρικό κύκλωμα 400 volt, επιτρέποντας αυτονομία άνω των 400 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Επιπλέον, προκειμένου να διαχειριστεί την κατανάλωση ενέργειας όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μια από τις λειτουργίες οδήγησης Eco, Normal ή Sport, ενώ το «παρών» δίνει και η Brake, που αυξάνει την επιβράδυνση όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού.

VW ID.3
Το μοντέλο που σηματοδότησε την πρεμιέρα της πλατφόρμας MEB αλλά και την επέλαση της VW στην ηλεκτρική κινητικότητα φέρει ελάσσονος σημασίας διαφοροποιήσεις στο σχεδιασμό, με έναν ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές και τα τροποποιημένα σε μορφή φωτιστικά σώματα LED να έχουν τον πρώτο λόγο. Το εσωτερικό μοιάζει αρκετά σε μορφή με εκείνη του τρέχοντος μοντέλου. Ωστόσο, η καμπίνα διαθέτει αρκετές αλλαγές, οι οποίες υιοθετήθηκαν μετά από εισηγήσεις των πελατών του. Σε ό,τι αφορά τις μονάδες κίνησης, η βασική έκδοση συνεχίζει να κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 150 kW, ενώ διαθέσιμες είναι δύο μπαταρίες με χωρητικότητα 58 και 77 kWh που εξασφαλίζουν αυτονομία 426 και 546 χλμ.

Δεν έχουμε τελειώσει...
Θα επανέλθουμε κάποια στιγμή, όταν θα έχουν οριστικοποιηθεί οι αφίξεις των νέων μοντέλων για το δεύτερο εξάμηνο της τρέχουσας χρονιάς. Aυτό σημαίνει ότι οι γοητευτικές συζητήσεις μεταξύ των φίλων της Αυτοκίνησης θα συνεχιστούν.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!