Η βενζίνη είναι με άνεση πρώτη, τα ήπια υβριδικά συστήματα σε συνδυασμό με βενζινοκινητήρα αυξάνονται, ενώ οι διαθέσιμες εκδόσεις και οι ταξινομήσεις των diesel κινητήρων μειώνονται σταθερά.
Το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς καταγράφηκαν 31.881 ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων. Από αυτές, οι 14.459 χρησιμοποιούν ως καύσιμο τη βενζίνη (ποσοστό 45,4%, που ήταν 45% τον Φεβρουάριο του 2022). Στη δεύτερη θέση τοποθετούνται τα υβριδικά μοντέλα με ήπιο υβριδικό σύστημα και αυτά που συνδυάζουν βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα, με 8.609 μονάδες (ποσοστό 27%).
Την πρώτη τριάδα κλείνουν τα μοντέλα με κινητήρα diesel, που την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2022 κατέγραψαν 4.883 πωλήσεις (ποσοστό 15,3%, που ήταν 17,7% τον Αύγουστο του 2021, με τις διαθέσιμες στην αγορά εκδόσεις τους να μειώνονται σε σταθερή βάση). Στη συνέχεια, στην τέταρτη θέση από πλευράς αγοραστικών επιλογών κατατάσσονται τα plug-in υβριδικά βενζινοκίνητα μοντέλα, με 1.712 ταξινομήσεις και μερίδιο 5,4% (που ήταν 5,1% τον Φεβρουάριο του 2022). Στην πέμπτη θέση βρέθηκαν τα μοντέλα που συνδυάζουν βενζίνη με LPG, με 866 μονάδες (ποσοστό 2,7%, που ήταν 2,1% τον Σεπτέμβριο του 2021).
Στην έκτη θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών βρίσκονται τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα με 736 ταξινομήσεις και μερίδιο 2,3% (από 1,6% τον Φεβρουάριο του 2022) επί του συνόλου των ταξινομήσεων του πρώτου τετραμήνου. Την έβδομη θέση καταλαμβάνουν τα υβριδικά που χρησιμοποιούν diesel (275 μονάδες, ποσοστό 0,9%). Την όγδοη θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών καταλαμβάνουν τα μοντέλα CNG με 242 μονάδες (μερίδιο 0,8%, που ήταν 1% τον Αύγουστο του 2021). Η κατάταξη του πρώτου διμήνου ολοκληρώνεται με τα plug-in υβριδικά μοντέλα που συνδυάζονται με πετρελαιοκινητήρα, τα οποία κατέγραψαν 99 ταξινομήσεις, συγκεντρώνοντας ποσοστό 0,3% επί του συνόλου της περιόδου Ιανουαρίου-Απριλίου 2022.