Από τις 22 Ιουνίου η Goodyear δίνει στους λάτρεις της περιπέτειας την ευκαιρία να διανυκτερεύσουν σε εκπληκτικά μέρη μέσα σε ένα τροχόσπιτο.
Με έμπνευση το διεθνές σλόγκαν της «Made to Feel Good» η Goodyear δημιούργησε μια καμπάνια για να προσφέρει στον κόσμο την εμπειρία ενός άνετου ταξιδιού σε έναν αγαπημένο προορισμό. «Η καμπάνια αυτή μετουσιώνει το βασικό μότο της Goodyear που είναι το «Made to Feel Good», σε μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες. Η Goodyear θέλει να εμπνεύσει τον κόσμο να απολαύσει περιπέτειες που δεν έχει ζήσει ποτέ πριν, παρέχοντάς τους ταυτόχρονα την ξεγνοιασιά ενός ασφαλούς και αξιόπιστου ταξιδιού», δήλωσε ο κ, Alexis Bortoluzzi, Διευθυντής Marketing Επιβατικών ΕΜΕΑ της Goodyear Dunlop. Ενδιαφερόμενοι από όλη την Ευρώπη και φυσικά από την Ελλάδα μπορούν τώρα να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία με δωρεάν διανυκτέρευση σε απίθανα μέρη, μέσα σε ένα επιπλωμένο τροχόσπιτο ειδικά διαμορφωμένο για υπέροχες διακοπές.
Ακολουθώντας τα social κανάλια της Goodyear στο Facebook (www.facebook.com/goodyear), το Instagram (www.instagram.com/goodyear_emea) και το Twitter (www.twitter.com/GoodyearPress) μπορείτε κι εσείς να παρακολουθήσετε το ταξίδι της Goodyear σε μια «περιπέτεια» συνολικά έξι εβδομάδων σε διάφορους «Feel Good» προορισμούς στην Ευρώπη.
Κάθε τοποθεσία θα αποκαλύπτεται λίγες μόνον ημέρες πριν την άφιξη της Goodyear, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στο ταξιδιωτικό blog της εταιρείας που έχει ενσωματωθεί στη σελίδα της στο Facebook. Όταν δείτε το μέρος των ονείρων σας δεν έχετε παρά να σπεύσετε στο goodyear-feelgoodplaces.com και από εκεί, με σειρά προτεραιότητας, να κλείσετε δωρεάν μια διανυκτέρευση στο τροχόσπιτο μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας AirBnB.