H Delta Turbo των 1.8 λίτρων θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, Oro και Platino, με τιμές πώλησης 26.470 και 30.580 ευρώ αντίστοιχα.
H Lancia Delta Turbo των 1.8 λίτρων θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, Oro και Platino, με τιμές πώλησης 26.470 και 30.580 ευρώ αντίστοιχα.
Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε από τη Fiat Powertrain Technologies, μεισχύ 200 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 32,6 χλγμ. ροπής στις 1.400 σ.α.λ. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα έρχονται σε 7,4 δλ., την ώρα που η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα. Από πλευράς κατανάλωσης σύμφωνα με τον κατασκευαστή απαιτούνται 7,8 λίτρα ανά 100 χλμ., πληρώντας και τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5.
Όλα τα παραπάνω, επιτυγχάνονται λόγω της νέας τεχνολογίας Scavenging, η μεγιστοποιεί τη ροπή στις χαμηλές στροφές, βελτιώνοντας και την απόκριση στο γκάζι. Παράλληλα, η Delta 1.8 Turbojet, είναι εφοδιασμένη με την νέα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με μεταβλητό σύστημα απόσβεσης των αμορτισέρ, με την κωδική ονομασία Reactive Suspension System, το οποίο μειώνει τις δονήσεις και τις κλίσεις του αμαξώματος.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι η υπερτροφοδοτούμενη Delta θα εφοδιάζεται αποκλειστικά με το ολοκαίνουργια αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Sportronic, το οποίο διαθέτει 6 σχέσεις και σειριακή λειτουργία, τόσο από το τιμόνι, όσο και από τον επιλογέα στο κέντρο της κονσόλας, ενώ υπάρχουν και τρεις επιλογές λειτουργίας, normal, sport και winter.