Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 18,3% τον Αύγουστο, ενώ η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία παρουσίασαν διψήφιες μειώσεις στις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA
Τον Αύγουστο του 2024 οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία (BEV) μειώθηκαν κατά 43,9% (92.627 μονάδες, έναντι 165.204 την ίδια περίοδο πέρυσι), με το συνολικό μερίδιο αγοράς τους να διολισθαίνει στο 14,4% από 21% ένα χρόνο πριν. Αυτό οφείλεται στη θεαματική πτώση στις δύο μεγαλύτερες αγορές για τα BEV: Γερμανία (-68,8%) και Γαλλία (-33,1%). Από τον Ιανουάριο ως τον Αύγουστο ταξινομήθηκαν 902.011 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, αντιπροσωπεύοντας το 12,6% της αγοράς.
Οι ταξινομήσεις plug-in υβριδικών αυτοκινήτων σημείωσαν μείωση 22,3% τον περασμένο μήνα, με μειώσεις να καταγράφονται σε όλες τις μεγάλες αγορές τους. Τον Αύγουστο τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 7,1% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτων, από 7,4% πέρυσι, με 45.590 μονάδες.
Τα υβριδικά είναι ο μόνος τύπος αυτοκινήτων που σημείωσε αύξηση τον Αύγουστο, με τις ταξινομήσεις αυτοκινήτων να αυξάνονται κατά 6,6% σε 201.552 μονάδες. Τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές για το συγκεκριμένο είδος κατέγραψαν αύξηση: Ισπανία (+12,6%), Γαλλία (+12,5%) και Ιταλία (+2,5%), ενώ η Γερμανία (-0,1%) παρέμεινε σταθερή. Το μερίδιο αγοράς τους έφτασε το 31,3%, από 24% τον Αύγουστο του 2023.