Η Dacia τον Ιανουάριο κατέκτησε την πέμπτη θέση στις συνολικές ταξινομήσεις επιβατικών, με μερίδιο 5,8%, επίδοση ρεκόρ για την ελληνική αγορά.
Για την ίδια χρονική περίοδο, η Dacia σημείωσε ένα ακόμα ρεκόρ για την ελληνική αγορά, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στις πωλήσεις λιανικής, με μερίδιο 8,2%. To νέο Dacia Duster τον Ιανουάριο ήταν το C–SUV με τις περισσότερες πωλήσεις της ελληνικής αγοράς, ενώ σκαρφάλωσε στο Top 5 των συνολικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων. Επιτυχιών συνέχεια για τη Dacia, η οποία σπάει το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο. Μετά την κορυφαία επίδοση σε επίπεδο πωλήσεων λιανικής που σημείωσε το 2021, πανευρωπαϊκά, ήρθε η σειρά της Ελλάδας, όπου η Dacia έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ.
Πιο συγκεκριμένα, το 2021, το μερίδιο αγοράς της Dacia στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων, έφτασε στο επίπεδο ρεκόρ του 6,2%, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της, η μάρκα κατέκτησε την 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής. Στην Ελλάδα, το νέο έτος ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές, αφού η Dacia σημείωσε την καλύτερη επίδοσή της στην ελληνική αγορά, τόσο σε επίπεδο συνολικών πωλήσεων, όσο και σε επίπεδο πωλήσεων λιανικής.
Με βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία των ταξινομήσεων, κατά τον Ιανουάριο του 2022 η Dacia έκανε 322 ταξινομήσεις, σημειώνοντας μερίδιο ρεκόρ της τάξεως του 5,8% επί συνόλου αγοράς και καταλαμβάνοντας την 5η θέση γενικής. Ακολουθώντας την ευρωπαϊκή δυναμική της, η Dacia στην Ελλάδα τον Ιανουάριο θριάμβευσε και στις πωλήσεις λιανικής, πετυχαίνοντας μερίδιο ρεκόρ της τάξης του 8,2% και καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση συνολικά.
Βασικός πυλώνας της επιτυχίας της Dacia αποτελεί η θριαμβευτική πορεία των νέων μοντέλων που πλαισιώνουν τη γκάμα της. Με το νέο Sandero να είναι για 5η συνεχόμενη χρονιά 1ο σε πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής, έχοντας παράλληλα, σκαρφαλώσει στη 2η θέση των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων για το 2021, είναι το νέο Dacia Duster που έκανε τη διαφορά τον Ιανουάριο που μας πέρασε στην ελληνική αγορά.
Το Dacia Duster, παραμένει το best-seller στην κατηγορία των SUV σε πελάτες λιανικής, από το 2018, στην Ευρώπη, έχοντας πουλήσει πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες από τότε που λανσαρίστηκε η 1η γενιά του, το 2010. Στην Ελλάδα, τον Ιανουάριο, το νέο Duster πέτυχε 199 ταξινομήσεις, που το καθιστούν το C-SUV με τις περισσότερες πωλήσεις της ελληνικής αγοράς και το 5ο μοντέλο σε συνολικές πωλήσεις.
Οι επιδόσεις της Dacia στην ελληνική αγορά, αναμένεται να κινηθούν θετικά και μέσα στο 2022, καθώς η γκάμα της θα εμπλουτιστεί με δύο πολύ σημαντικά νέα μοντέλα. Το 100% ηλεκτρικό νέο Spring, που είναι σχεδιασμένο να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο προσιτά στην καθημερινή χρήση, αλλά και το νέο 5-7θέσιο οικογενειακό Jogger, που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες των πελατών που αναζητούν άνεση, ευρυχωρία και ευκολία διαμόρφωσης