top icon
Πωλήσεις

Η Great Wall στην Ελλάδα

Η Agripan ΑΕ επεκτείνει τις δραστηριότητές της με την ανάληψη της προώθησης και πώλησης των αυτοκινήτων της Great Wall στη χώρα μας.

Η Agripan ΑΕ, εταιρεία του ομίλου Παντελεημονίτη, γνωστή έως σήμερα, κυρίως, για την εισαγωγή, εμπορία και το σέρβις των αυτοκινήτων της Daihatsu και της Mahindra, επεκτείνει τις δραστηριότητές της με την ανάληψη της προώθησης και πώλησης των αυτοκινήτων της κινεζικής Great Wall Motors στη χώρα μας. Τα μέρη αυτών των αυτοκινήτων κατασκευάζονται στην Κίνα, ωστόσο η συναρμολόγησή τους γίνεται στο Λόβετς της Βουλγαρίας, 150 χλμ. έξω από τη Σόφια, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Litex Motors. Η δυνατότητα παραγωγής του εργοστασίου της γειτονικής χώρας είναι 50.000 μονάδες το χρόνο (σε δύο βάρδιες), ενώ η εγγύηση των μηχανικών μερών που θα δίνεται φτάνει τα 5 χρόνια. Οι εργασίες της Great Wall Motors στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα, που υπολογίζεται στις αρχές του 2013, με την γκάμα να περιλαμβάνει αρχικά πέντε αυτοκίνητα.
 
Πρόκειται για τρία επιβατικά, το Voleex C10, το οποίο σχεδιαστικά θυμίζει το Toyota Yaris προηγούμενης γενιάς, το Voleex C20R (το «R» σημαινει χάτσμπακ), που θυμίζει σε αναλογίες το Suzuki SX4 (αμφότερα στη μικρή κατηγορία) και το Voleex C30, ένα σεντάν 4,5 μέτρων. Όλα τα Voleex εφοδιάζονται με κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων, ισχύος 97 ίππων. Το τέταρτο μοντέλο είναι το pick up Steed 5, το οποίο φέρει είτε κινητήρα βενζίνης 2,4 λίτρων, 136 ίππων, είτε μοτέρ ντίζελ, 2,0 λίτρων με 150 ίππους. Την γκάμα συμπληρώνει το SUV Hover H6, που θα είναι διαθέσιμο με κίνηση είτε μόνο στους μπροστινούς είτε σε όλους τους τροχούς. Φέρει κιβώτιο έξι σχέσεων, χειροκίνητο ή αυτόματο και κινείται είτε από δίλιτρο ντίζελ, 150 ίππων, είτε από τούρμπο βενζίνης, 1,5 λίτρων με 150 ίππους.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα μοντέλα της GWM είναι δυνατόν να εφοδιαστούν με ενσωματωμένο σύστημα υγραεριοκίνησης. Στη σύντομη, στατική επαφή που είχαν οι εκπρόσωποι του Τύπου με τα Great Wall έγινε μνεία για τη συμπαθητική σχεδίαση του Γερμανού Αντρέας Ντόιφελ, αλλά και για το καλό επίπεδο της ποιότητας στο εσωτερικό, η οποία δεν έχει καμία σχέση με ό,τι άλλο κινεζικής προέλευσης έχει παρουσιαστεί στο παρελθόν.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ