Η Hellas Direct συντονίζεται με το σύνθημα #MENOUMESPITI και παρουσιάζει μία αποκλειστική προσφορά για να βοηθήσει τους οδηγούς να αντιμετωπίσουν την απαγόρευση κυκλοφορία, με ένα μήνα δώρο στην ασφάλεια αυτοκινήτου όλων των οδηγών.
Μέσα από αυτήν την ενέργεια, η ομάδα της Hellas Direct θέλει να υποστηρίξει τον Έλληνα καταναλωτή στην προσπάθειά του να προσαρμοστεί στα μέτρα αντιμετώπισης του νέου κορονοϊού, παρέχοντάς του μία αποκλειστική τιμή στην ασφάλεια αυτοκινήτου. Η προσφορά είναι online και ισχύει για όλους τους οδηγούς, από τις 27 Μαρτίου μέχρι και τις 24 Απριλίου. Η Hellas Direct χρησιμοποιεί digital διαδικασίες, για να κάνει την ασφάλεια απλή και εύκολη. Δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να κάνει τα πάντα από το κινητό του, από την προσφορά του μέχρι την αποζημίωση. Ο ίδιος έχει πάντα άμεση πρόσβαση σε ό,τι χρειάζεται και μπορεί να επικοινωνεί απευθείας μαζί της ανά πάσα στιγμή με email, μέσω chat, τηλεφωνικά στο 212 222 9999, ακόμη και μέσα από τα Social Media. Για οτιδήποτε χρειαστεί, είτε πρόκειται για μία απλή ερώτηση είτε πρόκειται για ατύχημα.
Στη διαχείριση ζημιών, η Hellas Direct λειτουργεί με μία ομάδα που δουλεύει 24/7 μέσα στην εταιρία. Η ομάδα αυτή έχει όλες τις πλατφόρμες τεχνολογίας που χρειάζεται και πρόσβαση σε πάνω από 1400 συνεργεία σε όλη την Ελλάδα, έτσι ώστε να μπορεί να κάνει και την καταγραφή της ζημιάς και την αποζημίωση από απόσταση. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να εξυπηρετεί τον οδηγό άμεσα, χωρίς καθυστερήσεις. Αντίστοιχα, αν χρειαστεί, μπορεί να στείλει βοήθεια πολύ πιο γρήγορα. Σε αριθμούς: Ο μέσος χρόνος αναμονής στον δρόμο μετά από ατύχημα για έναν πελάτη της Hellas Direct είναι 8 λεπτά. Και το 50% των ζημιών της κλείνουν μέσα σε 48 ώρες.
Καθώς βασίζεται σε digital διαδικασίες, η εταιρία μπόρεσε να προσαρμοστεί εύκολα στα νέα δεδομένα «κοινωνικής απομόνωσης» και να εξασφαλίσει την ομαλή της λειτουργία για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη της. Ειδικά για τις περιπτώσεις που στέλνει βοήθεια, είτε λόγω ατυχήματος είτε λόγω βλάβης, έχει λάβει δραστικά μέτρα ώστε να προστατεύονται και οι εργαζόμενοι και ο ίδιος ο πελάτης. Σε μία παράλληλη ενέργεια που θα ανακοινωθεί σύντομα, η Hellas Direct αναλαμβάνει να υποστηρίξει τους ήρωες των ημερών μας – τους γιατρούς, τους νοσηλευτές, τους εργαζόμενους σε φαρμακεία, σουπερμάρκετ και στον τομέα της καθαριότητας – παρέχοντάς τους δωρεάν Οδική Βοήθεια για ένα μήνα. Με αυτόν τον τρόπο θέλει να υποστηρίξει τους εργαζόμενους που δίνουν κάθε μέρα μάχη για να μπορούν να έχουν όλοι οι υπόλοιποι ό,τι χρειάζονται. Δελτίο Τύπου