X
Πωλήσεις

H νέα Porsche 911 στην Ελλάδα

Το πολιτιστικό κέντρο «Ελληνικός Κόσμος» της οδού Πειραιώς επέλεξαν τα στελέχη της αντιπροσωπείας της Porsche «Μοτοδυναμική ΑΕΕ» για να παρουσιάσoυν στους Έλληνες δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου τη νέα γενιά της 911.

Το πολιτιστικό κέντρο «Ελληνικός Κόσμος» της οδού Πειραιώς επέλεξαν τα στελέχη της αντιπροσωπείας της Porsche «Μοτοδυναμική ΑΕΕ» για να παρουσιάσoυν στους Έλληνες δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου τη νέα γενιά της 911.
Το διαχρονικό σπορ μοντέλο του γερμανικού εργοστασίου, που το 2013 θα γιορτάσει τα 50 χρόνια της λαμπερής παρουσίας του στη γκάμα της Porsche και στο αυτοκινητιστικό στερέωμα, θα παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες στους πελάτες της εταιρείας.

Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε και τις τιμές πώλησής της στη χώρα μας. Όσοι από τους υποψήφιους αγοραστές της επιλέξουν την 911 Carrera των 350 ίππων θα μπορούν να την αποκτήσουν αντί των 152.000 ευρώ, ενώ όσοι προτιμήσουν την 911 Carrera S των 400 ίππων θα μπορούν να την αποκτήσουν αντί των 176.000 ευρώ.

Η νέα γενιά της 911, με τον κωδικό «911» έχει αυξημένο μεταξόνιο, σε σύγκριση με το μοντέλο που διαδέχεται. Επίσης, είναι και ελαφρύτερη: Το αμάξωμα είναι πλέον ένα υβρίδιο αλουμινίου και χάλυβα, μιας και κρίθηκε αναγκαίο να κρατηθεί το βάρος χαμηλά, ήτοι από 30 έως 45 κιλά λιγότερα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο και πάντα ανάλογα με την έκδοση.

Στα μηχανικά μέρη, στην «απλή» Carrera ο κυβισμός έχει κατέλθει στα 3,4 λίτρα, ενώ στην S παραμένει 3,8. Οι ιπποδυνάμεις ακολουθούν την ανιούσα: Oι ανανεωμένοι ατμοσφαιρικοί μπόξερ των Carrera και Carrera S αποδίδουν 350 (+5 από του απερχόμενου μοντέλου) και 400 (+15) ίππους, αντίστοιχα, στις 7.400 σ.α.λ., την ώρα που οι προκάτοχοι «ολοκλήρωναν» στις 6.500.
Καινά δαιμόνια…
Επτά (7) σχέσεις σε χειροκίνητο κιβώτιο: Παγκόσμια πρωτιά σε επιβατικό αυτοκίνητο. Αν φοβάται κάποιος ότι θα ψάχνει τις ταχύτητες κάθε φορά, κάτι τέτοιο αποκλείεται. Με χρήση ενός ειδικού μηχανισμού, το κιβώτιο απαγορεύει την επιλογή της 7ης σχέσης, αν πρώτα δεν έχει επιλεγεί η 6η. Η τελευταία σχέση, τόσο στο χειροκίνητο όσο και στο διπλού συμπλέκτη (PDK), έχει το ρόλο overdrive, μιας και το αυτοκίνητο επιτυγχάνει την τελική του ταχύτητα με 6η. Πρωτιά αποτελεί και η τοποθέτηση σε «911» του Start & Stop.

H νέα 911 έχει ηλεκτρομηχανικό σύστημα υποβοήθησης, ενώ οι εκδόσεις με το κιβώτιο PDK έχουν λειτουργία coasting, κάτι που σημαίνει ότι το κιβώτιο αποσυμπλέκεται από τον κινητήρα μόλις ο οδηγός πάρει το πόδι του από το γκάζι. Έτσι, το αυτοκίνητο διατηρεί την ταχύτητά του καταναλώνοντας λιγότερη ενέργεια.
Το μπλοκέ διαφορικό PTV (Porsche Torque Vectoring), που βρίσκεται στάνταρντ στον πίσω άξονα της Carrera S, προσφέρεται ως έξτρα στην απλή Carrera. Έχει ποσοστό εμπλοκής 22%/27% στις χειροκίνητες εκδόσεις, ενώ είναι πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενο στις εκδόσεις με το PDK. Ιδανικά, συνεργάζεται με το σύστημα PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), που μειώνει τις κλίσεις στις στροφές με συνεχή μεταβολή στις ρυθμίσεις ή ακόμα και πλήρη απεμπλοκή των αντιστρεπτικών, αλλά πωλείται ως έξτρα εξοπλισμός ακόμα και στην Carrera S.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!