Στην κατηγορία των ελαφρών φορτηγών κάτω των 3.5 τόνων σημειώθηκαν συνολικά τη χρονιά που μας πέρασε 23.045 νέες ταξινομήσεις, ελαφρά αυξημένες σε σύγκριση με το 2004, κατά τη διάρκεια του οποίου είχαν κυκλοφορήσει στη χώρα μας 22.494 νέα οχήματα στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Οι συσχετισμοί δεν άλλαξαν, ως προς τις επικεφαλής εταιρείες, που ηγήθηκαν σε αυτή την εμπορική κατηγορία. Η πρώτη πεντάδα της προηγούμενης χρονιάς (Nissan, Ford, Toyota, Fiat, Mitsubishi) παρέμεινε αναλλοίωτη και το 2005, με τις διαφορές να εντοπίζονται ποσοστιαία μόνο στα τελικά μερίδια που κατέλαβαν.
Πιο εμπορικός μήνας αναδείχθηκε ο Ιανουάριος (2.181 πωλήσεις) και λιγότερο δημοφιλής ο Δεκέμβριος (1.581 πωλήσεις), ενώ το 2004 στις θέσεις αυτές βρέθηκαν αντίστοιχα ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος.
Ας δούμε όμως στον παρακάτω πίνακα τις ακριβείς επιδόσεις των εταιρειών σε πωλήσεις, καθώς επίσης τα μερίδιά τους και τις αυξομειώσεις τους σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
ΕΤΑΙΡΕΙΑ
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
|
ΜΕΡΙΔΙΟ %
|
ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ 2004
|
Nissan
|
5.271
|
22.9
|
-2,2
|
Ford
|
4.864
|
21.1
|
5,3
|
Toyota
|
2.791
|
12.1
|
-3,5
|
Fiat
|
2.059
|
8.9
|
0.1
|
Mitsubishi
|
1.722
|
7.5
|
-0,9
|
Isuzu
|
1.278
|
5.5
|
2,3
|
Mazda
|
934
|
4.1
|
0,7
|
Volkswagen
|
710
|
3.1
|
1
|
Citroen
|
666
|
2.9
|
-1,5
|
Opel
|
654
|
2.8
|
0,6
|
Mercedes
|
644
|
2.8
|
-0,8
|
Renault
|
468
|
2.0
|
-0,3
|
Hyundai
|
394
|
1.7
|
0,5
|
Peugeot
|
193
|
0.8
|
-0,6
|
Piaggio
|
128
|
0.6
|
-0,3
|
Suzuki
|
126
|
0.5
|
-0,2
|
Ssangyong
|
72
|
0.3
|
0,3
|
Iveco
|
18
|
0.1
|
0,1
|
DAF
|
16
|
0.1
|
0,1
|
Seat
|
7
|
0
|
-0,7
|
Skoda
|
6
|
0
|
0
|
Daihatsu
|
6
|
0
|
-0,1
|
Tata
|
4
|
0
|
0
|
Land Rover
|
4
|
0
|
0
|
Dodge
|
3
|
0
|
0
|
MAN
|
1
|
0
|
0
|
Asia Motors
|
1
|
0
|
0
|
Grecav
|
1
|
0
|
0
|
Polski
|
1
|
0
|
0
|
Astra
|
1
|
0
|
0
|