top icon
Πωλήσεις

Dunlop SP Sport Maxx

Ένα νέο ελαστικό υψηλών επιδόσεων βρίσκεται πλέον στην γκάμα της Dunlop. Πρόκειται για το SP Sport Maxx, το οποίο αντικαθιστά το SP Sport 9000 και απευθύνεται σε αυτοκίνητα με υψηλή απόδοση και ανάλογες απαιτήσεις για πρόσφυση σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα.

Σε σχέση με το επίσης ελαστικό υψηλών επιδόσεων της εταιρίας SP Sport 01, το Sport Maxx δεν διαθέτει ασύμμετρο πέλμα, κάτι που βέβαια έχει να κάνει με τις προδιαγραφές που τέθηκαν κατά την εξέλιξή του και οι οποίες απαιτούσαν εκτός από καλά δυναμικά χαρακτηριστικά στο στεγνό, αντίστοιχα αυξημένες δυνατότητες στο βρεγμένο.

Aυτό οδήγησε και στην επιλογή ενός συμμετρικού σχεδίου με συγκεκριμένη φορά το οποίο προσφέρει καλή απαγωγή του νερού και αυξημένη πρόσφυση στο βρεγμένο ενώ ταυτόχρονα η κεντρική λωρίδα πέλματος βοηθά στην βελτίωση της κατευθυντικότητας και της απόκρισης στις αλλαγές πορείας. Eπιπλέον η σύνθεση της γόμας του νέου Sport Maxx είναι μάλιστα σημαντικά βελτιωμένη σε σχέση με το SP 9000 χάρη στην χρήση ενός νέου τύπου Silica η οποία ονομάζεται Silica Plus και βελτιώνει την πρόσμυξη των συστατικών του ελαστικού με το φυσικό καουτσούκ προσφέροντας τελικά καλύτερη κατ’όγκο σύσταση και βελτιωμένα χαρακτηριστικά της γόμας του ελαστικού σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα.

Φυσικά σε αυτό το νέο ελαστικό είναι ενσωματωμένη η τεχνολογία DSST (Dunlop Self-Supporting Technology) η οποία επιτρέπει στο ελαστικό να παραμένει αποτελεσματικό ακόμα και όταν χάσει τον αέρα του. H λειτουργία αυτού του συστήματος βασίζεται στην ενισχυμένη δομή των πλαϊνών τοιχωμάτων καθώς και στην εξέλιξη νέων προσμίξεων και συστατικών γόμας οι οποίες αποτρέπουν την καταστροφή του ελαστικού από τις έντονες τάσεις παραμόρφωσης που προκύπτουν κατά την κύλισή του χωρίς αέρα στο εσωτερικό.

Έτσι το ελαστικό μπορεί να κινείται χωρίς πρόβλημα για απόσταση 80 χιλιομέτρων με μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα ενώ σημαντικό είναι το γεγονός πως τα ελαστικά της Dunlop με αυτό το σύστημα μπορούν να τοποθετηθούν σε απλές ζάντες. Πέρα από αυό όμως τα Sport Maxx έχουν να επιδείξουν μια ιδιαίτερα σημαντική καινοτομία σε ότι αφορά την κατασκευή του πέλματος το οποίο σε εγκάρσια τομή δεν είναι εντέλως επίπεδο αλλά παρουσιάζει μια καμπυλότητα.

Στα μέχρι σήμερα ελαστικά λοιπόν αυτή η καμπυλότητα θα μπορούσαμε απλουστευμένα να πούμε ότι υπομεριζόταν σε τρία διαφορετικά τμήματα το καθένα με διαφορετική γωνία ως προς το επίπεδο (Triple Radius Tread). Tο νέο Sport Maxx λοιπόν είναι κατασκευασμένο έτσι ώστε η καμπυλότητα του να υπομερίζεται σε δέκα υποτμήματα με διαφορετική γωνία (Multi Radius Tread) κάτι που τελικά αυξάνει την επιφάνεια επαφής του ελαστικού με τον δρόμο όταν αυτό παραμορφώνεται κατά την κίνηση του αυτοκινήτου στη στροφή.

Aυτό με την σειρά του βελτιώνει την συμπεριφορά του ελαστικού και αυξάνει τα περιθώρια πρόσφυσης ενώ κάνει και πιο προοδευτική την συμπεριφορά του ελαστικού κατά την μετάβαση από την ευθεία πορεία σε καμπή. Στην πράξη μάλιστα το SP Sport Maxx που οδηγήσαμε στα πλαίσια της παρουσίασης σε αυτοκίνητα με την κίνηση στους εμπρός, τους πίσω ή και τους τέσσερις τροχούς έδειξε να διαθέτει μεγαλύτερη πλευρική πρόσφυση και πιο άμεση απόκριση στις εντολές του τιμονιού σε στεγνό οδόστρωμα σε σχέση με το SP 9000 ενώ στο βρεγμένο ήταν αντίστοιχα προοδευτικό και αποτελεσματικό με το μοντέλο που αντικαθιστά και το οποίο διαθέτει πέλμα με περισσότερη χάραξη.

Tο νέο Dunlop SP Sport Maxx θα διατίθεται σε διαστάσεις που ξεκινούν από 205/55-16 έως και 305/30-22.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ