Χάρη στην ανανεωμένη γκάμα των δύο μοντέλων, στην εστίαση στις ανάγκες των πελατών και τη συνέπεια στις παραδόσεις νέων αυτοκινήτων, οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio πραγματοποίησαν στην Ελλάδα χρονιά ρεκόρ σε εμπορικό επίπεδο.
Πιο συγκεκριμένα, στην ελληνική αγορά το 2021 οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio ταξινόμησαν συνολικά 108 αυτοκίνητα (Giulia 57, Stelvio 51). Αυτό ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα των δύο ιταλικών μοντέλων στην Ελλάδα από το 2017, χρονιά που αρίθμησαν συνολικά 69 ταξινομήσεις.
Σε μια εποχή όπου η χαρά της οδήγησης δείχνει να εκλείπει, οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν χάρη στο δυναμικό τους χαρακτήρα και την οδηγική απόλαυση που προσφέρουν. Βασισμένες στην πλατφόρμα Giorgio επαναπροσδιορίζουν τον σπορ χαρακτήρα, όχι μόνο μέσω των υψηλών επιδόσεων, αλλά με μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που συνδυάζει την τεχνολογία, την ποιότητα και το στιλ. Παράλληλα, η υψηλή ποιότητα και ο premium χαρακτήρας για την Alfa Romeo ξεπερνά τα στενά προϊοντικά όρια και συνδέεται με όλες τις προσφερόμενες υπηρεσίες, αλλά και την εμπειρία του χρήστη πριν και μετά την αγορά μιας Alfa Romeo.
Με βάση αυτή την προσέγγιση, η Alfa Romeo, το 2021 χάραξε στην Ελλάδα μια ολοκληρωμένη στρατηγική για τις Giulia και Stelvio, η οποία στηρίχθηκε στην ανανεωμένη γκάμα των δύο μοντέλων και ενισχύθηκε από την απόλυτη εστίαση στις ανάγκες των πελατών. Το αποτέλεσμα είναι το 2021 να αποτελεί με διαφορά την καλύτερη χρονιά για τα δύο μοντέλα στην Ελλάδα σε εμπορικό επίπεδο, με τις ταξινομήσεις να παρουσιάζουν αύξηση άνω του 50% σε σχέση με την καλύτερη μέχρι τώρα επίδοση, ενώ σε σχέση με την περασμένη χρονιά ο αριθμός των παραγγελιών και ταξινομήσεων για τα δύο μοντέλα είναι υπερ-δεκαπλάσιος. Με βάση αυτά τα δεδομένα, η επίδοση των δύο μοντέλων φέρνει την Ελλάδα μέσα στις πρώτες πέντε χώρες με υψηλότερο μερίδιο για τη μάρκα στις αντίστοιχες κατηγορίες, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη διαχρονική αγάπη του Ελληνικού κοινού για την Alfa Romeo και την απόλαυση της οδήγησης. Στην εμπορική επιτυχία σημαντικό ρόλο έπαιξε και η εύρυθμη λειτουργία των μονάδων παραγωγής της μάρκας, οι οποίες διατήρησαν σε χαμηλά επίπεδα το χρόνο παράδοσης.
Συγκεκριμένα, ακολουθώντας μια απόλυτα εξατομικευμένη διαδικασία στην παραγωγή, αλλά και την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, όπως ακριβώς γίνεται στη περίπτωση ενός ποιοτικού ενδύματος, ο πελάτης μιας Giulia ή Stelvio διαμορφώνει εξαρχής το αυτοκίνητο του σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις. Αυτή η Tailor to fit προσέγγιση εκτός από τα υψηλότατα επίπεδα εξυπηρέτησης και ικανοποίησης, συμβάλει και στην ομαλοποίηση της διαδικασίας παραγωγής, όπου παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν σε παγκόσμιο επίπεδο λόγω της έλλειψης ημιαγωγών, η Alfa Romeo, έχει εξασφαλίσει την εύρυθμη ολοκλήρωση όλων των σχετικών διαδικασιών, έτσι ώστε από την τοποθέτηση της παραγγελίας, μέχρι την παράδοση στον πελάτη να μεσολαβούν κατά μέσο όρο μόλις 100 ημέρες.
Η στρατηγική Tailor to fit 100, εξασφαλίζει ότι ο ενδιαφερόμενος θα αποκτήσει ένα αυτοκίνητο απόλυτα προσαρμοσμένο στα θέλω του, με μικρό χρόνο αναμονής, αλλά και στην περίπτωση λιανικής πώλησης την εγγύηση της τιμής και των σχετικών παροχών, όπως για παράδειγμα της 4ετους εργοστασιακής εγγύησης με ισχύ έως 160.000χλμ.
Τέλος, το Tailor to fit 100 συνεχίζει την αδιάλειπτη εστίαση της μάρκας στην παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών, στο πλαίσιο τον οποίων εντάχθηκε τη φετινή χρονιά και το καινοτόμο πρόγραμμα χρηματοδότησης Drive Now, το οποίο προσφέρει στον αγοραστή μεγάλη ευελιξία στη χρήση του αυτοκίνητου που επιθυμεί, δίνοντας του τη δυνατότητα να αποκτήσει τις Alfa Romeo Giulia και Stelvio με ιδιαίτερα χαμηλή προκαταβολή και αντίστοιχα χαμηλή μηνιαία δόση, αλλά και να τις αντικαταστήσει στο τέλος του προγράμματος με μια νέα Alfa Romeo.