X
Πωλήσεις

Challenge Bibendum 2006

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες στο Παρίσι το Challenge Bibendum για το 2006, μία διοργάνωση με πρωτοβουλία της Michelin, η οποία έχει σκοπό να γνωστοποιήσει στο ευρύ κοινό τη «βιώσιμη κίνηση».
Ο όρος «βιώσιμη κίνηση» αναφέρεται στις καθαρές οδικές μεταφορές που με τη χρήση εξελιγμένων τεχνολογιών γίνονται  αποτελεσματικότερες και ασφαλέστερες για τον άνθρωπο και φιλικότερες για το περιβάλλον.
Από το 1998 που διοργανώθηκε για πρώτη φορά το Challenge Bibendum, κατάφερε μέσα σε πολύ λίγο χρόνο να γίνει θεσμός και να αποτελέσει ένα διεθνές ραντεβού όλων των παραγόντων που εμπλέκονται στις οδικές μεταφορές. Βιομηχανίες αυτοκινήτων, εταιρίες καυσίμων, πανεπιστημιακές ομάδες, μικρές και μεγάλες εταιρίες κατασκευής οχημάτων, ακόμα και ιδιώτες παρουσιάζουν κάθε φορά τη δική τους άποψη για τη βιώσιμη κίνηση.
Στην όγδοη κατά σειρά διοργάνωση του Challenge Bibendum συμμετείχαν μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων. Η  GM, η Daimler Chrysler και η Nissan με τους εξελιγμένους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα υδρογονοκίνητα πρωτότυπά τους, η Toyota και η Honda με τα γνωστά υβριδικά αυτοκίνητα παραγωγής, έδειξαν πως τα υβρίδια και η χρήση βιοκαυσίμων μπορούν να μειώσουν αποτελεσματικά τις εκπομπές ρύπων μέχρι η υδρογονοκίνηση και ο ηλεκτρισμός να τους εκμηδενίσουν.
Άρρηκτα συνδεδεμένες με τη βιώσιμη κίνηση βρίσκονται και οι αστικές μεταφορές. Τα μικρά ηλεκτροκίνητα οχήματα που παρουσιάσθηκαν από μικρές εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων όπως η Matra, τα μηχανάκια, και ποδήλατα που επαναφορτίζονται στις κατηφόρες μπορούν να κάνουν τις αστικές μετακινήσεις μας πιο ήσυχες και φιλικότερες προς το περιβάλλον.
Παρούσες στο 8ο Challenge Bibendum και οι μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικών: η Bosch και η Magneti Marelli παρουσίασαν την επόμενη γενιά έξυπνων ηλεκτρονικών συστημάτων που ετοιμάζουν, ικανών να παρεμβαίνουν αποτελεσματικότερα για την αποφυγή ενδεχόμενης σύγκρουσης._Γ.Κ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!