Το μικρό hot hatch της Ford εκτός από διασκεδαστικό γίνεται τώρα και ΠΟΛΥ πιο προσιτό.
«Το ζήτημα με το ST200 είναι ότι το απλό ST είναι τόσο καλό για τα λεφτά του που δύσκολα μπορεί κανείς να δικαιολογήσει την διόλου ευκαταφρόνητη αύξηση στο κόστος των 26.835 ευρώ για το ST200 έναντι 20.305 ευρώ για το ST.» (4ΤΡΟΧΟΙ, Τ41 Οκτώβριος 2016)
Έτσι κατέληγε η αντιπαράθεση ανάμεσα στο Ford Fiesta ST200 και το Peugeot 208 GTI by P.S. Το ST200 είχε τις ικανότητες δηλαδή, αλλά κάπου ένιωθες ότι το αντίτιμο ήταν αρκετά τσουχτερό. Να όμως που η ελληνική αντιπροσωπεία λες και μας άκουσε και αντέδρασε άμεσα με μία διόλου ευκαταφρόνητη μείωση των τιμών. Το νέο κοστολόγιο λοιπόν έχει ως εξής:
Ford Fiesta ST200 21.366 ευρώ
Να υπενθυμίσουμε ότι ο 1.6οοαρης EcoBoost του Fiesta ST200 αποδίδει επιπλέον 15 ίππους και 30 Nm ροπής, ενώ στις βελτιωμένες επιδόσεις συνεισφέρει και η πιο κοντή σχέση τελικής μετάδοσης (4,06 από 3,82). Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα.
Η εταιρεία όμως δεν έμεινε εκεί, αλλά προχώρησε σε μία μείωση (λιγότερο εντυπωσιακή αλλά πάντοτε καλοδεχούμενη) της τιμής του απλού ST των 182 ίππων, ενώ παράλληλα ξεκινάει για πρώτη φορά η διάθεση της πεντάθυρης παραλλαγής του.
Ford Fiesta ST (182 ps) 3θυρο 18.798 ευρώ
Ford Fiesta ST (182 ps) 5θυρο 19.569 ευρώ
Το 5θυρο Fiesta ST προσφέρει πρόσθετη πρακτικότητα με ευκολότερη πρόσβαση στα πίσω καθίσματα για επιβάτες και γονείς με μικρά παιδιά, διατηρώντας τις σπορ επιδόσεις και την κορυφαία σπορ συμπεριφορά του Fiesta ST. Διατίθεται με τον γνωστό βενζινοκινητήρα 1.6 EcoBoost που αποδίδει 182 ps και ροπή 240 Nm, πετυχαίνοντας επιτάχυνση 0 100 km/h σε 6,9 δεύτερα, κατανάλωση 6,1 l/100 km και εκπομπές CO2 141 g/km. Το πλαίσιο είναι ρυθμισμένο κατά τα πρότυπα της Ford Performance και διαθέτει βελτιστοποιημένη ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης και φρένα που με την υποστήριξη του αναβαθμισμένου Torque Vectoring Control προσφέρει καλύτερο κράτημα και μείωση της υποστροφής χωρίς να επηρεάζει τη ταχύτητα. Τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά ενισχύουν τα 3 επίπεδα απενεργοποίησης του ESP (On / Sport / Off). Η Ford έχει πουλήσει πάνω από 38.000 Fiesta ST στην Ευρώπη από το 2013 που λανσάραμε το Fiesta ST, ενώ η νέα έκδοση αμαξώματος υπολογίζεται να φθάσει στο 25% των συνολικών του πωλήσεων στην γηραιά Ήπειρο.
Παράλληλα η εγχώρια αντιπροσωπεία ανακοίνωσε ότι εμπλουτίζεται ο εξοπλισμός των εκδόσεων του Fiesta, ειδικά σε σχέση με το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Έτσι λοιπόν το Active City Stop συνοδεύεται από cruise control και είναι στάνταρ στις εκδόσεις Trend και TrendECOnetic. Επίσης το Active City Stop με cruise control και σύστημα πλοήγησης είναι στάνταρ στις εκδόσεις Titanium, Titanium ECOnetic, ST-Line και Red&Black.