Ανεβαίνουν σταθερά τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, καταλαμβάνοντας μερίδιο 7,3% επί του συνόλου των νέων επιβατικών για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου 2022.
Την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου 2022 καταγράφηκαν 43.818 ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων. Από αυτές, οι 20.689 χρησιμοποιούν ως καύσιμο τη βενζίνη (ποσοστό 47,2%, που ήταν 45% τον Φεβρουάριο του 2022). Στη δεύτερη θέση τοποθετούνται τα υβριδικά μοντέλα με ήπιο υβριδικό σύστημα και αυτά που συνδυάζουν βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα, με 11.628 μονάδες (ποσοστό 26,5%, που ήταν 27% τον Απρίλιο του 2022).
Την πρώτη τριάδα κλείνουν τα μοντέλα με κινητήρα diesel, που την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου 2022 κατέγραψαν 6.414 πωλήσεις (ποσοστό 14,6%, που ήταν 17,7% τον Αύγουστο του 2021, με τις διαθέσιμες στην αγορά εκδόσεις τους να μειώνονται σε σταθερή βάση). Στη συνέχεια, στην τέταρτη θέση από πλευράς αγοραστικών επιλογών κατατάσσονται τα plug-in υβριδικά βενζινοκίνητα μοντέλα, με 2.220 ταξινομήσεις και μερίδιο 5,1%. Στην πέμπτη θέση βρέθηκαν τα μοντέλα που συνδυάζουν βενζίνη με LPG, με 1.112 μονάδες (ποσοστό 2,5%, που ήταν 2,1% τον Σεπτέμβριο του 2021).
Στην έκτη θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών βρίσκονται τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα με 971 ταξινομήσεις και μερίδιο 2,2% (από 1,6% τον Φεβρουάριο του 2022) επί του συνόλου των ταξινομήσεων του πενταμήνου. Την έβδομη θέση καταλαμβάνουν τα υβριδικά που χρησιμοποιούν diesel (380 μονάδες, ποσοστό 0,9%). Την όγδοη θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών καταλαμβάνουν τα μοντέλα CNG με 287 μονάδες (μερίδιο 0,7%, που ήταν 1% τον Αύγουστο του 2021). Η κατάταξη της περιόδου Ιανουαρίου-Μαΐου 2022 ολοκληρώνεται με τα plug-in υβριδικά μοντέλα που συνδυάζονται με πετρελαιοκινητήρα, τα οποία κατέγραψαν 116 ταξινομήσεις, συγκεντρώνοντας ποσοστό 0,3% επί του συνόλου.