Μεγάλη πτώση, που ανήλθε στο 63,3% έναντι των ταξινομήσεων του πρώτου μήνα του 2010, παρουσίασαν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων τον Ιανουάριο του 2011.
Μείωση κατά 63,3% έναντι των συνολικών ταξινομήσεων του πρώτου μήνα της περισυνής χρονιάς, παρουσίασαν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων τον Ιανουάριο του 2011. Πιο συγκεριμένα σε ολόκληρη την επικράτεια πουλήθηκαν 9.747 οχήματα, αντί των 26.584 την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2010.
Η μεγάλη πτώση που καταγράφηκε δεν οφείλεται αυτή τη φορά μόνο στην παρατεταμένη οικονομική κρίση που ταλανίζει τη χρόνια, αλλά κυρίως στην καθυστέρηση της επίσημης έναρξης του μέτρου της απόσυρσης, ώστε να λήξει το καθεστώς αναμονής στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) που θα καθορίζει (ή μάλλον θα επιβεβαιώνει αυτές που ίσχυαν στην ανακληθείσα προηγούμενη απόπειρα απόσυρσης) τις τεχνικές λεπτομέρειες και τις διαδικασίες, βρίσκεται κάπου στην τελική ευθεία την ώρα που γράφονται αυτές τις γραμμές. Πολύ σύντομα το μέτρο θα ξεκινήσει και επίσημα, οπότε τα αριθμητικά δεδομένα της αγοράς θα μεταβληθούν προς το καλύτερο.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2011
ΤΑ 15 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1. Opel Corsa 647
2. Toyota Yaris 610
3. VW Polo 509
4. Opel Astra 352
5. Toyota Auris 344
6. Ford Fiesta 322
7. Hyundai i10 243
8. Citroen C3 228
9. VW Golf 227
10. Fiat Panda 211
11. Skoda Octavia 206
12. Hyundai i20 167
13. Seat Ibiza 160
14. Opel Insignia 159
15. Toyota Aygo 156
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2011
ΟΙ 15 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Toyota 1.417
2. Opel 1.251
3. Volkswagen 1.011
4. Ford 555
5. Fiat 520
6. Nissan 508
7. Hyundai 503
8. Skoda 503
9. Citroen 473
10. Suzuki 365
11. Peugeot 316
12. Seat 276
13. Kia208
14. Alfa Romeo 178
15. Audi175
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Ιανουάριος 2010: 26.584
Ιανουάριος 2011: 9.747
Διαφορά: -16.837 (-63,3%)