Ύστερα από τρεις μήνες αρνητικών αποτελεσμάτων, η ελληνική αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων παρουσίασε άνοδο τον Νοέμβριο, ανακόπτοντας τις υποχωρητικές τάσεις.
Τον Νοέμβριο του 2024 ταξινομήθηκαν σε όλη την ελληνική επικράτεια 10.670 νέα επιβατικά αυτοκίνητα, αντί των 10.452 του αντίστοιχου μήνα του 2023. Αυτό μεταφράζεται σε άνοδο, της τάξης του 2,1%. Στο σύνολο της τρέχουσας χρονιάς, η ελληνική αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων παρουσιάζεται αυξημένη κατά 1,7% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023 (Ιανουάριος-Νοέμβριος 2024: 128.377 μονάδες, Iανουάριος-Νοέμβριος 2023: 126.244 μονάδες). Κερδισμένη στο σύνολο της χρονιάς είναι και πάλι η κατηγορία των supermini SUV μοντέλων, η πιο εμπορική στην Ελλάδα και όχι μόνο, αφού διεύρυνε το μερίδιό της επί του συνόλου της αγοράς κατά 4,3%. Οι μεγαλύτερες απώλειες εντοπίζονται στα μικρομεσαία, των οποίων το μερίδιο μειώθηκε την τρέχουσα χρονιά κατά 2,8%. Kερδισμένη τον Νοέμβριο του 2024 είναι και η κατηγορία των SUV μοντέλων, αφού έκανε ιστορικό ρεκόρ ποσόστωσης μήνα, καταλαμβάνοντας το 70,3% όλων των ταξινομήσεών του.
Από πλευράς καυσίμου, τα ήπια υβριδικά συστήματα σε συνδυασμό με βενζινοκινητήρα βρίσκονται στην πρώτη θέση, ενώ τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα ανεβαίνουν σταθερά. Στο ενδεκάμηνο του 2024, το 42% ανήκει στα ήπια υβριδικά συστήματα. Στη δεύτερη θέση τοποθετείται η βενζίνη, με ποσοστό 36,6% (από 37,1% τον προηγούμενο μήνα). Την πρώτη τετράδα κλείνουν τα μοντέλα με κινητήρα diesel και ποσοστό 7,3% (που ήταν 17,7% τον Αύγουστο του 2021, με τις διαθέσιμες στην αγορά εκδόσεις τους να περιορίζονται ασφυκτικά). Στην τρίτη θέση από πλευράς αγοραστικών επιλογών κατατάσσονται τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα (αμιγώς ηλεκτρικά με μπαταρία και plug-in υβριδικά) με 11,8% (που ήταν 11,3% τον προηγούμενο μήνα, με τον μέσο ευρωπαϊκό όρο να βρίσκεται στο 20,2%). Οι επιλογές σε φυσικό αέριο και υγραέριο παραμένουν χαμηλά, μη μπορώντας να ξεπεράσουν ούτε το 2,5% της συνολικής αγοράς νέων επιβατικών αυτοκινήτων.