Το 2009 έκλεισε για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου με συνολική πτώση 17,5%, ποσοστό που μεταφράζεται σε 46.694 πωλήσεις λιγότερες από πέρισυ.
Το 2009 έκλεισε για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου με συνολική πτώση 17,5%, ποσοστό που μεταφράζεται σε 46.694 πωλήσεις λιγότερες από πέρισυ. Σε ό,τι αφορά στον Δεκέμβριο, με τις 9.687 ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων τελείωσε με το ποσοστό του αυξημένο κατά 22% σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους, αυτό όμως δε σημαίνει πολλά πράγματα, καθώς καταγράφεται πτώση κατά 20,5% σε σχέση με το μέσο όρο των Δεκεμβρίων από το 2004 μέχρι το 2007.
Από πλευράς εταιρειών η Ford αναδείχθηκε «πρωταθλήτρια» του μήνα, με τη Μercedes να καταλαμβάνει την τρίτη θέση της εμπορικής κατάταξης του Δεκεμβρίου. Στο σύνολο του έτους πρώτη αναδείχθηκε γι άλλη μια χρονιά η Τoyota, με μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα 9,5%, ενώ στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τη χρονιά η Volkswagen (8,5%) και στην τρίτη η Opel (7,8%). Στα αξιοπερίεργα του τόσο δύσκολου στον οικονομικό τομέα 2009 θα πρέπει να αναφερθεί πως η Ferrari με 29 τις ταξινομήσεις της έκανε ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών στη χώρα μας (προηγούμενο, οι 23 του 2007).
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2009
ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Ford 1.132
2. Volkswagen 882
3. Mercedes 877
4. Toyota 699
5. Opel 600
6. Hyundai 552
7. Skoda 531
8. Suzuki 495
9. Fiat 486
10. Nissan 348
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ–ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2009
ΟΙ 20 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Toyota 21.007
2. Volkswagen 18.745
3. Opel 17.245
4. Ford 15.572
5. Suzuki 12.731
6. Hyundai 12.069
7. Nissan 11.849
8. Fiat 11.106
9. Mercedes 8.802
10. Skoda 8.786
11. Audi 7.904
12. Peugeot 7.657
13. Seat 6.685
14. BMW 6.509
15. Honda 5.701
16. Citroen 5.524
17. Kia 5.229
18. Mazda 5.090
19. Renault 3.850
20. Daihatsu 3.716
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Δεκέμβριος 2008: 7.938
Δεκέμβριος 2009: 9.687
Διαφορά: +1.749 (+22%)
Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2008: 267.242
Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2009: 220.548
Διαφορά: -46.694 (-17,5%)