X
Πωλήσεις

Abarth 500C

Η τελευταία προσθήκη στη γκάμα της Abarth είναι το 500C, με τον 1.4 λίτρων κινητήρα των 135 ίππων και με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η τελευταία προσθήκη στη γκάμα της Abarth είναι το 500C, με τον 1.4 λίτρων κινητήρα των 135 ίππων και με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Με τιμή πώλησης τα 21.100 ευρώ, το νέο μοντέλo της Abarth κινείται από τον τούρμπο κινητήρα 1.4 T-Jet, που αποδίδει 135 ίππους στις 5.000 στροφές και ροπή 206 Nm στις 2.000 στροφές. Οι επιδόσεις του είναι εκρηκτικές, με την επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε μόλις 8,1 δλ. και τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 205 χλμ./ώρα. Κι όλα αυτά με σημαντική οικονομία στην κατανάλωση, που είναι 6,5 λίτρα/100 χλμ. σε μικτή διαδρομή, ενώ τα 155 g/km των εκπομπών CO2 συνεπάγονται τέλη κυκλοφορίας 232,5 ευρώ. Η Abarth για μια ακόμα φορά δείχνει πως η σπορ οδήγηση και οι επιδόσεις δεν συνεπάγονται απαραίτητα και μεγάλη οικονομική επιβάρυνση.
Ταυτόχρονα, διαθέσιμο για το Abarth 500C είναι και το κιτ esseesse, που κάνει πιο εκρηκτικό το χαρακτήρα του μικρού σπορ αυτοκινήτου της Abarth. To κορυφαίο κιτ για το Abarth 500C ανεβάζει την απόδοση του 1.4 turbo T-Jet στους 160 ίππους στις 5.750 στροφές. και με την λειτουργία Sport δίνει 230 Nm ροπής στις 3.000 στροφές, με τις επιδόσεις να συναγωνίζονται καθαρόαιμα σπορ μοντέλα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 209 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόνο 7,6 δλ.

Το Abarth 500C esseesse εφοδιάζεται με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 284mm εμπρός και 240mm πίσω, υψηλής απόδοσης τακάκια, Koni αμορτισέρ με «βαλβίδα ελέγχου συχνότητας απόσβεσης» (FSD-Frequency Selective Damping), ελατήρια χαμηλώματος και Abarth esseesse ζάντες 7′ x 17” με ελαστικά 205/40 ZR 17. Το κιτ αναβάθμισης esseesse περιλαμβάνει επίσης τέσσερις αισθητήρες πίεσης ελαστικών, φίλτρο αέρος ειδικά κατασκευασμένο από την BMC και τα διακριτικά esseesse για τον χώρο του κινητήρα και το αμάξωμα.
Νέα κιτ αναβάθμισης είναι όμως διαθέσιμα και για το Abarth Punto Evo, το σπορ σούπερ μίνι που κινείται από τον κινητήρα 1.4 τούρμπο Multiair των 165 ίππων.
Το πρώτο απ’ αυτά είναι το Kit Assetto Abarth Koni, που αναβαθμίζει τις αναρτήσεις του αυτοκινήτου με στόχο τη βελτιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς του. Το σημαντικότερο στοιχείο στο κιτ αυτό είναι τα αμορτισέρ της KONI, κορυφαίου κατασκευαστή σε αυτή την κατηγορία προϊόντων, καθώς και σπειροειδή ελατήρια ειδικά σχεδιασμένα από την Brembo. Ο συγκεκριμένος τύπος αμορτισέρ διαθέτει «βαλβίδα ελέγχου συχνότητας απόσβεσης» (FSD-Frequency Selective Damping), τεχνολογία η οποία εξασφαλίζει το καλύτερο δυνατό κράτημα στο δρόμο, προσαρμόζοντας τη λειτουργία τους κατά τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις συνθήκες οδοστρώματος και κίνησης, αλλά και να ταιριάζει με το στιλ οδήγησης κάθε χρήστη. Επιπλέον, με την επιλογή αυτή χαμηλώνει το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος κατά 20 mm, αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο τη σπορ εμφάνιση του μοντέλου. 

Το δεύτερο κιτ που είναι διαθέσιμο για το Abarth Punto Evo, είναι το Kit esseesse Abarth Koni, η κορυφαία επιλογή αναβάθμισης που συνδυάζει την τεχνογνωσία της Brembo με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Abarth Punto Evo και ενισχύει ακόμη περισσότερο την καθαρόαιμη αίσθηση του μοντέλου. Τα βασικά στοιχεία στο νέο κιτ είναι τα εξής:
Μεγαλύτερη ιπποδύναμη (180 ίπποι)
Σύστημα εμπρός και πίσω αμορτισέρ KONI με βαλβίδα FSD
Σύστημα μπροστινών φρένων της Brembo με δαγκάνες «πλωτού» τύπου
Επίσης υπάρχουν αναβαθμισμένα τακάκια, ελατήρια, πίσω δισκόφρενα, ζάντες, φίλτρο αέρα και σωλήνας εξάτμισης.
Το αποτέλεσμα από την τοποθέτηση του συγκεκριμένου κιτ είναι μέγιστη πρόσφυση και άριστη οδική συμπεριφορά, μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος, καλύτερη επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα -μόλις 7,5 δευτερόλεπτα- και μέγιστη ταχύτητα 216 χλμ./ώρα. Το σημαντικό είναι ότι οι παραπάνω βελτιώσεις έχουν επιτευχθεί χωρίς να υπάρχουν αποκλίσεις από τις προδιαγραφές Euro5, κυρίως όσον αφορά τις εκπομπές CO2, οι οποίες διατηρούνται στο ίδιο επίπεδο με τη βασική έκδοση των 165 ίππων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!