Από το 1991 στην ελληνική αγορά, η Europ Assistance Greece, θυγατρική της Europ Assistance με έδρα τη Γαλλία, γιορτάζει φέτος 30 χρόνια επιτυχούς δραστηριότητας στη χώρα μας.
Έχοντας ξεκινήσει την πορεία της στην ελληνική αγορά το 1991, η Europ Assistance Greece, θυγατρική της Europ Assistance με έδρα τη Γαλλία, ηγέτιδας εταιρείας σε ασφαλιστικές υπηρεσίες Παροχής Φροντίδας και Βοήθειας, γιορτάζει φέτος 30 χρόνια επιτυχούς δραστηριότητας στην Ελλάδα. Η εταιρεία, έχοντας ολοκληρώσει το 2020 με ενισχυμένη κερδοφορία, πέτυχε ένα πραγματικό case study επιτυχούς ανάπτυξης σε σύντομο χρονικό διάστημα και υπό συνθήκες αβεβαιότητας λόγω πανδημίας. Το μυστικό της: μια εξαιρετική ομάδα διοίκησης, προσήλωση στη βελτιστοποίηση διαδικασιών, ανάπτυξη εργασιών με νέες καινοτόμες υπηρεσίες αλλά και νέες συνεργασίες.
Στο Αυτοκίνητο, έναν κλάδο στον οποίο η Europ Assistance έχει δώσει ήδη τα διαπιστευτήριά της, η εταιρεία συνεχίζει να πρωτοπορεί εισάγοντας υπηρεσίες διευκόλυνσης των πελατών της όπως: τη νέα ψηφιακή εφαρμογή υποβολής αιτήματος οδικής βοήθειας και παρακολούθησης της πορείας του οχήματος βοήθειας με ταυτόχρονη εκτίμηση χρόνου άφιξης τα πλήρως εξοπλισμένα οχήματα της εταιρείας, τα οποία είναι σε θέση να προσφέρουν on the spot αποκατάσταση βλάβης σε ποσοστό 50%, αυξάνοντας κατακόρυφα την ικανοποίηση των πελατών τα νέα οχήματα heavy duty 4×4 που έχουν φέρει κυριολεκτικά επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο παρέχει η εταιρεία τις υπηρεσίες της στα πιο δυσπρόσιτα σημεία, σε υπόγεια και σε ολισθηρά εδάφη, όπου τα συγκεκριμένα οχήματα διευρύνουν τις δυνατότητες επέμβασης και δικαιώνουν τη στρατηγική επιλογή της Europ Assistance Greece για ανανέωση του στόλου με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα οχήματα του Κλάδου. Επίσης, το 2021 ξεκίνησε με την εμπορική διάθεση της υπηρεσίας ανέπαφης παραλαβής και παράδοσης οχήματος (Pick Up & Drop). Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη και βασίζεται σε πλήρως αυτοματοποιημένη εμπειρία χρήστη με ειδικές digital εφαρμογές και προσωπικό που ανταποκρίνεται στα πιο αυστηρά standards υγιεινής και ασφάλειας.
Η τεχνολογία και η αξιοποίηση των big data είναι επίσης βασικό εργαλείο για την επίτευξη των μακροπρόθεσμων στόχων της εταιρείας, η οποία έχει ξεκινήσει και υποστηρίζει στα συμβόλαιά της τα ηλεκτρικά οχήματα, παρακολουθώντας στενά και σε συνεργασία με καταξιωμένους technology partners τις εξελίξεις στον χώρο της τηλεματικής. Σύντομα η Europ Assistance Greece θα φέρει στην ελληνική αγορά καινοτόμα προγράμματα Automatic Crash Notification και συσκευές που συνδέονται με το όχημα (OBD) με στόχο την περαιτέρω αυτοματοποίηση υπηρεσιών βοήθειας και τη διευκόλυνση των διαδικασιών διαχείρισης των claims από πλευράς συνεργαζόμενων ασφαλιστικών.
Αντιλαμβανόμενη έγκαιρα τις νέες συνθήκες, η Europ Assistance Greece δραστηριοποιήθηκε στις ανέπαφες υπηρεσίες βοήθειας, εκμεταλλευόμενη τις εξελιγμένες υποδομές, το εξειδικευμένο προσωπικό, τη διεθνή τεχνογνωσία και το omni channel Contact Center της, το οποίο λειτουργεί σε 24ωρη βάση καθημερινά. Με την εισαγωγή κατ’ οίκον υπηρεσιών εξέτασης και υγειονομικής φροντίδας, η Europ Assistance Greece έκανε ήδη από τα τέλη του 2020 τα πρώτα βήματα στον κλάδο Υπηρεσιών ανάγκης Υγείας, προετοιμάζοντας το έδαφος για την τηλεϊατρική και εξειδικευμένες υπηρεσίες ιατρικής ανάγκης από απόσταση. Η απομακρυσμένη επικοινωνία με ευρύ φάσμα ιατρικών ειδικοτήτων, σε απόλυτα ασφαλές τεχνολογικά περιβάλλον και σε 24ωρη βάση με προσιτό κόστος, είναι ήδη στα τελικά στάδια υλοποίησης και αναμένεται να είναι διαθέσιμη εντός του 1ου εξαμήνου του τρέχοντος έτους.
Τα big data και η αξιοποίησή τους στην νέα εποχή 5G ωστόσο δεν σταματούν εδώ: υλοποιώντας με πίστη και σταθερότητα το όραμά της για μετεξέλιξη σε κορυφαία εταιρεία διαχείρισης εξειδικευμένων συνεργατών, η Europ Assistance Greece εξαπλώνεται στην παροχή υπηρεσιών τεχνικής βοήθειας στο Σπίτι και την Επιχείρηση, διευρύνοντας τις συνεργασίες της με εξειδικευμένα δίκτυα τεχνικών και χαράσσοντας την επόμενη μέρα του έξυπνου σπιτιού επιχείρησης (μέσω του IoT) σήμερα. Φυσικά, η καινοτομία και η βελτιστοποίηση διαδικασιών και δεικτών παρακολούθησης, έχουν πάντα κοινό παρονομαστή τον άνθρωπο. Με πλήρη προγράμματα εκπαίδευσης και ατομικής αξιολόγησης και βελτίωσης για όλο το προσωπικό πρώτης γραμμής, υπερσύγχρονο Contact Center με ταυτόχρονη υποστήριξη όλων των κλάδων δραστηριότητας, καθημερινές έρευνες ικανοποίησης πελατών και προσεκτικές παρεμβάσεις όπου χρειάζεται, βελτιωνόμαστε συνεχώς γιατί… You Live, We Care Δελτίο Τύπου