Με τη φετινή του συμμετοχή στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ο Χάρης Καλτσούνης έγινε ο οδηγός με τις περισσότερες συμμετοχές στον εθνικό μας αγώνα.
Ο Χάρης Καλτσούνης γεννήθηκε τον Σεπτέμβριο του 1948 στην Κλειδωνία Ιωαννίνων και είναι έγγαμος, με μια κόρη 25 ετών. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’70 γοητεύτηκε από τον κόσμο του αυτοκινήτου συμμετέχοντας σε αγώνες ράλλυ, με προτίμηση τους χωμάτινους, άλλοτε σε ρόλο οδηγού και άλλοτε συνοδηγού. Ως συνοδηγός, η πιο δυνατή του εμπειρία είναι τα έξι χρόνια (1976-1982) στο δεξί κάθισμα των αυτοκινήτων του εμβληματικού ιδιοκτήτη της ΕΛΦΙΝΚΟ και επί μακρόν αντιπροσώπου της Opel Τζόνι Πεσμαζόγλου. Ως οδηγός, έλαβε το «βάπτισμα του πυρός» στο Ράλλυ Ακρόπολις του 1976, πίσω από το τιμόνι ενός NSU TT. Στη συνέχεια μεταπήδησε στα αυτοκίνητα της Opel, παραμένοντας πιστός στην γερμανική εταιρεία μέχρι και σήμερα. Το 1979 ενεπλάκη και επαγγελματικά στο χώρο του αυτοκινήτου, ανοίγοντας ένα χώρο για service, επί της λεωφόρου Μεσογείων. Διαχρονικά συνδεδεμένος με την Opel, από το 1992 έγινε και επίσημος αντιπρόσωπός της, φθάνοντας να λειτουργεί 13 συγκροτήματα καταστημάτων. Στις ημέρες μας, παραμένει ενεργός με εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ανταλλακτικά στην οδό Κλεισθένους στο Γέρακα, ενώ διαθέτει ακόμη ένα, στην οδό Τσαλδάρη κοντά στα Δικαστήρια.
Συνολικά, έχει πάρει μέρος σε 40 Ράλλυ Ακρόπολις. Έχει οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα της αγαπημένης του εταιρείας, όπως Kadett, Manta, Ascona, Corsa, αλλά και Astra διαφόρων γενεών. Στο δρόμο, κυκλοφορεί συνήθως με Opel Corsa OPC ή Opel Adam, ενώ αγαπημένα του αγωνιστικά είναι τα Opel Kadett GTE, Opel Ascona 400 και Opel Corsa Super 1600. Ακμαίος και αειθαλής πάντοτε, τα αγωνιστικά του σχέδια δεν έχουν σταματήσει, καθώς ετοιμάζει ένα Opel Manta 400. Στα 46 χρόνια που αριθμεί στους αγώνες αυτοκινήτου έχει κερδίσει πολλά κύπελλα κλάσης και κατηγοριών, ενώ ως καλύτερη ανάμνησή του ξεχωρίζει το Ράλλυ Χαλκιδικής του 1990, όπου ολοκλήρωσε πρώτος στα 1.300 κ.εκ. και στην κατηγορία F2.