Από τη Σαρδηνία και με οδηγό τον Andreas Mikkelsen θα ξεκινήσουν στα μέσα Ιουλίου οι δοκιμές εξέλιξης της Pirelli, η οποία θα προμηθεύει τα ελαστικά στις ομάδες του WRC από την επόμενη αγωνιστική χρονιά.
Όπως είναι γνωστό, η Pirelli θα επιστρέψει στο WRC την επόμενη χρονιά, αφού έχει λάβει το χρίσμα να αντικαταστήσει τη Michelin στο ρόλο του επίσημου προμηθευτή ελαστικών των ομάδων του WRC και του WRC, τουλάχιστον έως το 2024. Οι δοκιμές εξέλιξης της ιταλικής εταιρείας θα ξεκινήσουν στα μέσα του καλοκαιριού από τη Σαρδηνία, με τον Andreas Mikkelsen να αναλαμβάνει επισήμως τη θέση του οδηγού-δοκιμαστή, πίσω από το τιμόνι ενός Citroen C3 WRC.
Το αυτοκίνητο με το οποίο συμμετείχε η γαλλική εταιρεία στο WRC μέχρι πέρυσι, θα διαθέτει ειδικό χρωματισμό, ενώ παραπλεύρως του Mikkelsen θα βρεθεί ο μόνιμος συνοδηγός του, Anders Jaeger. Οι δοκιμές που θα ξεκινήσουν από τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές της Σαρδηνίας, θα συνεχιστούν και σε άσφαλτο, ώστε οι Ιταλοί να αποκτήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα, ενόψει της συνέχειας. Συγκεκριμένα, στο σκληρό οδόστρωμα και στις υψηλές θερμοκρασίες που θα επικρατούν στο ιταλικό νησί, θα δοκιμαστεί η σκληρή γόμα των ελαστικών της Pirelli.
“Για να δούμε πού έχουμε φτάσει με την εξέλιξή μας, η οποία συνεχίστηκε αμείωτη στο εργαστήριό μας κατά την περίοδο του lockdown, έχουμε διαλέξει τον καλύτερη συνδυασμό αυτοκινήτου και οδηγού”, δήλωσε ο ο επικεφαλής των δραστηριοτήτων ράλλυ της Pirelli, Terenzio Testoni. “To C3 WRC, που δεν χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, είναι ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικό από πλευράς επιδόσεων και μας επιτρέπει να εξελίξουμε τα ελαστικά του 2021, με δίκαιο τρόπο για όλους. Αυτή είναι η προτεραιότητα για κάθε μοναδικό προμηθευτή ελαστικών. Ο Andreas (Mikkelsen) είναι έμπειρος οδηγός, γνωστός για τον επαγγελματισμό και την αίσθησή του με τα ελαστικά. Αυτά πρέπει να προσφέρουν επιδόσεις και αξιοπιστία σε ένα συνολικό πακέτο, γεγονός που αποτελεί πάντοτε τη μεγαλύτερη πρόκληση στα ράλλυ”.