Στο περιθώριο του Ράλλυ Πορτογαλίας και έπειτα από ερωτήσεις δημοσιογράφων, προέκυψε η είδηση ότι το καλοκαίρι ο Sebastien Ogier θέλει να ξεκαθαρίσει αναφορικά με το πού θα βρίσκεται το 2018.
Η αποχώρηση της VW πέρσι το Νοέμβριο είχε ως αποτέλεσμα ο Sebastien Ogier να βρεθεί με λίγες επιλογές στα χέρια του και λίγο χρόνο μπροστά του, με αποτέλεσμα να αγωνιστεί φέτος με την M-Sport. Η βρετανική ομάδα είναι γνωστό ότι δεν έχει εργοστασιακή υποστήριξη, κάτι που σημαίνει πως σε καμία περίπτωση δεν υφίσταται ο προϋπολογισμός που υπάρχει σε Citroen, Hyundai και Toyota. Αυτό σημαίνει πως ο Malcolm Wilson, με τη βοήθεια της Red Bull, χρειάστηκε να κάνει οικονομική υπέρβαση για να τον φέρει στην ομάδα του, αλλά και να του παράσχει ό,τι είναι απαραίτητο για να διεκδικήσει τον τίτλο. Βέβαια, το αποτέλεσμα τον έχει δικαιώσει μέχρι σήμερα, αφού ο Γάλλος προηγείται στο Πρωτάθλημα Οδηγών, ενώ αντίστοιχα η M-Sport είναι επικεφαλής του αντίστοιχου Κατασκευαστών.
Μέσα σε αυτό το κλίμα ευφορίας που επικρατεί τώρα στις τάξεις της ομάδας, οι Malcolm Wilson και Sebastien Ogier ήδη σκέφτονται την επόμενη μέρα. Όπως αφήνει να εννοηθεί ο Βρετανός μάνατζερ, είναι αδύνατο να διατηρήσει τον Γάλλο σταρ στην ομάδα χωρίς στήριξη. Ο ίδιος ο Wilson παραδέχθηκε ότι έχουν γίνει συζητήσεις τόσο με τη Ford Europe όσο και με το Ford Group γενικότερα, αλλά ακόμη δεν υπάρχει κάτι επιβεβαιωμένο. Αυτό που προκύπτει είναι ότι ο Ogier δε θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να παραμείνει στην ομάδα, αλλά θέλει επιβεβαιώσεις για την περαιτέρω εξέλιξη του αυτοκινήτου, καθώς και για το μέγεθος του προϋπολογισμού, το οποίο θα του επιτρέψει να είναι ο ίδιος και η ομάδα ανταγωνιστικοί απέναντι στις Citroen, Hyundai και Toyota, που δαπανούν υπέρογκα ποσά. Ο Wilson δεν έχει πολύ χρόνο μπροστά του, καθώς πρέπει μέχρι το καλοκαίρι να έχει ξεκαθαρίσει στον Γάλλο το πλάνο για τα επόμενα χρόνια, αφού ο Ogier θέλει να γνωρίζει ακριβώς τι θα συμβεί για να αποφασίσει ανάλογα για τις κινήσεις του. Βλέπετε, η ψυχοφθόρα διαδικασία που πέρασε στα τέλη του περασμένου έτους μετά την αποχώρηση της VW είναι ακόμη νωπή στο μυαλό του.
Άρρηκτα συνδεδεμένη με την απόφαση του Γάλλου είναι η κατάσταση που θα επικρατήσει στη Citroen. Οι τρεις οδηγοί της ομάδας δεν έχουν αποδώσει τα αναμενόμενα, και ο επικεφαλής της, Yves Matton, ρωτήθηκε σχετικά: «Για φέτος το πλάνο μας είναι συγκεκριμένο, και στηρίζουμε αυτούς τους οδηγούς, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να δείξουν την αξία τους στο πρώτο μισό της χρονιάς», είπε προσπαθώντας να δώσει τέλος στις φήμες που θέλουν τον Andreas Mikkelsen να επιστρατεύεται άμεσα στις τάξεις της γαλλικής ομάδας. «Ακόμη έχουμε μερικούς μήνες μπροστά μας, άρα είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για το 2018. Επίσης, αυτή είναι μια απόφαση που δεν παίρνω μόνος μου. Πρώτα θα μιλήσω με τη διευθύνουσα σύμβουλο, Linda Jackson, η οποία θα μου πει τον προϋπολογισμό που θα έχουμε στη διάθεσή μας, αλλά και τη στρατηγική μας για το μέλλον. Από εκεί και πέρα, θα μιλήσουμε με οδηγούς αν χρειαστεί.»
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Sebastien Ogier στα 33 του χρόνια αισθάνεται πολύ νέος, και δεν έχει καμία πρόθεση να βρεθεί εκτός. Οι επιλογές του είναι συγκεκριμένες, και σίγουρα ένας από τους λόγους που θέλει να γνωρίζει εγκαίρως ποιο θα είναι το καθεστώς στην M-Sport για το επόμενο έτος είναι για να μπορεί από νωρίς να διαπραγματευτεί το μέλλον του. Διότι σε κάθε περίπτωση, αν ο Γάλλος ξέρει από τώρα ότι είναι ελεύθερος, θα μπορεί να διαπραγματευθεί διαφορετικά με τις εργοστασιακές ομάδες, όντας το μεγαλύτερο όνομα στο χώρο._ Π. Τ.