Η Hyundai αποκάλυψε ότι η επόμενη γενιά του i20 WRC δεν θα παρουσιαστεί στα μέσα της χρονιάς, αλλά το 2016.
Το αρχικό πλάνο της Hyundai προέβλεπε ότι στα μέσα της φετινής χρονιάς, και σύμφωνα με πληροφορίες στο Ράλλυ Γερμανίας, η κορεάτικη ομάδα θα παρουσίαζε τη νέα γενιά του i20 WRC. Πρόθεση της Hyundai ήταν το νέο WRCar να βασίζεται στην 3θυρη έκδοση του κορεάτικου μοντέλου, και όχι στην 5θυρη όπως σήμερα. Όμως, προβλήματα στη γραμμή παραγωγής του 3θυρου μοντέλου, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα και στην καθυστέρηση της ομολογκασιόν από την FIA είχε σαν αποτέλεσμα τα σχέδια να αλλάξουν άρδην. Έτσι, η νέα γενιά του i20 WRC θα παρουσιαστεί στις ειδικές διαδρομές στο Μόντε Κάρλο του 2016, εναρκτήριο αγώνα της επόμενης χρονιάς, ενώ θα βασίζεται στην 5θυρη έκδοση του μοντέλου και όχι την 3θυρη, όπως αρχικά είχαν σχεδιάσει. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι μέχρι σήμερα οι δοκιμές εξέλιξης του νέου i20 WRC πραγματοποιούνταν στο 5θυρο αμάξωμα, αφού το αντίστοιχο 3θυρο δεν υπήρχε.
Ο επικεφαλής της Hyundai WRT, Michel Nandan, δήλωσε συγκεκριμένα: “Πρόθεση μας ήταν να παρουσιάσουμε το νέο αυτοκίνητο στα μέσα της χρονιάς που διανύουμε, αλλά προβλήματα με τις ημερομηνίες της ομολογκασιόν, τα οποία σχετίζονται με την παραγωγής του 3θυρου αμαξώματος, μας αναγκάζουν να καθυστερήσουμε το πρόγραμμα μας. Έτσι, αποφασίσαμε να συνεχίσουμε και να εστιάσουμε την προσοχή μας στην 5θυρη έκδοση για τη νέα γενιά του i20 WRC, την οποία και θα παρουσιάσουμε στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο του 2016. Αυτή η αλλαγή στο πρόγραμμα μας δίνει επιπλέον χρόνο και μας εξασφαλίζει να προετοιμαστούμε όπως θέλουμε, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να είναι όσο ανταγωνιστικό θέλουμε. Την ίδια ώρα, το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούμε σήμερα θα δεχθεί μία σημαντική σειρά από βελτιώσεις, που θεωρώ ότι θα μας επιτρέψουν να διεκδικήσουμε θέσεις στο βάθρο στους επόμενους αγώνες”, είπε ο Γάλλος team manager.
Την προηγούμενη εβδομάδα, η ομάδα βρέθηκε στην Πορτογαλία, όπου οι Thierry Neuville και Kevin Abbring, οδήγησαν τη νέα 5θυρη έκδοση για τέσσερις ημέρες κατά τη διάρκεια δοκιμών. Η τελευταία διέθετε όλες τις νέες αναβαθμίσεις που σχεδιάζει η κορεάτικη εταιρία, δίνοντας περισσότερη έμφαση στον κινητήρα και στο στήσιμο, αλλά και στην απόδοση του υπερτρφοδοτούμενου συνόλου των 1.600 κ.εκ. σε μεγάλο υψόμετρο._Π.Τ.