Στο Ράλλυ Πορτογαλίας η M-Sport αναμένεται να παρουσιάσει τη νέα εξέλιξη του Fiesta WRC, η οποία θα περιλαμβάνει τις σημαντικότερες αλλαγές στο αυτοκίνητο από το 2011, όταν και παρουσιάστηκε.
Ως γνωστόν, το 2015 οι ομάδες έχουν δικαίωμα να ομολογκάρουν νέα μηχανικά μέρη για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, με αποτέλεσμα όλες οι εταιρίες να παρουσιάσουν από το Μόντε Κάρλο ή κατά τη διάρκεια της χρονιάς, νέα μηχανικά μέρη. Στην Ford, η εξέλιξη του Ford Fiesta WRC 2015, θα παρουσιαστεί το Μάιο στο Ράλλυ Πορτογαλίας και σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομάδας το αυτοκίνητο θα έχει υποστεί τις σημαντικότερες αλλαγές από το 2011, όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη γορά. Όπως δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Christian Loriaux, το Fiesta θα είναι κατά 50% διαφορετικό. Μάλιστα, ο κινητήρας που κατασκευάζεται πλέον στις εγκαταστάσεις της Μ-Sport, είναι κατά 70% διαφορετικός, με νέο μπλοκ, κυλονδροκεφαλή, σύστημα εξαγωγής, ηλεκτρονικά, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύστημα ψύξης. Ως αποτέλεσμα, στην M-Sport θεωρούν ότι θα είναι το ταχύτερο WRCar που θα έχουν κατασκευάσει και ο στόχος είναι να κερδίσουν αγώνες τη νέα χρονιά!
Christian Loriaux και Malcolm Wilson
Νωρίτερα, και συγκεκριμένα από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τα Fiesta θα χρησιμοποιούν την πεταλούδα πίσω από το τιμόνι που αντικαθιστά βάσει κανονισμών τον κλασσικό επιλογέα από το 2015. Από την Πορτογαλία, τα αυτοκίνητα θα διαθέτουν καινούργια σύστημα μετάδοσης! Ο Βέλγος τεχνικός διευθυντής, είναι πεποισμένος ότι οι νεαροί οδηγοί θα μπορούν να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να σημειώσουν καλές επιδόσεις. “Πέρσι σε αρκετούς αγώνες ήμασταν ανταγωνιστικοί. Αυτό το αυτοκίνητο θα είναι κατά πολύ καλύτερο και δεν υπάρχει λόγος να μην στοχεύουμε σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.” Ο Malcolm Wilson πιστεύει ότι τόσο ο Elfyn Evans, όσο και ο Ott Tanak μπορούν να ξεχωρίσουν και στόχος είναι να σημειώσουν τερματισμούς στο βάθρο._Π.Τ.