X
Αγώνες

WRC: Στα εκατοστά!

Κάτι λιγότερο από μία ανάσα χώρισε τους Sebastien Ogier και Jari Matti Latvala, με τον Γάλλο να είναι ο τελικός νικητής για δεύτερη συνεχόμενη φορά.

Κάτι λιγότερο από μία ανάσα χώρισε τους Sebastien Ogier και Jari Matti Latvala, με τον Γάλλο να είναι ο τελικός νικητής για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Ο πρώην Πρωταθλητής του JWRC, κατάφερε σήμερα να διασφαλίσει τη διαφορά που δημιούργησε στο πρώτο σκέλος, πανηγυρίζοντας τη δεύτερη φετινή, αλλά και συνεχόμενη νίκη του στο θεσμό. Μάλιστα, η μάχη κρίθηκε στη τελευταία ειδική του αγώνα, η οποία είχε και το χαρακτηρισμό της Power Stage, με τον Ogier να επικρατεί μόλις για 0,2 δευτερόλεπτα! Ο Γάλλος είχε να αντιμετωπίσει τον Jari Matti Latvala, ο οποίος κατάφερε σήμερα να ανακάμψει και να ξεπεράσει τον Sebastien Loeb, κατακτώντας έτσι την πολυπόθητη νίκη.
Ο Ogier, προτίμησε στο πρώτο σκέλος να μην κόψει ρύθμο και να αναλάβει το δύσκολο έργο της πρώτης θέσης στη σειρά εκκίνησης. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο σήμερα και να μην μπορέσει να διατηρήσει τη διαφορά του από τους διώκτες του. Όμως, στο τέλος επέδειξε εξαιρετικά στοιχεία ταχύτητας, αλλά και ωριμότητας, με αποτέλεσμα να πανηγυρίσει δικαίως την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο θεσμό. Ο Γάλλος πλέον δείχνει ικανός να διεκδικήσει τον τίτλο απέναντι και στον πολυπρωταθλητή ομόσταυλο του, ο οποίος σήμερα δεν κατάφερε να απαντήσει στις ειδικές διαδρομές. Μοναδικός αντίπαλος του Ogier στις ειδικές διαδρομές σήμερα, ήταν ο Jari Matti Latvala, ο οποίος και εμφανίστηκε μεταμορφωμένος σε σχέση με χθές.

Ο νεαρός Φινλανδός, δεν έκλεψε τις εντυπώσεις στο πρώτο μισό του σκέλους, αφού δεν κατάφερε να μειώσει σημαντικά τη διαφορά του από τον Ogier. Όμως, στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές ήταν εντυπωσιακός, καταφέρνοντας να σημειώσει κορυφαίους χρόνους και αυτομάτως να φτάσει στην τελευταία ειδική του αγώνα διεκδικώντας τη νίκη. Τελικά, τα 0,2 δευτερόλεπτα δεν του επέτρεψαν να πανηγυρίσει την πρώτη του φετινή νίκη, περιορίζοντας τον στη δεύτερη θέση της γενικής. Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο Latvala αποδείχθηκε και πάλι ταχύτερος από τον ομόσταυλο του, Mikko Hirvonen, βάζοντας σε σκέψεις τον Malcolm Wilson, σχετικά με το ποιος είναι ο πρώτος οδηγός της ομάδας.

Ο Sebastien Loeb από την πλευρά του, περιορίστηκε στην 3η θέση της γενικής, αποκομίζοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια, οι οποίοι και τον έφεραν στην κορυφή της κατάταξης. Ο επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν κατάφερε να μειώσει σημαντικά τη διαφορά του από την κορυφή στο πρώτο μισό της ημέρας, ενώ προβλήματα με το στήσιμο του αυτοκινήτου στη συνέχεια δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει ακόμα και τη δεύτερη θέση από τον Latvala. Πάντως, ο Γάλλος απέφυγε να πιέσει και να κάνει το λάθος, διεκδικώντας το κάτι παράπανω, προτιμώντας να εξασφαλίσει πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια.Πιο πίσω, ο Mikko Hirvonen κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση της γενικής, εκμεταλλευόμενος και την εγκατάλειψη του Petter Solberg. Ο Φινλανδός, κατάφερε σήμερα να βελτιώσει σήμερα τις επιδόσεις του, έχοντας και σαφώς καλύτερη σειρά εκκίνησης, και στο τέλος ανταμοίφθηκε με την τέταρτη θέση της γενικής. Βέβαια, ο Petter Solberg έβαλε το χέρι του σε αυτό, αφού φρόντισε να βγει από το δρόμο, προκαλώντας σημαντική ζημιά στο DS3 και χάνοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος. Ίσως, στη συνέχεια που ο Hirvonen δεν θα είναι αναγκασμένος να εκκινεί πρώτος στις ειδικές να βελτιώσει τις επιδόσεις του, γεγονός που και ο Wilson αναμένει με αγωνία να συμβεί!

Πιο πίσω, η μάχη της 5ης θέσης της γενικής κρίθηκε τελικά σε ένα κλατάρισμα (ένα από τα ελαχιστα στον αγώνα, αφού τα νέα ελαστικά Michelin στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων) με τον Matthew Wilson να συνεχίζει το σερί των τερματισμών στους βαθμούς, και στον Kimi Raikkonen να περιορίζεται στην πέμπτη θέση της γενικής. Τρία ακόμα Ford ακολούθησαν, με τους Federico Villagra, Khalid Al Qassimi, Rene Kuipers, την ώρα που το Fiesta S2000 του Bernando Sousa, συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα. Ο Πορτογάλος οδηγός, κατάφερε να σημειώσει την πρώτη του νίκη στο SWRC, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Nasser Al Attiyah από κινητήρα, ο οποίος ήταν και επικεφαλής της κατάταξης στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.
Η επόμενη συνάντηση του θεσμού εναι προγραμματισμένη για τις 6-9 Μαίου στις ειδικές διαδρομές της Σαρδηνίας. Η συγκεκριμένη συνάντηση έχει μεγάλο ενδιαφέρον όχι μόνο αναφορικά με τους πρωταγωνιστές του θεσμού, αλλά και με την πρώτη επίσημη εμφάνιση των Mini Countryman WRC. Βέβαια, σε αυτό πρέπει να προσθέσετε ότι στη Σαρδηνία αναμένεται και η επίσημη Συνέντευξη Τύπου της VW αναφορικά με την εμπλοκή της στο θεσμό. Όπως καταλαβαίνει κανείς η επόμενη συνάντηση έχει τεράστιο ενδιαφέρον!_Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!