top icon
Αγώνες

WRC: Στα χρώματα του πολέμου!

Η Ford παρουσίασε το νέο Fiesta RS WRC, με τον Mikko Hirvonen να δηλώνει ότι το 2011 με αφορμή την αλλαγή στους τεχνικούς κανονισμούς, είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να αλλάξει το κλίμα και να κατακτήσει τίτλους.

Η Ford παρουσίασε στην έκθεση του Autosport το νέο Ford Fiesta RS WRC στα χρώματα με τα οποία θα ακολουθήσει το WRC το 2011, με τον Mikko Hirvonen να δηλώνει ότι το 2011 με αφορμή την αλλαγή στους τεχνικούς κανονισμούς, είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να αλλάξει το κλίμα και να κατακτήσει τίτλους και να σπάσει το σερί τόσο της Citroen, όσο και του μεγάλου του αντιπάλου, του Mikko Hirvonen. «Όπως λέμε κάθε χρόνο, είναι η ώρα να πάρουμε τον τίτλο από τα χέρια του», είπε ο Φινλανδός για τον Loeb και συνέχισε: «Και για τους δύο ομάδες είναι μία νέα αρχή. Αμφότεροι ξεκινάμε με καινούργια αυτοκίνητα, από λευκό χαρτί. Αισθάνομαι έτοιμος και είναι ενθουσιασμένος που ο πρώτος είναι στη Σουηδία. Θα ήθελα ήδη να ήμουν εκεί».
 
Μάλιστα, ο Hirvonen δεν παρέλειψε να συμπληρώσει ότι η Ford θα έχει ακόμα μεγαλύτερη δυναμική και θα αποτέλεσει ακόμα πιο σκληρό αντίπαλο, λόγω και της απόδοσης του Jari Matti Latvala. «Ο Jari Matti έχει ωριμάσει πλέον και φέτος θα έχουμε πολύ δυνατή ομάδα απέναντι στη Citroen. Νομίζω ότι είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να δούμε τη Ford να κερδίζει αγώνες, και να βλέπουμε τα Citroen να μας ακολουθούν». Ο πρώτος γύρος θα διεξαχθεί στη Σουηδία, και η Ford έχει ήδη πραγματοποιήσει μία πρώτη σειρά δοκιμών. «Κάναμε μία σειρά δοκιμών το Δεκέμβριο και θα ξαναπάμε στο τέλος του μήνα. Μπορώ να πω ότι για πρώτη φορά στον πάγο και το χιόνι με το αυτοκίνητο οι επιδόσεις ήταν πολύ καλές». 

 
Ο Hirvonen μίλησε σχετικά και για τις διαφορές των αυτοκινήτων: «Ένα από τα στοιχεία που έχουμε εντοπίσει όλοι, είναι η μικρότερη τιμή της ροπής του κινητήρα σε σχέση με τα δίλιτρα WRC, με αποτέλεσμα να απαιτεί διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Η τελική ταχύτητα είναι σχεδόν ίδια, αλλά το γεγονός ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε τον κινητήρα διαφορετικά, με το γκάζι στο πάτωμα και κοντά στο όριο περιστροφής του, αλλά και να αλλάζουμε σχέσεις σαφώς συχνότερα, έχει σαν αποτέλεσμα να αλλάξουμε το στυλ και τον τρόπο οδήγησης μας. Αυτή είναι η σημαντικότερη διαφορά που έχω εντοπίσει στο αυτοκίνητο».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ