Μια έξοδος από το δρόμο στην προτελευταία ειδική του δεύτερου σκέλους του Ράλλυ Υπρ στέρησε την ευκαιρία στους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Rally1) για μια δεύτερη συνεχόμενη νίκη στην πατρίδα τους.
Παρά το γεγονός ότι οι Βέλγοι ήλεγχαν τον αγώνα, αυξάνοντας το προβάδισμα τους στα 17 δευτερόλεπτα λίγο πριν την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους, η έξοδος τους σε ένα από τα πολλά επικίνδυνα χαντάκια της διαδρομής τους ανάγκασε σε εγκατάλειψη. Οι θεατές προσπάθησαν να τους επαναφέρουν στο δρόμο αλλά αυτό αποδείχθηκε αδύνατο απογοητεύοντας το πλήρωμα που τόσο ήθελε την πρώτη του φετινή νίκη.
Η εγκατάλειψη του φαβορί του αγώνα άνοιξε το δρόμο στους Ott Tanak- Martin Jarveoja (Hyundai i20 Rally1) και Elfyn Evans- Scott Martin (Toyota Yaris Rally1) να διεκδικήσουν τη νίκη.
Οι Εσθονοί, που παραπονέθηκαν στο πρωινό loop για προβλήματα στη μετάδοση του αυτοκινήτου τους, κατάφεραν να κρατηθούν μπροστά με τη μεταξύ τους διαφορά μόλις να ξεπερνά τα 8 δευτερόλεπτα. Οι Evans-Martin από την πλευρά τους ποτέ δεν παράτησαν τη μάχη με τα Hyundai κερδίζοντας μάλιστα και μία ειδική. Τα δύο πληρώματα θα διεκδικήσουν τη νίκη στα 50 αγωνιστικά χιλιόμετρα του τελευταίου σκέλους με τους Tanak-Jarveoja να έχουν ελαφρύ προβάδισμα.
Στην τρίτη θέση βρίσκονται άνετα οι Esapekka Lappi- Janne Ferm που διασκεδάζουν στα bucket του Toyota Yaris Rally1 διατηρώντας σβέλτο ρυθμό και αποφεύγοντας τα λάθη.
Το λάθος δεν απέφυγαν για ακόμα έναν αγώνα οι Craig Breen- Paul Nagle (Ford Puma Rally1) που βγήκαν από το δρόμο και εγκατέλειψαν. Σε ακόμα ένα ράλλυ που αγαπάει ο Ιρλανδός, όπως και στο προηγούμενο της Φινλανδίας, δεν κατάφερε να μείνει στο δρόμο και σε μια πονηρή αριστερή τούμπαρε το Puma μέσα σε ένα χαντάκι απογοητεύοντας τους ανθρώπους της ομάδας.
Την ωραία μάχη για την τέταρτη μεταξύ των Adrien Fourmaux- Alexandre Coria (Ford Puma Rally1) καιOliver Solberg- Elliott Edmondson (Hyundai i20 Rally1) χάλασε η αστυνομία! Τοπικό περιπολικό σταμάτησε τους Γάλλους, όταν αυτοί προσπερνούσαν σε σημείο με πολλούς θεατές, με αποτέλεσμα να καθυστερήσουν να φτάσουν στην 15η ειδική και να χρεωθούν με 20 δευτερόλεπτα ποινή. Κι όλα αυτά τη στιγμή που η διαφορά των δύο πληρωμάτων δε ξεπερνούσε τα 2 δευτερόλεπτα. Οι Γάλλοι πίεσαν στο πρωινό loop περνώντας μπροστά από τους αντιπάλους τους. Στάθηκαν μάλιστα τυχεροί έχοντας τη στιγμή τους στο σημείο που “καταστράφηκαν” αργότερα οι Breen-Nagle. Το πλήρωμα της Hyundai όμως, αντέδρασε το απόγευμα και με τη βοήθεια της αστυνομίας βρίσκεται πλέον μπροστά με 14 δευτερόλεπτα.
Δεν εξελίχθηκε καλά η ημέρα και για τους Gus Greensmith- Jonas Andersson (Ford Puma Rally1). Το πλήρωμα της M-Sport είχε μια επίσκεψη στα χωράφια του Βελγίου χάνοντας το σημείο του φρεναρίσματος. Το αποτέλεσμα της εξόδου ήταν ένα κλατάρισμα αλλά και ζημιά στην πίσω αριστερή ανάρτηση του Puma που τους βύθισε στη γενική κατάταξη.
Έκτοι ανέβηκαν οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston (Toyota Yaris Rally1) μετά τα προβλήματα της πρώτης ημέρας, χωρίς να απειλούν ή να απειλούνται.
Στον αγώνα επέστρεψαν με superrally οι Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen με τους μηχανικούς της Toyota να καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες να ξανακάνουν το Yaris αυτοκίνητο. Οι χρόνοι των Φινλανδών έδειξαν ότι θα παλέψουν για τους βαθμούς της power stage.
Η μάχη στην κατηγορία WRC2 συνεχίζεται με τους Stephane Lefebvre- Andy Malfoy (Citroen C3 Rally2) να αυξάνουν τη διαφορά από τους Andreas Mikkelsen– Torstein Eriksen (Skoda Fabia Rally2 Evo) που συνεχίζουν να πιέζουν.
51 αγωνιστικά χιλιόμετρα απομένουν στο σκέλος της Κυριακής για να μάθουμε τον νέο νικητή του Ράλλυ Υπρ με τη μάχη στην κορυφή να έχει κορυφωθεί.
Φωτογραφίες: Νίκος Κατίκης| Rallypixels
Αποτελέσματα 2ου σκέλους:
Πρόγραμμα μεταδόσεων Cosmote sport8HD