O Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην SSS του Karlstadt, με τον Sebastien Ogier να ακολουθεί, αλλά τον πραγματικό αγώνα να ξεκινάει αύριο.
Η αυλαία του Ράλλυ Σουηδίας άνοιξε στην πόλη του Karlstadt, με τους πρωταγωνιστές του αγώνα να αγωνίζονται στην ομώνυμη σούπερ ειδική. Με μήκος μόλις 1,9 χιλιόμετρα, αποτέλεσε μία γιορτή για τους θεατές, ενώ σίγουρα δεν ικανοποίησε τους οδηγούς, αφού η επιφάνεια “καταστράφηκε” με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούν. Το χιόνι στην πίστα με τις δύο παράλληλες διαδρομές δεν ήταν αρκετό, και μετά τα περάσματα των αυτοκινήτων προδιαγραφών R5 που άνοιξαν το “χορό”, δημιουργήθηκαν μεγάλα αυλάκια ενώ αρκετό χώμα βγήκε στην επιφάνεια. Παρόλα αυτά, οι οδηγοί πρόσφεραν θέαμα στους χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στην σούπερ ειδική, ενώ το όλο event συνοδεύτηκε από μία σειρά παράλληλων εκδηλώσεων.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, το οποίο λίγη σημασία έχει εφόσον όλοι οι κορυφαίοι συνδυασμοί απέφυγαν κάποιο λάθος, ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 WRC κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο. Ο Βέλγος επικράτησε στην μονομαχία που είχε με τον Sebastien Ogier, ο οποίος με το Citroen C3 WRC σημείωσε τον δεύτερο χρόνο της ημέρας. Η έκπληξη, αν μπορεί να το πει κανείς αυτό τόσο νωρίς, ήρθε από τον Andreas Mikkelsen με το δεύτερο i20 WRC, ο οποίος έκανε τον 3ο χρόνο της ημέρας επικρατώντας στην κατά μέτωπο μονομαχία με τον Ott Tanak! Μεγάλο ενδιαφέρον, όμως, είχε η μάχη ανάμεσα στους δύο θρύλους του σπορ, τον Sebastien Loeb και τον Marcus Gronholm, με τον Φινλανδό δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να επικρατεί στην μεταξύ τους μονομαχία με το Yaris WRC, σημειώνοντας παράλληλα και τον 8ο χρόνο της ημέρας. Όσον αφορά το WRC2, με τις συμμετοχές να διακρίνονται όχι μόνο για τον αριθμό, αλλά και την ποιότητα τους, ταχύτερος αναδείχθηκε ο ταλαντούχος Φινλανδός Eerik Pietarinen με το Skoda Fabia R5, όντας 10ος γενικής με ίδιο χρόνο με αυτόν του Kris Meeke!
Όμως, η σημερινή σούπερ ειδική δεν ήταν περισσότερο από ένα ορεκτικό για όσα θα ακολουθήσουν αύριο. Το πρώτο σκέλος του αγώνα είναι και το μεγαλύτερο, με σχεδόν 140 χιλιόμετρα ειδικών, και σίγουρα θα ξεκαθαρίσει σε μεγάλο βαθμό το τοπίο. Το θετικό στοιχείο είναι πως οι ειδικές αναμένεται να είναι σε καλή κατάσταση, κάτι που σημαίνει ότι θα δούμε ένα “κλασσικό” Ράλλυ Σουηδίας, με αρκετό χιόνι και πάγο._Π.Τ.