X
Αγώνες

WRC: Ράλλυ Σουηδίας: Ο Andersson την πρώτη!

Το WRC για το 2011 ξεκίνησε με την τέλεση της σούπερ ειδικής στο Karlstadt και τον P-G Andersson να γράφει ιστορία κερδίζοντας την πρώτη ειδική στην ιστορία των νέων WRCars.




Η δράση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ξεκίνησε με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να δίνουν την πρώτη τους, έστω και μικρού μήκους, αναμέτρηση. Πεδίο βολής αποτέλεσε η σούπερ ειδική που έστησε στον ιππόδρομο του Karlstadt η οργανωτική επιτροπή του Ράλλυ Σουηδίας, με τον κόσμο να δίνει δυναμικόι παρών, γεμίζοντας περιμετρικά το ειδικά διαμορφωμένο στάδιο. Φυσικά, όλα τα φώτα ήταν στραμμένα επάνω στη νέα γενιά των αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, τα οποία πρόσφεραν πλούσιο θέαμα, αλλά και έντονο συναγωνισμό.

Στη μάχη των περίπου 2 χιλιομέτρων, αν και η επιλογή των ζευγαριών δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή με εξαίρεση αυτό των Loeb-Hirvonen, ο P-G Andersson έκανε τη μεγάλη έκπληξη σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο μπροστά στους συμπατριώτες του. Ο Σουηδός οδήγησε το Fiesta WRC στην πρώτη του επιτυχία, και με δεδομένο ότι οι δρόμοι αύριο αναμένεται να έχουν αρκετό χιόνι και ο ίδιος ξεκινάει ενδέκατος στις ειδικές, όλα δείχνουν όρτι διαθέτει τις απαραίτητες προϋποθέσεις να σημειώσει μία εξαιρετική επίδοση. Πίσω του, ακολούθησε ο Jari Matti Latvala με το εργοστασιακό Fiesta, ακολουθούμενος από τον Petter Solberg με τον DS3 WRC. Ο Νορβηγός, προτίμησε να μη ρισκάρει, κάτι που δεν είχε κάνει πέρσι με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο.


Λίγο πίσω του, ακολούθησε ο Mikko Hirvonen με το δεύτερο εργοστασιακό Fiesta, ο οποίος παραπονέθηκε στο τέλος της ειδικής για κάποια προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων κατά τη διάρκεια των αλλαγών. Πέμπτος βρέθηκε ο Sebastien Loeb, ο οποίος προτίμησε να μην ρισκάρει στην σούπερ ειδική, μπροστά από τον Mads Ostberg με το Fiesta της ομάδας του Edde Stobart, ο οποίος και αναμένεται αύριο ελέω της εμπειρίας και της ταχύτητας του σε αυτού του είδους τις επιφάνειες να είναι ανάμεσα σε αυτούς που θα ξεχωρίσουν. Έβδομος ακολούθησε ο Sebastien Ogier, ο οποίος επίσης (!) υποστήριξε ότι δεν ήθελε να ρισκάρει στην σούπερ ειδική τονίζοντας ότι ο αγώνας ξεκινάει αύριο. Οι Anders Grondal και Patrick Grondal, ακολούθησαν στις δύο επόμενες θέσεις, κάνοντας και το 1-2 στην κατηγορία Παραγωγής, δείχνοντας ποιοι θα είναι οι συνδυασμοί που θα διεκδικήσουν από αύριο τη νίκη στο θεσμό. Ο Kimi Raikkonen την πρώτη δεκάδα, ενώ μέτριες ήταν οι επιδόσεις των υπολοίπων οδηγών με τη νέα γενιά αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, αποδεικνύοντας και έμπρακτα τον μεγάλο βαθμό δυσκολίας στην οδήγηση τους. Εξαίρεση ο Henning Solberg, ο οποίος έχασε περισσότερα από δέκα δευτερόλεπτα, όταν σε μία μπούκα κόλλησε στο υπερβολικό χιόνι που υπήρχε στην πίστα.

Όμως, ο πραγματικός αγώνας αρχίζει αύριο, με τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές. Αυτή τη στιγμή η χιονόπτωση έχει σταματήσει στο Hagfors, αλλά το δελτίο καιρού κάνει λόγο για νέες κατά τη διάρκεια της νύχτας, οι οποίες θα σταματήσουν από αύριο το πρωί, με τον υδράργυρο όμως να κατεβαίνει αρκετά κάτω από το μηδέν. Σε αυτή την περίπτωση, τουλάχιστον στο πρώτο πέρασμα, η σειρά εκκίνησης αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο. Για αυτό, όποιες επιδόσεις και αν δείτε μην εκπλαγείτε. Σε κάθε περίπτωση, ο αυριανός αγώνας αναμένεται από όλους με τεράστιο ενδιαφέρον._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!