Η νίκη του Esapekka Lappi στη Σουηδία επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον για το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
To i20 Ν λειτουργεί και οι επιλογές τις ομάδας της Hyundai σε οδηγούς αποδεικνύονται χρυσάφι.
Με τη νίκη του Esapekka Lappi στη Σουηδία, σε συνδυασμό με εκείνη του Thierry Neuville στο Μόντε Κάρλο ,η ομάδα της Hyundai έχει το προβάδισμα πέρα από τους βαθμούς. Είναι σαφές: Η Toyota έχει αντίπαλο, στη διεκδίκηση και των δύο τίτλων και σε συνδυασμό με το rotation των κορυφαίων οδηγών της, δεν αποκλείεται στο τέλος της χρονιάς να σχολιάζουμε για σοβαρό «τραυματισμό» του Ιάπωνα από τους Κορεάτες με τρεις οδηγούς ικανούς για τη νίκη.
Ράλλυ Σουηδίας: Κυριακή 18 Φεβρουαρίου
«Περίεργη» ημέρα με όσους σε Super Rally, δηλαδή τους Kalle Rovanpera, Ott Tanak και Takamoto Katsuta να οδηγούν για τους βαθμούς.
Όταν οι Lappi, Evans και Fourmaux με Hyundai, Toyota και Ford έκαναν το 1-2-3 στη γενική, ισορροπώντας και τη μάχη των κατασκευαστών. Ο Βρετανός πάντως, αφού πέρασε εύκολα τον Γάλλο, αποδείχθηκε ταχύς και σε σχέση με όσους πήραν ρίσκο ώστε να καλύψουν βαθμολογικές απώλειες.
Η στρατηγική αυτή τη φορά ήταν υπόθεση του Thierry Neuville που προσαρμόστηκε με υπομονή στις συνθήκες, ενώ έχασε μόλις για 0,2 δλ. την Power Stage από τον Rovanpera, όντας πίσω και από τον Evans για 0,1 δλ. Ό,τι προδίδει ποιότητα. Όλοι ικανοποιημένοι; Περίπου έτσι, ετοιμάζοντας βαλίτσες για το Σαφάρι στο τέλος Μαρτίου για τον τρίτο κατά σειρά αγώνα του WRC.
Μέχρι τότε
Κρατάμε την επίδοση του Oliver Solberg που πετούσε με το Fabia RS Rally2 στις ε.δ. της Παρασκευής. Αξιοποίησε τη σειρά εκκίνησης και έχτισε διαφορά από την αρμάδα των αντίστοιχων Yaris που αποδείχθηκαν ακόμα πιο ανταγωνιστικά σε σχέση με το Μόντε Κάρλο. Γεγονός πως οι ιδιαιτερότητες στο τερέν δεν αφήνουν περιθώρια για ασφαλή ανάλυση των δυνατοτήτων σε ανθρώπους και μηχανές τους. _Σ.Χ.