top icon
Αγώνες

WRC – Ράλλυ Σαρδηνίας: This is rallying!

Η γοητεία του WRC σε όλο της το μεγαλείο! Αυτό χαρακτήρισε το Ράλλυ Σαρδηνίας, το οποίο κέρδισε στο νήμα ο Thierry Neuville με μόλις 0,7 δλ. διαφορά από τον Sebastien Ogier.

Όσοι παρακολούθησαν σήμερα, αλλά και τις προηγούμενες δύο ημέρες, το Ράλλυ Σαρδηνίας, έγιναν μάρτυρες της ομορφιάς των αγώνων Ράλλυ. Οι δύο βασικοί διεκδικητές του τίτλου έδωσαν μία μοναδική παράσταση στις ειδικές διαδρομές του ιταλικού νησιού, οι οποίες καθήλωσαν τους φίλους των αγώνων, και όχι μόνο. Ο Thierry Neuville και ο Sebastien αντάλλαζαν δευτερόλεπτα σε όλη τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας, αφήνοντας ανοικτούς λογαριασμούς για σήμερα. Και όπως αναμενόταν το τελικό αποτέλεσμα κρίθηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή, με ελάχιστη διαφορά υπέρ του Βέλγου. Σε κάθε περίπτωση, αμφότεροι οι δύο οδηγοί κινήθηκαν απίστευτα γρήγορα, σε δικό τους ρυθμό, με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές τους σε ρόλο απλών παρατηρητών.

Στο τέλος, αυτός που πανηγύρισε έξαλλα ήταν ο Thierry Neuville, που κατάφερε να σημειώσει την 3η φετινή του νίκη. Ο Βέλγος κέρδισε και τις τέσσερις σημερινές ειδικές διαδρομές, αλλά ο Ogier δεν του επέτρεπε να περάσει μπροστά. Αυτό, το κατάφερε μόλις στην τελευταία ε.δ. (Power Stage), στην οποία οι δύο σπουδαίοι οδηγοί ξεκίνησαν μόλις με 0,8 δευτερόλεπτα διαφορά. Εκεί, ο Neuville σημείωσε ακόμα ένα ταχύτερο χρόνο με το i20 WRC, καταφέρνοντας να επικρατήσει επί του πέντε φορές Παγκοσμίου Πρωταθλητή με μόλις 0,7 δλ. διαφορά. Είναι χαρακτηριστικό, ότι είναι ακριβώς η ίδια διαφορά που είχε κερδίσει το Ράλλυ Αργεντινής το 2017 με αντίπαλο τον Elfyn Evans. Για την ιστορία, να σημειώσουμε ότι η μικρότερη είναι τα 0,2 δλ. διαφορά με τα οποία είχε κερδίσει ο Ogier τον Jari Matti Latvala στο Ράλλυ Ιορδανίας το 2011. Πάντως, ήταν μία επικράτηση για τον Βέλγο που αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστούμε την αξία του αντιπάλου του.

Ο Γάλλος πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, δεν είναι μυστικό ότι πίεσε στο όριο. Στο τέλος έχασε στις λεπτομέρειες, αλλά έκανε ακόμα μία φορά επίδειξη της ταχύτητας του. Σίγουρα, θα ήθελε να είναι αυτός που θα ήθελε να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Μπορεί να μην είχε περιθώρια λάθους, αφού με δεδομένο το γεγονός ότι ήταν πίσω στη βαθμολογία από τον Neuville, αυτό δεν τον επηρέασε και πίεσε στο όριο για τη νίκη. Το αποτέλεσμα που ήθελε δεν ήρθε, με αποτέλεσμα ο Γάλλος να βρίσκεται 27 βαθμούς πίσω από τον Βέλγο στη βαθμολογία. Βέβαια, ένα συμβάν στην προτελευταία ε.δ. μπορεί να του στοιχίσει παραπάνω βαθμούς. Συγκεκριμένα, στο τερματισμό της 19ης ε.δ. ο Ogier ξεκίνησε βιαστικά, με αποτέλεσμα ο συνοδηγός του Julien Ingrassia, να μην πάρει το καρνέ από τον κριτή! Το καρνέ, το πήρε ο Ott Tanak που ακολούθησε, ο οποίος το έδωσε στο γαλλικό πλήρωμα πριν το επόμενο κοντρόλ. Οι κανονισμοί αναφέρουν ότι το καρνέ είναι αποκλειστική ευθύνη του πληρώματος, αλλά δεν αναφέρει συγκεκριμένα τι προβλέπεται σε αυτή την περίπτωση. Πλέον, είναι θέμα των αγωνοδικών τι θα αποφασίσουν.

Σε έναν… άλλο αγώνα πιο πίσω, ο Esapekka Lappi κατάφερε να σημειώσει το πρώτο του φετινό βάθρο. Με τον Jari Matti εκτός διεκδίκησης από εχθές, όταν και εγκατέλειψε στην απλή διαδρομή, ο νεαρός Φινλανδός δεν είχε κανένα λόγο να πιέσει, ταξιδεύοντας προς τον τερματισμό. Από την αρχή του σημερινού σκέλους, ο Lappi είχε στο μυαλό του το Ράλλυ της Φινλανδίας, όπου είναι δεδομένο ότι θα είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικός.

Με δεδομένα τα προβλήματα του Latvala, μία θέση στην κατάταξη σκαρφάλωσαν όλοι όσοι ακολουθούσαν. Με αυτόν τον τρόπο, ο Hayden Paddon κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση της γενικής, σημειώνοντας παράλληλα και το καλύτερο του φετινό αποτέλεσμα με τη Hyundai. Ο Νεοζηλανδός ξεκίνησε την ημέρα πιέζοντας, αλλά μόλις διαπίστωσε ότι ο Mads Ostberg που ακολουθούσε δεν πίεζε, προτίμησε να κινηθεί με ασφάλεια εξασφαλίζοντας την 4η θέση, η οποία ήταν σημαντική για τον ίδιο, αλλά και τη Hyundai. Σε συνδυασμό με τη νίκη του Neuville, η κορεάτικη ομάδα αύξησε τη διαφορά της από την M-Sport Ford που την ακολουθεί.

Ο Mads Ostberg από την πλευρά του, προτίμησε να μην ρισκάρει σήμερα προτιμώντας τον τερματισμό. Με δεδομένο το γεγονός ότι έχει ελάχιστη εμπειρία με το αυτοκίνητο, αφού αυτή ήταν μόλις η 3η του παρουσία στο τιμόνι του C3 WRC, ο Νορβηγός μόνο ικανοποιημένος μπορεί να είναι από το αποτέλεσμα, αλλά και από το ότι ήταν ταχύτερος από τον Craig Breen σχεδόν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ο Ιρλανδός οδηγός της Citroen για ακόμα μία φορά απογοήτευσε με τις επιδόσεις του, με τον ίδιο να ζητάει στο τέλος υπομονή. Χαρακτηριστικά, υποστήριξε ότι γνωρίζει πως έχει όλο το πακέτο και είναι αποκλειστικά στο χέρι του να καταφέρει να είναι ανταγωνιστικός. Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν τα δύο Yaris WRC των Latvala και Tanak, οι οποίοι σαφώς θα περίμεναν περισσότερα από αυτόν τον αγώνα. Αμφότεροι, είναι σίγουρο ότι ακονίζουν τα μαχαίρια τους εν όψει Φινλανδίας, όπου η Toyota θα αγωνιστεί εντός έδρας.

Κάπως έτσι, το Ράλλυ Σαρδηνίας πέρασε στην ιστορία, όντας ένας από τους πλέον συναρπαστικούς αγώνες των τελευταίων ετών, ανάμεσα σε δύο κορυφαίους οδηγούς. Πλέον, οι πρωταγωνιστές του θεσμού θα ξεκουραστούν για περισσότερο από ένα μήνα, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για τις 26 – 29 Ιουλίου στις ειδικές διαδρομές της Φινλανδίας._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ