X
Αγώνες

WRC – Ράλλυ Σαφάρι: Σαφάρι, όπως πάντα

Διαψεύδει κάθε τακτική αυτός ο χαρακτηριστικός αγώνας του WRC, που εκσυγχρονίστηκε αλλά σε σχέση με το απρόοπτο παραμένει της παλιάς κοπής…

Ο αγώνας της αξιοπιστίας, για τις μηχανές και τους ανθρώπους που παραμένουν ευάλωτοι, με γεγονός πως οι δρόμοι, οι ειδικές διαδρομές στην Κένυα, δεν κρύβουν το χαρακτήρα τους. Σκληρό πρόσωπο, όπως και να έχουν οι καιρικές συνθήκες, όπως και αν έχει εκσυγχρονιστεί ο αγώνας, πλέον μικρότερος και με πολλές ε.δ. όπως το lay out του θεσμού στην Ευρώπη και όχι μόνο.

Οtt, όπως Bjorn…

Ξεκίνησε εντυπωσιακά, τέρμα γκάζι ο Εσθονός της Hyundai, ακριβώς όπως στο παρελθόν ο Σουηδός, κυρίως της Τoyota και μάλιστα έκτισε διαφορά, όντας 46” εμπρός από τον Evans μετά και την 8η/10η ε.δ.

Διαφορά που φυσιολογικά κρίνεται ασφαλείας για τη συνέχεια, συνυπολογίζοντας ότι απομένουν δύο ακόμα ε.δ. μέχρι την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους.

Στην ένατη, από τις δέκα ε.δ. προσμετρώντας από την αρχή του αγώνα, το i20 N Rally1 έχασε λάδια και το εμπρός σύστημα μετάδοσης, ενώ πριν τη δέκατη ε.δ., ο Τάνακ αφαίρεσε το εμπρός δεξί ημιαξόνιο και κινήθηκε σε safe mode για να ολοκληρώσει, οπότε χάθηκε η πρωτοπορία.

Τογιότα 1-2

Ο Evans που προηγείται ακολουθεί τον έξυπνο ρυθμό τύπου Shekhar Mehta που επιβάλλεται εκεί και η διαφορά του από τον Rovanpera είναι στα 7.7” και θα ήταν οριακά μεγαλύτερη αν δεν είχε πίσω λάστιχο στη δέκατη διαδρομή.

Ταχύς ο Tanak, το ξέρουμε άλλωστε, έμπειρος ο Evans και για να χαρακτηρίσουμε σοφό της παρέας τον Rovanpera, όντας σε απόσταση βολής, απαιτείται υπομονή.

Αύριο Σάββατο, το δεύτερο κυρίως πιάτο με οκτώ ε.δ. (τέσσερις επαναλαμβανόμενες) και την Κυριακή το επιδόρπιο, με σχεδίαση αγώνα που επιφυλάσσει εκπλήξεις χωρίς να υποτιμούμε τη σημασία της PS.

Αναλύοντας…

… τη σημερινή δεύτερη ημέρα του αγώνα, Neuville και Κatsuta που ακολουθούν την τριάδα στο βάθρο έχουν αντιμετωπίσει τα μύρια όσα, ενώ ο ικανός για όλα Fourmaux, βρίσκεται ανελλιπώς σε διαδικασία Super Rally. Ακριβώς όπως και ο Oliver Solberg που κόλλησε στην άμμο το GR Yaris Rally2.

Αγώνας εκπαίδευσης για τους Pajari και ΜcErlean και της ταλαιπωρίας για τους Munster και Σερδερίδη, με τον Ιορδάνη, να στοχεύει σε έναν ακόμα τερματισμό, στον πιο σκληρό αγώνα του θεσμού. Τη σημαία του τερματισμού άλλωστε θέλουν να δουν και οι «master» Γιώργος Βασιλάκης-Alan Harriman με τον κινητήρα του Fiesta Rally2 να υπερθερμαίνεται από το shakedown. Δυστυχώς κινητήρας δεν αλλάζει, ενώ ευτυχώς, ο Car Center Νώντας Γ. Καρανικόλας είναι εκεί, μαζί τους.

Περί Rally2

Solberg Jr out και προηγείται ο Πολωνός Kajetanowicz με το δικό του GR Yaris, έχοντας κακό μπελά τον Greensmith σε απόσταση βολής με το Fabia RS. Tους ακολουθεί ο Solans και στο Σαφάρι, ποτέ δεν ρισκάρεις να χαρακτηρίσεις αν η διαφορά του μισού λεπτού είναι μεγάλη ή ελάχιστη. Κρινόταν αυτός ο αγώνας στα λεπτά και στις ώρες, κρίνεται σε δεύτερα και λεπτά, αλλά με διαφορετική προσέγγιση-ανάλυση ακόμα και σε σχέση με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που διατηρεί τον χαρακτήρα του σκληρού αγώνα που του ταιριάζει.

Αύριο Σάββατο, πλούσιο τηλεοπτικό αγωνιστικό πρόγραμμα με F1 και WRC και διαβάστε σχετικά στο 4troxoi.gr. _Σ.Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!